خشن کردن تماس پاسور در MNF باعث بررسی دقیق داوری می شود

این نمایش در کمتر از دو دقیقه به پایان رسید و بازبینی نشد.

چیفز به تازگی گلزنی کرده بود تا شکست خود را به 17-7 کاهش دهد که کریس جونز درک کار را از پشت بیرون آورد. تکل دفاعی Pro Bowl بر روی کوارتر بک رایدرز قرار گرفت و در عین حال توپ را از دست داد – تکرارها نشان داد که به وضوح شل شده و جونز به وضوح بهبود یافته است – و داور کارل چفرز پرچمی را به دلیل خشن کردن پاسور پرتاب کرد.

کتاب قوانین همچنین خاطرنشان می‌کند: «هنگامی که در مورد یک تماس ناهموار یا تاکتیک بالقوه خطرناک در برابر مدافع حریف شک دارید، داور همیشه باید پاسور را خشن صدا کند.»

مربی چیف، اندی رید، از کنار زمین هجوم برد تا با هر یک از مسئولانی که در تماس بودند بحث کند. و بعد از اینکه تیم‌ها گل‌های میدانی را با هم عوض کردند و رایدرها را با نتیجه 20-10 در نیمه دوم پیش انداختند، رید دوباره چفرز را در گوشه‌ای به سمت رختکن برد.

کانزاس سیتی، مو. (AP) – یک برخورد خشن و جنجالی با پاسور درست قبل از نیمه بازی لاس وگاس رایدرز مقابل کانزاس سیتی چیفز در دوشنبه شب ضربه دیگری به NFL و خدمه داوری محاصره شده آن وارد کرد.

وقتی بازیکنان برای نیمه دوم ظاهر شدند، هواداران کانزاس سیتی چفرز را با صدای بلندتری نسبت به رایدرهای منفور هو کردند.

در کتاب قوانین NFL آمده است: «هر گونه اعمال فیزیکی علیه بازیکنی که در حالت پاس قرار دارد (یعنی قبل، حین یا بعد از پاس) که به تشخیص داور، با توجه به شرایط بازی غیرقابل توجیه باشد، نامیده می شود. به عنوان خطا.”

پس از اینکه توآ تاگووایلوآ، مدافع دلفین، توآ تاگووایلوآ، پس از ضربه‌ای شدید در بازی مقابل سینسیناتی، از زمین بازی خارج شد، NFL به دلیل ناکامی‌اش در محافظت از مدافعان مورد انتقاد قرار گرفت. تاگووایلوآ زمانی که سرش توسط جاش توپو از بنگال ها به زمین چمن کوبیده شد، ضربه مغزی شد که در نمایشنامه علامت زده نشد.

این تماس یک روز پس از تکل دفاعی آتلانتا، گریدی جارت توسط داور جروم بوگر به خاطر تکل به ظاهر بی ضرر تام بریدی کوارتربک تامپا بی، علامت گذاری شد. این پنالتی باعث شد تا بوکانیرز برای اولین بار شکست بخورد و به آنها اجازه داد تا با پیروزی 21-15، به جای اینکه به فالکونز فرصتی برای بردن برای پیروزی بدهند، زمان را به پایان برسانند.

کیسی هیوارد جونیور یکشنبه گفت: «بدیهی است که از نقطه نظر من، به نظر می رسید که تماس بدی بود. اما به همین دلیل است که شما داوران را برای برقراری این تماس‌ها قرار می‌دهید. آنها به این افراد پول می دهند تا آن تماس ها را برقرار کنند. (از دیدگاه) من بد به نظر می رسید، اما همانطور که گفتم، من در قسمت عقب بودم. آنها این افراد را برای برقراری تماس‌ها در آنجا قرار دادند.»

___

در همین حال، Chiefs در گذشته درگیری های زیادی با Cheffers داشته اند.

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

بزرگ‌ترین آنها در بازی‌های پلی آف 2016 مقابل پیتسبورگ رخ داد، زمانی که چفرز تکل چپ را به اریک فیشر فراخواند، چرا که آن چیزی که می‌توانست تبدیل دو امتیازی را رد کند. فولادی ها با نتیجه 18 بر 16 پیروز شدند تا به بازی قهرمانی AFC صعود کنند، و تراویس کلس، چیفز، گفت که چفرز “حتی نباید بتواند در … Foot Locker” کار کند.

بوگر پس از بازی به خبرنگار استخر گفت: «آنچه من داشتم این بود که مدافع مدافع را در حالی که او هنوز در جیب بود، گرفت و بیهوده او را به زمین انداخت. “این چیزی است که من بر اساس آن تصمیم خود را می گرفتم.”