خزانه داری ایالات متحده در مورد اینکه بودجه جدید IRS مالیات طبقه متوسط ​​را افزایش می دهد مخالف است

دفتر او گفت که در پاسخ به درخواست کراپو، CBO دریافت که اصلاحیه پیشنهادی در صورت تصویب، درآمدها را 20 میلیارد دلار در طول یک دهه کاهش می دهد. سخنگوی CBO این رقم را تایید کرد.

سارین گفت کسانی که 400,000 دلار به بالا می‌گیرند، شامل افراد بسیار ثروتمندتری می‌شوند که درآمدهای خود را برای کاهش درآمدهای مشمول مالیات کمتر از 400,000 دلار پنهان کرده‌اند، حتی گاهی اوقات حتی به صفر – همان افرادی که وزارت خزانه‌داری به دنبال آن است تا برای ممیزی‌ها هدف قرار دهد.

CBO تخمین نهایی هزینه را برای قانون کاهش تورم صادر نکرده است، که شامل بودجه IRS به همراه هزینه های هنگفت جدید برای انرژی پاک و مراقبت های بهداشتی می شود.

او گفت که بخش قابل توجهی از 20 میلیارد دلار برآورد شده توسط CBO از افراد ثروتمندتری که درآمد خود را کمتر گزارش می کنند، بازپرداخت می شود.

جمهوری خواهان همچنین ادعا می کنند که این بودجه یک “ارتش” 87000 نفری از ماموران IRS جدید را بر روی خانواده های آمریکایی راه اندازی می کند، علیرغم برنامه های خزانه داری برای تمرکز بخش عمده ای از استخدام IRS برای جبران موج بازنشستگی و بهبود خدمات مشتری و فناوری اطلاعات.

واشنگتن (رویترز) – در حالی که جنگ پیام‌رسانی سیاسی بیش از 80 میلیارد دلار از بودجه جدید سرویس درآمد داخلی در حال گسترش است، یک مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا تخمین غیررسمی مبنی بر اینکه این پول می‌تواند باعث شود آمریکایی‌هایی که کمتر از 400000 دلار درآمد دارند تا 20 میلیارد دلار بیشتر بپردازند را عقب نشینی می‌کند. در مالیات بیش از یک دهه

نوشته دیوید لادر

سارین گفت که بودجه 80 میلیارد دلاری برای بهبود اجرا، فناوری اطلاعات و خدمات مالیات دهندگان در واقع باعث می شود مالیات دهندگان طبقه متوسطی که متکی به درآمد دستمزد هستند از هدف ممیزی در امان بماند. او گفت که سیستم های کامپیوتری جدید و مدرن بهتر می توانند از تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای دیگر برای هدف قرار دادن دقیق تر آمریکایی های ثروتمندتر برای ممیزی استفاده کنند.

این اصلاحیه با رای حزبی رد شد.

(گزارش توسط دیوید لادر؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)



منبع

جمهوری‌خواهان برآورد دفتر بودجه کنگره (CBO) را مورد استفاده قرار داده‌اند و ادعا می‌کنند که قانون مالیات‌ها، مواد مخدر و آب‌وهوای رئیس‌جمهور دموکرات اخیراً تصویب شده، تعهد او را مبنی بر عدم افزایش مالیات بر آمریکایی‌های طبقه متوسط ​​را زیر پا می‌گذارد.

هنگامی که این لایحه، که به طور رسمی به عنوان قانون کاهش تورم شناخته می شود، در سنا مورد بحث قرار گرفت، سناتور جمهوری خواه مایک کراپو اصلاحیه ای را برای ممنوعیت استفاده از وجوه برای حسابرسی آمریکایی هایی با درآمد مشمول مالیات کمتر از 400000 دلار ارائه کرد.

سارین که به عنوان استاد حقوق دانشگاه پنسیلوانیا تحقیقات تاثیرگذاری انجام داد، گفت: «مردم سعی می‌کنند به نظر برسند که کمتر از 400000 دلار هستند، در حالی که واقعاً بالاتر از آن هستند.» w26475/w26475.pdf در مورد کنترل فرار مالیاتی با وزیر سابق خزانه داری لری سامرز.

ناتاشا سارین، مشاور سیاست مالیاتی و مدیریت وزارت خزانه داری، این هفته در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای مالیات طبقه متوسط، به رویترز گفت که برآورد CBO پیش از هر گونه حسابرسی، آستانه ای معادل 400000 دلار در درآمد مشمول مالیات گزارش شده را در نظر گرفته است، که طبقه متوسط ​​را مستثنی می کند.