«خرس مامان» راست افراطی متهم به توطئه وحشیانه علیه دوست قدیمی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در حالی که کاملاً مشخص نبود چه چیزی باعث شد که پیترسون و ریکز روابط خود را قطع کنند، وب سایت آیووا ماما بیرز تا جمعه به نظر می رسید که فقط خرس مادر دوم را نشان دهد. ریکس که خود را یک «فعال تصادفی» می‌خواند، در سایت می‌گوید که «خود را درگیر نبرد برای حقوق فرزندانش» پس از شروع تعطیلی مدارس با شیوع همه‌گیری کووید در سراسر کشور دید.

زندان شهرستان پولک

اتهامات تکان دهنده علیه ریکس بیش از یک سال پس از آن مطرح می شود که او و پیترسون در جوامع راست افراطی به دلیل فعالیت های صریح علیه ماسک زدن در مدارس نام خود را به دست آوردند. به گزارش پولیتیفکت، این زوج که خود را «خرس‌های مادر آیووا» توصیف می‌کنند، در کنفرانس سلامت و آزادی در آوریل 2021 شرکت کردند، رویدادی که مایک فلین، حامی برجسته QAnon در آن حضور داشت. (ریکس پیرو QAnon را انکار کرد.) در طول کنفرانس، ریکس تابلویی را در دست گرفت که روی آن تصویر صورت دخترش روی آن نوشته شده بود، «ماسک من چهار بار باعث عفونت استاف روی صورتم شد. بدن من…انتخاب من نقاب آیووا را بردارید.»

سوابق زندان نشان می دهد که ریکس درست بعد از ساعت 3 بامداد روز جمعه در زندان شهرستان پولک به دلیل دو فقره گزارش نادرست کودک آزاری، یک مورد گزارش نادرست از جرم قابل مجازات به یک نهاد عمومی و چهار مورد آزار و اذیت در زندان زندانی شده است. شکایت جنایی همچنین خاطرنشان می کند که خانواده پیترسون خواستار صدور حکم عدم تماس علیه ریکس شدند و خاطرنشان کردند که آنها اغلب در رویدادهای مشابه شرکت می کنند.

در واقع، دادستان ها می گویند، ریکس پسری به نامی که به DHS گفته است ندارد و به عنوان خانواده شریک سابقش «در طرف مقابل شهر زندگی می کند».

یک ماه بعد، خرس‌های مادر به امضای کیم رینولدز، فرماندار آیووا، لایحه‌ای مبنی بر ممنوعیت سفارش‌های ماسک مدارس دعوت شدند.

شکایت جنایی اشاره می‌کند که تماس ناشناس دیگری با DHS “کمی پس از پایان” رابطه تجاری خود با ریکس توسط پترسون در ماه مه انجام شد و ” باعث شد او بسیار ناراحت شود.”

نمی توان فوراً برای اظهار نظر با پیترسون تماس گرفت.

دادستان ها می گویند که این تماس مدت کوتاهی پس از ارسال پیام پیترسون به شوهر ریکس در مورد یک کلید قفل صورت گرفت. ظاهراً این باعث شد که ریکس به شریک تجاری سابقش پیامک بزند و او را به داشتن رابطه نامشروع با شوهرش متهم کند.

در طول راه، هر گونه بقایای اتحادی که زمانی مهیب بین زنان در پیشاهنگ کنشگری راست افراطی بود، شعله ور شد.

ریکس در طول سخنرانی پرشور خود خواستار عذرخواهی برای اجرای ماه می که توسط اتحادیه همجنس گرایان در دبیرستان آنکنی برگزار شد – و یک قطعنامه “برای اطمینان از اینکه این اتفاق دوباره در محوطه مدرسه تکرار نمی شود.”

زندان شهرستان پولک

مادری در آیووا که بیشتر به دلیل موضع‌گیری بلندش علیه سیاست‌های اجباری ماسک شناخته می‌شود و اخیراً در مورد مجری‌های درگ فحش‌های عمومی داده بود، روز جمعه پس از گزارش نادرست سوء استفاده جنسی در خانواده شریک تجاری سابق خود دستگیر شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پترسون بعداً به مقامات توضیح داد که در واقع، او با ریکس در مورد یک حادثه مربوط به یک تلفن خراب در ماه فوریه صحبت کرده است، و DHS در نهایت این گزارش را رد کرد “به دلیل عدم سوء استفاده مسئولانه یا بی توجهی رخ داده است.” دادستان‌ها اکنون می‌گویند که ریکس می‌دانست که این ادعا “کاذب” بود و او “در تلاش بود خانواده پترسون را آزار دهد.”

گفته می شود که ریکس در ابتدا تماس با DHS را در ماه گذشته رد کرد، اما “پس از ارائه شواهد آن را پذیرفت.”

در آن تماس‌ها، طبق شکایت‌های جنایی که توسط The Daily Beast به دست آمده است، ریکس به دروغ ادعا کرد که شوهر پترسون تلفن دخترشان را شکسته است – و اینکه پسر نوجوان پترسونز از یک خواهر و برادر سوء استفاده جنسی کرده است. در این شکایت آمده است که در آخرین تماس در 9 آگوست، ریکس “ادعا کرد همسایه ای” است که پسرش از اتهامات سوء استفاده جنسی مطلع شده بود، پسرش نیز ظاهراً از یک کودک قربانی در پترسون در مورد آنها شنیده است. خانواده.

از آن زمان، Reicks وارد بحث‌های مدرسه‌ای شد، از واکسیناسیون COVID تا محتوای LGTBQ. اوایل این ماه، او با لباسی به یک جلسه هیئت مدیره مدرسه Ankeny رفت که ادعا می‌کرد شبیه لباسی بود که توسط یک مجری درگ پس از مدرسه پوشیده بود. این شیرین کاری در اعتراض به چیزی بود که او سعی کرد استدلال کند نمایش نامناسبی برای کودکان بود، که بازتاب وحشت راست افراطی در مورد تهدیدهای موجود LGTBQ برای کودکان بود که توسط فرماندارانی مانند ران دیسانتیس تقویت شده بود.

“چگونه می خواهیم به شما – اعضای هیئت مدیره – اعتماد کنیم تا کاری را که برای ما والدین درست است انجام دهید و مطمئن شویم که بچه ها می دانند چه چیزی درست است؟” ریکز افزود، با توجه به ثبت نام Des Moines.

اما با توجه به دفتر دادستان شهرستان پولک، ریکس اقدامات تلافی جویانه و غیرقانونی را علیه رفیق سابقش انجام داد. دادستان ها ادعا می کنند که تماس ها در می 2022 آغاز شد، زمانی که DHS یک اطلاعات ناشناس در مورد شوهر پترسون و یک تلفن همراه شکسته دریافت کرد.

ریکس فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد و یکی از کارمندان شهرستان پولک به دیلی بیست گفت که به او “یک مدافع عمومی داده شده است، اما یک مدافع مشخص تعیین نشده است.”

این شکایت خاطرنشان می کند که تماس دوم، که سه ماه بعد برقرار شد، نیز “کاذب تلقی شد”. DHS شماره و موارد ضبط شده تماس ها را به مقامات ارائه کرد که بعداً به این نتیجه رسیدند که ریکس هر دو گزارش را ارائه کرده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

با هیئت های مدرسه ترسناک Tomahawk-Toting QAnoner آشنا شوید

در این شکایت آمده است: «فرزندان آنها در این زمان چند ماه با هم تماس نداشتند.

کیمبرلی ریکس، 39 ساله که گروه فعال جنجالی Iowa Mama Bears را تأسیس کرد، صبح روز جمعه پس از اینکه حداقل دو بار با وزارت منابع انسانی علیه خانواده امیلی پترسون تماس گرفته بود، به دلیل هفت اتهام جنایت دستگیر شد.