خریداران خانه در حال فرار از کالیفرنیا هستند. اما یکی از شهرهای ایالت در حال سرپیچی از روند مهاجرت است

با این حال، منطقه ساکرامنتو همچنان بهترین مقصد در سایت برای افرادی که به دنبال خرید خانه در یک شهر جدید هستند، باقی ماند، درست مانند سال 2022. بر اساس گزارش، حدود 5700 نفر بیشتر از اکتبر و دسامبر به دنبال مهاجرت به اینجا بودند. Redfin، منطقه را جلوتر از سایر مناطق با رشد سریع مانند لاس وگاس، میامی و فینیکس قرار می دهد.

منطقه پایتخت در حال سرپیچی از مهاجرت کالیفرنیا است.

این شرکت در این هفته گزارش داد که شبکه ای متشکل از بیش از 41000 کالیفرنیایی که در سه ماه آخر سال 2022 به دنبال خانه ای در Redfin بودند، به نظر می رسید که ایالت را ترک کنند، که تا کنون بیشترین تعداد را در بین ایالت های دیگر در کشور است. در میان مناطق شهری، سانفرانسیسکو و لس آنجلس به ترتیب در رتبه های اول و دوم از نظر تعداد کاربران Redfin به دنبال جابجایی هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های سرشماری ساکرامنتو بی، بیش از 1 میلیون نفر از زمان شروع همه گیری کووید-19 تا سال گذشته از کالیفرنیا به ایالت های دیگر نقل مکان کرده اند. تگزاس و آریزونا بهترین نقاط فرود برای کسانی بودند که ترک کردند.



منبع

قیمت متوسط ​​خانه ساکرامنتو از زمان اوج خود در می 2022 به طور قابل توجهی کاهش یافته است. طبق داده های رایان لوندکویست، تحلیلگر بازار املاک و مستغلات، قیمت متوسط ​​بین ماه می تا دسامبر بیش از 15 درصد کاهش یافته است و اکنون به 530,000 دلار رسیده است.

شرکت حمل و نقل U-Haul این هفته گزارش داد که Roseville در سال 2022 در رتبه دوم کشور برای اجاره یک طرفه کامیون های خود قرار گرفت. Roseville در سال قبل در رتبه هشتم آن لیست قرار داشت.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «افرادی که خانه می‌خرند با نرخ بی‌سابقه‌ای در حال جابه‌جایی هستند زیرا نرخ‌های وام مسکن بالا، قیمت‌های همچنان بالا خانه و عدم اطمینان اقتصادی بسیاری از آنها – به‌ویژه کارگران دورافتاده – را به مناطق ارزان‌تر سوق می‌دهد.»

به نظر می رسد که بیشتر علاقه به منطقه ساکرامنتو در حومه Placer County متمرکز است.

مبدأ اصلی برای افرادی که علاقه مند به مهاجرت به اینجا هستند، سانفرانسیسکو بود. در سراسر کشور، نزدیک به 25 درصد از کاربران Redfin به دنبال جابجایی شهرها بودند که یک رکورد برای این سایت است.