خودروسازان “بامبوزل” پس از تلاش برای گرفتن خودروی مرد هوستون با اسلحه دست خالی به پایان رسیدند.

پلیس در حال حاضر در جستجوی دو مظنون تلاش برای سرقت خودرو است

یکی از مظنونان که گمان می رود یک نوجوان باشد، با تهدید اسلحه از مرد خواست که کلید جیپ خود را که در کوله پشتی روی صندلی مسافر قرار داشت، بدون اطلاع مظنونان تحویل دهد.

مردی از هوستون پس از اینکه دو نوجوان سعی کردند با اسلحه او را به سرقت ببرند، صحبت می کند

مظنون اول توسط پلیس به عنوان یک مرد سیاهپوست با یک هودی مشکی و شلوار تیره توصیف شده است در حالی که مظنون دوم به عنوان یک مرد سیاهپوست با یک هودی مشکی یا خاکستری، شلوار مشکی و کفش زرد توصیف شده است.

مرد تگزاسی در پرونده قتل با قتل آزاد شد، با اتهام سلاح جدید مورد اصابت قرار گرفت و دوباره با قید وثیقه آزاد شد

هیوستون اقدام به سرقت ماشین کرد

در برنامه FOX NEWS بخوانید

مردی از تگزاس درباره تجربه خود پس از تلاش برای سرقت خودرو صحبت می کند که در آن دو مظنون، یکی از آنها مسلح، به دنبال او به گاراژ خانه اش رفتند و سعی کردند با اسلحه ماشین او را بدزدند، اما در نهایت با دست خالی به پایان رسیدند.

مظنون دوم که ظاهراً از قرار گرفتن کلیدها در داخل کوله بی خبر بود، کوله پشتی را برداشت و از جا خارج شد که مانع از استارت زدن خودرو توسط مظنون دیگر شد. سپس صاحب خانه شروع به تعقیب مظنون با کوله پشتی کرد که در آن لحظه صدای تیراندازی را از اولین مظنونی که پشت سر او بود شنید.

هر دو مظنون در نهایت از محل متواری شدند و در حال حاضر آزاد هستند

پلیس هوستون: مرد مست به خانه همسایه شلیک گلوله کرد زیرا سگ های آنها تمام روز پارس می کردند

هیوستون اقدام به سرقت ماشین کرد

یکی از صاحب خانه های هوستون که خواست نامش فاش نشود، گفت: “آنها با یک تفنگ 9 میلی متری پر شده با یک گیره بلند، حداقل 40 گلوله یا بیشتر به سراغ من آمدند.” به FOX 26 Houston گفت در مورد حادثه ژانویه که در آن دو مرد پس از اینکه او به گاراژش رفت، با او برخورد کردند. او گفت که معتقد است آنها او را از پمپ بنزین نزدیک به خانه اش دنبال کردند.

گفته می شود که هر دو مظنون با یک شورت کامارو آبی به سرعت حرکت کرده اند.

هیوستون اقدام به سرقت ماشین کرد

اداره پلیس هیوستون گفت: “شاکی شروع به دویدن به دنبال مظنونی کرد که کوله پشتی اش را داشت و صدای شلیک گلوله را از مظنون اول شنید که پشت سر او می دوید.” در یوتیوب ارسال شده است به همراه فیلم این حادثه “مظنونی که کوله پشتی داشت نیز صدای شلیک گلوله را شنید که باعث شد کوله پشتی را رها کند. شاکی توانست کوله پشتی خود را (با تمام دارایی اش) پس بگیرد زیرا هر دو مظنون در بلوک 3500 W. Holcombe با یکدیگر برخورد کردند. “

صاحب خانه هوستون توضیح داد: “معمولاً وقتی می گویند کلیدهایت را به من بده، یکی بلافاصله آن را به آنها می دهد و آنها رفته اند. اینطوری نشد و به همین دلیل آنها را غافلگیر کردند.” “آنها نمی دانستند چه کنند. خوشبختانه، این یک سری خطا بود، وگرنه من احتمالا امروز با شما صحبت نمی کنم.”

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این جنایت دارد خواسته می شود که با شماره 713-222-TIPS با هیوستون Crime Stoppers تماس بگیرد.



منبع