خشم در شهر ویرجینیا، جایی که دانش آموز کلاس اولی معلم را شلیک کرد، افزایش می یابد

نیوپورت نیوز، ویرجینیا (AP) – هنگامی که یک کودک 6 ساله معلم کلاس اول خود را در این شهر کشتی سازی در نزدیکی ساحل ویرجینیا به ضرب گلوله مجروح کرد، جامعه با شوک جمعی واکنش نشان داد.

اما او همچنین خواستار تغییر در نحوه برخورد سیستم مدرسه با رفتار دانش‌آموزان شد، که به گفته او “اثبات شده است.”

پلیس نیوپورت نیوز گفت که مادر این دختر 6 ساله به طور قانونی اسلحه را خریداری کرده است اما مشخص نیست که پسرش چگونه به آن دسترسی پیدا کرده است.

گلوله دست زورنر را سوراخ کرد و به سینه او اصابت کرد. این دختر 25 ساله پیش از انتقال سریع به بیمارستان، دانش آموزانش را از کلاس بیرون آورد.

تیراندازی در 6 ژانویه زمانی رخ داد که زورنر کلاس اول خود را در دبستان ریچنک تدریس می کرد. پلیس گفت، قبل از اینکه کودک 6 ساله اسلحه را به سمت معلمش گرفت و یک گلوله شلیک کرد، هیچ هشدار و درگیری وجود نداشت.

اما این احساسات طی 12 روز به خشم والدین و به‌ویژه معلمان سرازیر شد و بسیاری از مدیران مدارس سه‌شنبه شب را به خاطر آنچه که آنها تأکید نادرست بر حضور و غیاب و دیگر آمارهای آموزشی در مورد ایمنی کودکان و کارکنان می‌گفتند سرزنش کردند.

معلمان و والدین نیوپورت نیوز در طی یک جلسه سه ساعته هیئت مدیره مدرسه که صرفاً به اظهار نظر عمومی اختصاص داشت، گفتند دانش‌آموزانی که به همکلاسی‌ها و کارکنان حمله می‌کردند معمولاً اجازه داشتند در کلاس درس بمانند و عواقب کمی داشته باشند. آنها گفتند اگر یک محیط سمی که در آن نگرانی های معلمان به طور سیستمی نادیده گرفته می شود، می شد از تیراندازی به ابیگیل زوورنر جلوگیری کرد.

او گفت: «دانش‌آموزان بدون توجه به سن یا شرایط باید در قبال اعمال خود پاسخگو باشند – نه اینکه به مدرسه دیگری منتقل شوند یا در کلاس دیگری قرار بگیرند. “برابری در مدارس ما نباید شامل رنج اکثریت به دلیل فقدان انضباط برای عده کمی باشد.”



منبع

مارمون در جلسه سه شنبه شب هیئت مدرسه پیشنهاد کرد که سیستم مدرسه یک مدیر امنیتی ایجاد کند و دو افسر امنیتی را در هر مدرسه ابتدایی قرار دهد.

کوک خطاب به سرپرست جورج پارکر گفت: “اگر به ابیگیل احترام گذاشته می شد، او در حال حاضر در بیمارستان نبود.”

داگ مارمون که دو فرزند در مدرسه دارد و دو فرزند دیگر فارغ التحصیل شده است، خواستار برکناری رهبران اجرایی سیستم مدرسه “به دلیل ناتوانی در تصور آنها از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد” شد.

واکنش جامعه اواخر هفته گذشته پس از اینکه سرپرست فاش کرد که مدیران ریچنک متوجه شده بودند که کودک ممکن است قبل از تیراندازی سلاحی در اختیار داشته باشد، به خشم تبدیل شد. اما با وجود جستجوی کارکنان در کیف او، تفنگ 9 میلی‌متری را پیدا نکرد.

نیکول کوک، کتابدار دبیرستان به هیئت مدیره گفت: «هر روز در هر یک از مدارس ما، معلمان، دانش‌آموزان و سایر کارکنان آسیب می‌بینند. هر روز، آنها ضربه می خورند. آنها گاز گرفته اند. آنها کتک خورده اند. و آنها اجازه دارند بمانند تا تعداد ما خوب به نظر برسد.”