خرید پرده قیمت + سفارش خانه پرده

خرید پرده قیمت + سفارش خانه پرده

پارچه این پرده ها از جنس کتان، ابریشم، پنبه و یا پلی استر بوده و به دلیل تنوعی که دارند به راحتی با دکوراسیون منزل یا محل کار شما vistapardeh.ir/ هماهنگ می شوند. نصب این پرده ها آسان بوده و در دو مدل دستی و موتوری به بازار عرضه شده اند. مدل دستی به کمک زنجیری که دارد، باز و بسته می شود و مدل موتوری را می توان به وسیله ریموت کنترل جمع و باز کرد.

پرده شب و روز کد Jk00016-0107

فراموش نکنید که تنها در صورتی به سراغ پرده های گلدار و طرح دار بروید که فضای منزل شما بیش‌ازحد ساده و کسل‌کننده باشد. خرید پرده به صورت حضوری می‌تواند کاری بسیار وقت گیر و دشوار باشد. به طور کلی دسته‌های متفاوتی از پرده در بازار و فروشگاه تزئینات داخلی ویکی دکو وجود دارند. دسته‌های دیگری از پرده‌ها، مانند پرده والان و پرده آستری موجود اند که اولی به عنوان دکوریِ پرده و دومی برای پوشش بیشتر نور و گرما استفاده می‌شوند. هر یک از این مدل‌های گوناگون پرده دارای ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند که در صفحات مختلف سایت ویکی دکو، هر کدام را به تفصیل معرفی کرده‌ایم.

چون قرار است که پرده در معرض شست و شو قرار گیرد، پس باید جنس آن را طوری انتخاب کنید که در برابر آب و شسته شدن مقاوم باشد. معمولا جنس آستر را از پلی استر انتخاب می کنند که در برابر شست و شو مقاوم است. دکور یا همان لایه رویی به زیباتر نشان دادن پرده کمک کرده که برای پارچه آن می توان از ابریشم ، مخمل و نخ استفاده کرد. از این پرده بیشتر برای دکوراسیون هایی با طرح های شلوغ و مجلل استفاده می کنند. برای پرده‌های پارچه‌ای مانند پرده حریر هزینه‌ی دوخت پرده نیز بر اساس متراژ محاسبه و اعلام می‌گردد.

این پرده ها غالبا در اتاق خواب، اتاق کودک، پذیرایی و گاهادر محیط های اداری کاربرد دارد. گفتنی است جهت خریداری دورنگ و یا سه رنگ از پرده های فوق ترجیحا هرسه رنگ از یک فروشنده خریداری شود که دوخت کناره ها وپایین و بالای پرده ها به طوریکسان باشد تاعلاوه برآمیختن رنگ هاباهم، پرده ها یکدست ودر یک راستا نصب شود. همانطور که می دانید، فضاهای مختلف خانه مانند پذیرایی ، اتاق خواب ، اتاق کودک ، آشپزخانه ، حمام و … بپرده های متناسب با خودشان را دارند.

  • همچنین شما قادر نخواهید بود تا از صحنه بیرون نیز به خوبی بهره مند شوید.
  • همچنین دقت داشته باشید که پارچه پرده آشپزخانه باید در برابر نور مقاوم باشد و رنگ آن روشن باشد تا در صورت آلوده شدن؛ به راحتی متوجه شوید و آن را بشویید.
  • اگر پرده کاملا اندازه قاب پنجره باشد، جلوه خوبی ایجاد نخواهد کرد.
  • کرکره های افقی در دو جنس مختلف چوب و آلومینیوم به بازار عرضه شده اند.

همچنین برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل از پرده استفاده می شود. رنگ، جنس پارچه، اندازه و طرح باید در هنگام انتخاب پرده ارزیابی شود. علاوه بر این اندازه و شکل اتاق نیز از عوامل مهمی در انتخاب و خرید پرده هستند. بهتر است هنگام خرید پرده پذیرایی؛ علاوه بر زیبایی به جنس پرده نیز توجه داشته باشید تا در نهایت بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

اما قیمت پرده‌های دارای مکانیزم از قبیل پرده‌های شید، زبرا و دو مکانیزم، کلی بوده و هزینه‌ی پارچه و یراق با هم محاسبه می‌شود. پرده ها از واجب‌ترین و‍ مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی در قسمت‌های مختلف ساختمان محسوب می‌شوند. اهمیت پرده‌ها از آن جهت است که علاوه بر نقش بسزایی که بر زیبایی و حال و هوای فضای داخلی داشته، وظیفه‌ی تنظیم نور ورودی، مسدود کردن دید مزاحم بیرونی و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن گرما توسط پنجره‌ها را به عهده دارند.

با توجه به مطالب ذکر شده می توان گفت که یکی بهترین انتخاب ها برای زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی امکان تجاری، اداری و منازل؛ خرید انواع مختلف پرده های شید است. پرده اتاق خواب در واقع یک عامل تکمیل کننده مهم در دکوراسیون اتاق خواب است و انتخاب پارچه مناسب برای آن؛ امری بسیار مهم و ضروری است زیرا کل طراحی فضای داخل اتاق خواب را تحت تاثیر قرار می دهد. پرده اداری انواع مختلفی مانند؛ پرده سیلوئت، پرده کرکره آلومینیومی، پرده زبرا، پرده کرکره چوبی، پرده شید، پرده کرکره ای، پرده شید رول، پرده کرکره عمودی، پرده پلیسه و پرده لوردراپه دارد. شما می توانید با توجه به نیازتان، هر یک از این پرده ها را برای خود بخرید و به راحتی در محل مورد نظرتان نصب کنید. نصب کردن پرده اداری به راحتی امکان پذیر است و می توانید با استفاده از نخی که روی پرده تعبیه شده است؛ آن را بالا و پایین ببرید و تنظیم کنید.

پرده مدل پانچی طرح پروانه سایز 280×145 سانتی متر

در فروشگاه اینترنتی خانه سام انواع کوسن‌های جذاب و مدرن با طرح‌های متفاوت عرضه شده است. کوسن‌های دکوراتیو با طرح‌های کلاسیک ایرانی، مدرن و اروپایی، هنری و خلاقانه به همراه کوسن‌های فانتزی و کودکانه در این بخش از فروشگاه در دسترس شماست. خرید غیرحضوری کوسن‌های پرووال، پروشات، میلا، h&a و دری‌هوم در این بخش ممکن شده است.