خطوط نبرد در رقابت سه جانبه برای رتبه 3 جمهوری خواهان مجلس نمایندگان ترسیم شد

خطوط نبرد در حال حاضر در این مسابقه ترسیم شده است تا ببینیم چه کسی به عنوان تازیانه حزب جمهوری خواه در کنگره بعدی خدمت خواهد کرد، موقعیت شماره 3 در رهبری جمهوری خواهان مجلس. نمایندگان تام ایمر از مینه سوتا، رئیس کمیته ملی جمهوری خواه کنگره، بازوی مبارزات انتخاباتی حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان. جیم بنکس از ایندیانا، رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان، یک گروه محافظه کار با بیش از 150 عضو؛ و درو فرگوسن از جورجیا، معاون فعلی که توسط حزب جمهوری‌خواه فعلی، نماینده استیو اسکالیز از لوئیزیانا انتخاب شده است، همگی برای این شغل رقابت می‌کنند. هر رقیب در هفته‌های پایانی کمپین انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 با جمع‌آوری کمک مالی و کمپین برای اعضا در سراسر کشور تلاش می‌کند تا شانس خود را افزایش دهد.

جیم بنکس و تام ایمر هر دو دوستان خوبی هستند. فرگوسن در مصاحبه ای گفت … آنها باید پرونده خود را مطرح کنند و ما احساس می کنیم که یک پرونده عالی برای ایجاد داریم. عملیات شلاق فقط شمارش آرا نیست. عملیات شلاق در مورد کسب رای است. و ما می توانیم این کار را انجام دهیم.»

تازیانه های حزب وظیفه دارند تا اعضا را در ردیف آرای حیاتی نگه دارند و تلاش می کنند تا حد امکان از جایگاه رهبری جدا شوند – این کار کوچکی در کنفرانسی نیست که در سال های اخیر متحد کردن آن دشوار بوده است.

این شخص گفت: “من فکر می کنم او ناشناخته است.”

در حال حاضر، نامزدها می گویند که تمرکز خود را بر انتخابات 8 نوامبر قبل از اینکه توجه خود را به رقابت های رهبری معطوف کنند، حفظ کرده اند. فرگوسن گفت: “ما باید چیز اصلی را مهم نگه داریم.”

جمهوری‌خواهان نزدیک به بنکس، یک سرباز ذخیره نیروی دریایی و کهنه سرباز جنگ افغانستان، می‌گویند که تحت تأثیر اعتبارنامه امنیت ملی، حمایت از پنتاگون و تمرکز بر تهدیدات نظامی و اقتصادی از سوی پکن قرار گرفته‌اند که در اسناد سیاسی و بیانیه‌های مطبوعاتی بی‌شماری منتشر شده است. کارکنان کمیته مطالعات جمهوری خواهان

یکی از رهبران حزب جمهوری خواه که به حمایت احتمالی از اِمر اشاره کرد، استفانیک است.

یکی از استراتژیست‌های حزب جمهوری‌خواه که سال‌ها بانکز را می‌شناسد، می‌گوید که او یک محافظه‌کار اجتماعی آزموده و واقعی است که راحت در مورد آن موضوعات صحبت می‌کند. اما این شخص گفت که دور شدن بنکس از اقتصاد محافظه کار سنتی و در آغوش گرفتن شدید ترامپ به همان اندازه که “محاسبه” می شود، سرگیجه آور بوده است، زیرا او به سرعت از کنفرانس عبور می کند.

اما در حالی که بنکس نسبت به رقبای خود رکورد محافظه‌کارانه‌تری در رأی‌گیری دارد، برخی از جمهوری‌خواهان به دلیل صعود سریع او و آنچه به‌عنوان جاه‌طلبی برهنه و عدم اعتقاد او به نظر می‌رسند، ناامید شده‌اند. منتقدان قبلاً به بانک ها اشاره کردند ستایش کرد لیز چنی، نماینده ایالت ویو، و با او در قانون سال 2019 برای جلوگیری از خروج دولت ترامپ از افغانستان، قبل از مخالفت با او همکاری کردند. دفاع کرد رابرت مولر، بازپرس ویژه سابق پویشگر به دخالت ترامپ و روسیه؛ و انتقادی بود از تلاش‌های ترامپ در سال 2018 برای وضع تعرفه‌های گسترده قبل از پذیرش به اصطلاح پوپولیسم اقتصادی جناح راست.

استفانیک در بیانیه‌ای گفت: «همه باید 100 درصد روی کسب اکثریت تمرکز کنند، و من بسیار مفتخر بودم که با تام ایمر برای کسب اکثریت نزدیک‌ترین کار را انجام دادم.» اگر شب بزرگی داشته باشیم، فکر می‌کنم این که چه کسی واقعاً مطمئن شد تمام تلاشش برای به دست آوردن اکثریت است، بسیار مهم خواهد بود.»

در گفتگو با بیش از ده ها قانونگذار، دستیاران و فعالان حزب جمهوری خواه، به نظر می رسد که اِمر و بنکس دو رقیب اصلی باشند، هرچند فرگوسن از کار حذف نشده است. از بسیاری جهات، این انتخاب به پاداش دادن به ایمر برای کمک به جمهوری‌خواهان برای فراتر رفتن از انتظارات در چرخه 2020 خلاصه می‌شود، با انتخاب 15 کرسی و درک این موضوع که او همچنین روابطی ایجاد کرده است – و برای آنها کمک مالی جمع‌آوری کرده است – اعضا و دانشجویان جدیدالورود بالقوه در این دوره یا تبدیل شدن به آن. به بنکس، یک نماینده بلندپرواز سه دوره ای کنگره که از جایگاه خود در کمیته مطالعات جمهوری خواهان، به دنبال ایجاد یک سیاست و برنامه پیام رسانی با الهام از دونالد ترامپ برای حزب بوده است.

مایک گالاگر، نماینده R-Wis، یکی از اعضای RSC و همکار دامپزشک، گفت: “اگر بانک های نماینده به فکر نامزدی برای شلاق باشند، او با توجه به سابقه ای که به عنوان یک کهنه کار و مدافع سرشناس در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان دارد، یک نامزد قوی خواهد بود.” .

نماینده گای رشنتالر، آر-پا.، اعضا را بررسی می‌کند و ادعا می‌کند که اِمر، که او از او حمایت می‌کند، “جرم حیاتی” برای کسب رای در رای گیری اولیه دارد.

“چگونه کسی با تبلیغ فردی که به ما در اکثریت به عنوان رئیس NRCC کمک کرد، استدلال می کند؟” او گفت. من جیم بنکس را دوست دارم. من درو فرگوسن را دوست دارم. اما در نهایت، رای‌ها برای درو یا جیم وجود ندارد.»

هر گونه ابراز حمایت عمومی از سوی ترامپ می‌تواند بر این رقابت تأثیر بگذارد، اگرچه برخی از نزدیکان به رقابت گفتند که انتظار ندارند رئیس‌جمهور سابق تأثیر قابل‌توجهی بر انتخابات که با رای‌گیری مخفی انجام می‌شود، داشته باشد.

یکی از جمهوری خواهان مجلس که از نزدیک با او کار کرده است، گفت: «فکر می‌کنم اگر 30 یا 40 کرسی به دست آوریم، فکر می‌کنم اِمر را قدرتمند می‌کند». «بشنوید، اگر استخدام‌های ما که او پول زیادی روی آن‌ها خرج کرده و سرمایه‌گذاری زیادی روی آن‌ها کرده است، اگر نتیجه ندهند و ما فقط 10 نفر را انتخاب کنیم، برای او سخت‌تر است. بنابراین فکر می‌کنم تام مستقیماً با نحوه عملکرد ما در انتخابات مرتبط است.»

اما بنکس پس از اینکه چنی سال گذشته به استیضاح ترامپ رای داد، اختلاف آشکاری با چنی داشت: او در وایومینگ کارزار انتخاباتی کرد و برای هریت هیگمن، که چنی را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه شکست داد، کمک مالی جمع‌آوری کرد، در حالی که رقبای او از مجازات یا انتخاب چنی حمایت نکردند. و در پایان تحقیقات مولر، بنکس گفت که ترامپ “از شکار جادوگران به دلیل تبانی تبرئه شده است” در حالی که از رئیس جمهور خواسته است که روسیه را به دلیل مداخله در انتخابات مسئول بداند. بانک‌ها که زمانی منتقد سرسخت تعرفه‌ها بودند، مانند بسیاری از حزب جمهوری‌خواه، امسال، جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را به دلیل برداشتن تعرفه‌ها بر واردات انرژی خورشیدی چین، صنعتی که به گفته او بر «کار برده‌های اویغور» متکی است، سرزنش کردند.

آخرین باری که جمهوری‌خواهان اکثریت را به دست آوردند، از سال 2011 تا 2018، حزب راست‌گرای سرکش و تندرو آزادی مجلس نمایندگان، جان بونر و پل رایان را درگیر کرد و اولین پیشنهاد مک‌کارتی برای رئیس‌جمهور در سال 2015 را از مسیر خارج کرد. شلاق جدید باید آزادی را به هم بزند. گروه و میانه‌روهای اکثریت به طور یکسان برای اطمینان از اینکه جمهوری‌خواهان می‌توانند بودجه دولت را تأمین کنند، سقف بدهی را افزایش دهند و در پشت پیامی وحدت‌بخش جمع شوند که به آنها کمک می‌کند تا کاخ سفید را در سال 2024 بازگردانند.

دفتر بانک ها درخواست مصاحبه یا ارائه نظر را رد کرد.

همانطور که برخی از جمهوری خواهان پیشنهاد کردند، شانس اِمر ممکن است با عملکرد حزب در 8 نوامبر مرتبط باشد. آنها برای به دست آوردن مجدد مجلس نیاز به کسب تنها پنج کرسی دارند، اما به دنبال یک بالشتک بسیار بزرگتر هستند.

این موضعی است که با فرض اینکه جمهوری خواهان کنترل مجلس پایین را دوباره به دست گیرند، در ردیف سوم پس از مک کارتی از کالیفرنیا و اسکالیس که احتمالا به عنوان رهبر اکثریت در مجلس تحت کنترل جمهوری خواهان خدمت می کند، قرار می گیرد. هیچ یک از این دو مرد رقیب را ترسیم نکرده اند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

واشنگتن – رقابت رهبری جمهوری خواهان مجلس که بیشترین سر و صدا را در محافل حزب جمهوریخواه ایجاد می کند این نیست که آیا کوین مک کارتی رهبر اقلیت به عنوان رئیس انتخاب می شود یا نه، باید تلنگر مجلس پس از انتخابات پاییز امسال را کنترل کند.

همه رقابت های رهبری پس از انتخابات نوامبر از طریق رای گیری غیرعلنی اعضای جمهوری خواه مشخص می شود.

اگر هر یک از اردوگاه ها مسابقه را به یک ماجرای لجن زنی تبدیل کند، نماینده کلی آرمسترانگ، RN.D. هشداری را به اشتراک گذاشت.

در عوض، این یک نبرد سه جانبه است که در آن دو جمهوری خواه حضور دارند که شاید بیش از هر کس دیگری در این کنگره، با دقت برای شکل دادن به آینده نمایندگان مجلس نمایندگان کار کرده اند، و سومی که یک رهبر قدرتمند جمهوری خواه را متحد می داند.

الیز استفانیک، نماینده نیویورک، پیوستن به مسابقه شلوغ شلاقی را در نظر گرفته بود، اما در نهایت تصمیم گرفت برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس کنفرانس GOP، رتبه 4 در اکثریت، نامزد شود. تصمیم او تضمین می‌کند که سه جایگاه برتر رهبری حزب جمهوری‌خواه همگی توسط مردان سفیدپوست اشغال خواهند شد، حتی اگر کنفرانس آنها در دوره‌های اخیر متنوع‌تر شده است.

در همین حال، بنکس متحدان پرنفوذ MAGA مانند دونالد ترامپ جونیور دارد، پسر تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز را به عنوان مدیر ارتباطات خود استخدام کرد و گروهی از اعضای کمیته مطالعات جمهوری خواه را رهبری کرد تا با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در باشگاه گلف بدمینستر در نیوجرسی دیدار کنند. اندکی پس از آن که اف بی آی در تابستان امسال در املاک مار-آ-لاگو او در فلوریدا جستجو کرد. بانک ها همچنین تنها یکی از سه نفری هستند که به لغو نتایج انتخابات 2020 رأی دادند. و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شخصاً از حضور وی به عنوان رئیس جمهوری خواه در کمیته 6 ژانویه پس از اینکه پیشنهاد کرد از دموکرات ها برای پاسخ به این حمله تحقیق کند، جلوگیری کرد.

اگر بنکس در رقابت با شلاق کوتاهی کند، برخی از جمهوری خواهان معتقدند که او برای مجلس سنا نامزد خواهد شد و در رقابت برای جایگزینی سناتور مایک براون، رئیس جمهور هند که قصد دارد در سال 2024 برای فرمانداری نامزد شود، وارد رقابت می شود.

یکی از دستیاران جمهوری خواه افزود: “او کاری انجام نداده است که ثابت کرده باشد کسی است که به اعضا کمک می کند … و این به یک مشکل بزرگ برای او تبدیل می شود.”

مایکل مک آدامز، مدیر ارتباطات کمیته ملی جمهوری خواه کنگره در بیانیه ای گفت: «رئیس اِمر بر پیروزی در ماه نوامبر تمرکز لیزری دارد. او از همکارانش درخواست کرده است تا زمانی که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را بازپس بگیرند و نانسی پلوسی را اخراج کنند، برای اکثریت ویپ استدلال کنند.»

او گفت: «کاملا صادقانه بگویم، و این شخصاً من هستم، اگر این اتفاق بیفتد، این همان چیزی است که من را خاموش می کند. “این یک مسابقه عضو به عضو است که سه دوست بسیار خوب من در آن شرکت دارند. و اگر این اتفاق بیفتد، واکنش‌های منفی به همراه خواهد داشت.»