خشم نسبت به اظهارات “لباس” تروی آیکمن به “لغو فرهنگ” اعتبار می دهد.

«Troy Aikman woman» و «Troy Aikman dresses» دو گزینه اصلی در گوگل هستند که نام بازیکن تالار مشاهیر را تایپ کنید.

شرح تاریخی تروی آیکمن یک مسئله واقعی نیست و نیازی به اذعان به استدلالی ندارد که او هرگز برنده نخواهد شد.





منبع

“” امید من این است [NFL] او در طول پخش تلویزیونی گفت، کمیته رقابت در جلسات بعدی به این موضوع نگاه می کند، و می دانید، ما لباس ها را در می آوریم.

حتی همانطور که آیکمن آن را گفت، بسیاری از مردم خشمگین شدند. بعضی از ما خندیدیم. برخی از ما، نظر ثبت نشد.

نویسنده چاک مودی از Deadspin در پاسخ توییت کرد: «تروی آیکمن واقعاً باید راهی غیر زن ستیزانه برای نقد این فراخوان به جز «لباس‌ها را درآور» بیابد. و من این را به عنوان کسی می گویم که این زن ستیزی را در کودکی توسط مربیان عادی شنیده و حتی خودم در آن شرکت کرده ام. زمان برای پایان دادن به چنین صحبت های ورزشی گذشته است.”

این همان چیزی است که مخاطبان می خواهند، حتی اگر از آن متنفر باشند.

اینها فقط دوتا هستند هزاران نفر فقط آن را دوست دارند.

مردم زمان زیادی را صرف ابراز خشم در مورد قطعات جملات می کنند تا مسائل واقعی.

غالباً «دیگران» چیزی بیش از کیسه های زباله هوا نیستند که وجود اغراق آمیز «فرهنگ لغو» را تأیید می کند.

در تلاش NFL برای ایمن کردن بازی ذاتاً خشن خود، جهت خشن کردن جریمه های پاسورها به زودی پس از هر اخراج به حکم دادگاه عالی نیاز دارد.

شوخی می کنم.

آیا آیکمن می‌توانست جمله بهتری را برای توصیف احساسات خود در مورد تکامل تدریجی NFL به فوتبال لمسی دو دستی در اطراف بازیکنان 40 میلیون دلاری خود انتخاب کند؟

آیکمن، که در طول دوران حرفه‌ای‌اش طرفدار قوانینی برای محافظت از کوارتربک بود، کاری را انجام داد که برای انجام آن حقوق می‌گرفت و ارزیابی صادقانه‌ای از وضعیت فعلی NFL در مورد این موضوع ارائه کرد.

ریک تلندر، ستون نویس ورزشی در شیکاگو سان تایمز، در توییتی نوشت: «اوه پسر، تروی. آیکمن در MNF می گوید آنچه مربیان همیشه می گویند (یا قبلاً می گفتند) – یعنی شکایت از ناهمواری یک “لباس” زنانه است.”

او نه نیازی به تلف کردن وقت خود دارد و نه کارفرمایش، ESPN، پاسخی ارسال می کند، یا بدتر از آن، عذرخواهی می کند.

واکنش بیش از حد نیست.

دیگران کسانی هستند که غالباً سیاست را دیکته می کنند، بر تصمیمات بی شماری تأثیر می گذارند و میلیون ها نفر را در سراسر جهان به وحشت انداخته اند.

از نظر حرفه ای، او نباید.

دیگران دلیلی هستند که داستان‌های «واکنش توییتر» اغلب به وب‌سایت‌های رسانه‌های خبری سرازیر می‌شوند. مردم این 188 اونس را می نوشند. فنجان های هیچ، انگار آب است در وسط صحرا.

تروی آیکمن به ایمیلی که از او بپرسد آیا می‌خواهد نظر بیشتری بدهد یا توضیحی درباره تفسیرش که توییتر و رسانه‌های اجتماعی را در آخرین خشم خود قرار داد، پاسخ نداد.

نوع خشمی که با پوشش محافظتی ارائه شده توسط اینترنت فعال می شود. این افراد هرگز برخی از چیزها را به چهره تروی آیکمن نمی گویند.

هیچی نگو

مواردی وجود دارد که اظهار نظر یا عذرخواهی صحیح است. این یکی از آن موارد نیست.

مطمئن.

دوشنبه شب در طول پخش ESPN از بازی لاس وگاس ریدرز و کانزاس سیتی چیفز، آیکمن ناتوانی جمعی مقامات NFL در بررسی عدم امکان ریاضی برای شناسایی راه مناسب برای اخراج یک کوارتربک را مورد هدف قرار داد.

بخشی از این خشم ناشی از پارادایم فعلی (شکسته) رسانه ای امروز است. بخش غم انگیز این تکامل این است که بهترین راه برای شنیده شدن در یک جهان 24 ساعته، خشم، عصبانیت و خشم است (مجرم به اتهام، افتخار شما).

و سپس دیگران بودند. «دیگران» که فوراً به حساب‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود رفتند تا خشم نابجای فردی خود را نشان دهند.

این یک میکروفون داغ در طول پخش زنده تلویزیونی است. شگفت انگیز است که چنین چیزهایی حتی بیشتر از این اتفاق نمی افتد.

اگر به خشم بی‌حرمتی که از سوی دیگران بر روی سکوها سرازیر می‌شود، باور دارید، تروی حداقل باید به تایم اوت و «زبان درمانی» گسترده فرستاده شود.

تکل دفاعی کانزاس سیتی چیفز کریس جونز (95) دریک کار (4) مدافع لاس وگاس رایدرز را در جریان بازی فوتبال NFL دوشنبه اخراج کرد.

کار خود را انجام دهید و فقط به حرکت ادامه دهید.

خودخواهانه، اگر جواب می داد عالی بود.

آره.

آیا نظرات آیکمن به این معنی است که او یک خوک جنسی زن ستیز و زن ستیز است که معتقد است همه زنان در آشپزخانه هستند و با ماهیتابه در دست راست و جارو در دست چپ از نوزادان مراقبت می کنند؟

هرکسی را در اطراف یک میکروفون داغ قرار دهید و آنها در نهایت چیزی را می گویند که مایلند دوباره بیان کنند، پس بگیرند یا حذف کنند.

بازیکن خط دفاعی چیفز، کریس جونز، درک کار، مدافع وگاس را اخراج کرد. جونز قبل از اینکه کار حتی به زمین بیفتد، این حرکت را به دست آورد. جونز 15 یارد به دلیل خشن کردن پاسور جریمه شد، زمانی که حتی آهسته‌ترین بازی‌های تکراری نشان می‌داد که او مرتکب گناه نابخشودنی افتادن روی کار است.

تکل دفاعی کانزاس سیتی چیفز کریس جونز (95) دریک کار (4) مدافع لاس وگاس رایدرز را در جریان بازی فوتبال NFL دوشنبه اخراج کرد.

البته اینطور نیست.

هر زبانی که باشد، پیام درست است.

گاهی اوقات، «دیگران» درست می‌گویند، و بر نوعی تغییر تأثیر می‌گذارند که مدت‌ها به تعویق افتاده است.