خداوند از طریق من قانونگذار کانزاس را تهدید کرد

از زمان قیام 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا، تهدیدها علیه اعضای کنگره افزایش یافته است. در ماه اکتبر، یک مهاجم شوهر نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا را در خانه آنها در سانفرانسیسکو به شدت با چکش کتک زد.

جان هانا را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/apjdhanna





منبع

___

نیل که به یهودیت گرویده است، گفت که رابطه خاص او با خدا باعث حوادث طبیعی از جمله طوفان و آتش سوزی می شود. او گفت که پیام‌هایی را به لاتورنر منتقل کرده است، حتی اگر می‌دانست که احتمالاً منجر به پیگرد قانونی او می‌شود.

نیل گفت: “من قصد تعقیب او را برای نوعی جنایت خشونت آمیز ندارم.”

او تنها به تهدید یک مقام دولتی متهم شده است که مجازات آن 10 سال زندان و جریمه 250 هزار دلاری است. هیئت منصفه باید تصمیم بگیرد که آیا پست صوتی او در 5 ژوئن تهدیدی واقعی برای دخالت در وظایف رسمی LaTurner است یا خیر.

لاتورنر در روز چهارشنبه شهادت داد که پیام صوتی 5 ژوئن او را نگران امنیت خانواده و کارکنانش کرد و او را بر آن داشت تا امنیت خانه و دفتر توپکا را افزایش دهد. این نماینده کنگره که توسط نیل مورد بررسی قرار گرفت، گفت که برخی از زبان نیل را «سخنرانی مضحک» می‌داند، اما افزود: «من بیشتر روی تهدیدات مرگ تمرکز کرده‌ام.»

نیل به هیئت منصفه گفت: «من واقعاً سعی می‌کنم توضیح دهم که چگونه با خدا تعامل دارم، و این توضیح دشواری است. “معذرت می خواهم.”

دادستان های فدرال می گویند که چیس نیل، 32 ساله، از لارنس در شمال شرقی کانزاس، قبل از ارسال یک پیام صوتی پس از ساعت کاری به دفتر توپکای نماینده کنگره که شامل “من تو را خواهم کشت”، به لاتورنر ثابت کرد. محاکمه نیل در بحبوحه افزایش شدید تهدیدهای گزارش شده علیه مقامات منتخب و خانواده های آنها برگزار می شود.

نیل گفت: “من از سوی خالق خود به تعهدی متعهد هستم.”

اما قاضی دادگاه ماه گذشته به این نتیجه رسید که نیل می تواند آنچه را که در دادگاه می گذرد دنبال کند و به وکلایش کمک کند و او را از نظر ذهنی برای محاکمه صلاحیت کند. او درخواست او را برای ایفای نقش به عنوان وکیل خود از روز چهارشنبه پذیرفت.

توپکا، کان (AP) – مردی روز پنجشنبه به اعضای هیئت منصفه گفت که تهدیدی به مرگ او علیه جیک لاتورنر، نماینده ایالات متحده، از جانب خدا نشأت می‌گیرد، که ناشی از نادیده گرفتن نگرانی‌های جمهوری‌خواه کانزاس در مورد جادوگری، جادوگران، فرازمینی‌ها و جنگ برای روح مردم بود.

اعضای هیئت مدیره مدارس محلی و کارکنان انتخابات در سراسر کشور نیز آزار و اذیت و تهدید را متحمل شده اند. پلیس در آلبوکرکی، نیومکزیکو، این هفته یک نامزد شکست خورده قانونگذار جمهوری خواه را به دلیل یک سری تیراندازی که خانه ها یا دفاتر مقامات منتخب دموکرات را هدف قرار داده بود، دستگیر کرد.

یک قاضی قضایی ایالات متحده در حکمی در ماه اوت مبنی بر امتناع از آزادی نیل از بازداشت گفت که نیل چهار یا پنج سال پیش از ناحیه سر دچار جراحت شده بود که «مشخصات آن شکستگی سر بود». نیل روز پنجشنبه به اعضای هیئت منصفه گفت که در سال 2018، “خدا خیلی مستقیم نزد من آمد”، بدون اینکه توضیح بیشتری بدهد.

او همچنین به اعضای هیئت منصفه یک صفحه لینکدین را برای خود نشان داد و گفت که با “مسائل مربوط به بیش از 400 میلیون زندگی از دست رفته در اثر جادوگری بزرگ” سروکار داشته است.

نیل که خود را در دادگاه نمایندگی می کرد، اعتراف کرد که روز بعد آن پیام و دیگران را با تهدید به مرگ بیشتری ترک کرده است. اما او به هیئت منصفه گفت که او صرفاً پیام آور است و به لاتورنر و سایر مقامات می گوید که به دلیل حمله به خلق خدا در اثر یک عمل خدا، مانند گردباد یا طوفان، با مرگ روبرو شده اند.

رئیس قاضی ناحیه ایالات متحده، هالی تیتر، از نیل خواست که پرونده خود را به عنوان روایتی از جایگاه شاهد ارائه کند، زیرا او به عنوان وکیل خود عمل می کند. او اظهارات خود را قطع کرد تا اسنادی را که در چهار صفحه بزرگ پشت سرش نمایش داده می شد، دریافت کند و با قاضی و دادستان در مورد شواهدی که می تواند ارائه کند، گفتگو کند. دادستان ها او را مورد بازجویی متقابل قرار ندادند و راه را برای اظهارات پایانی باز کردند.

در دادگاه پنجشنبه، نیل به اعضای هیئت منصفه گفت که برای روحش ارزش قائل است و خدا از او خواسته است که وقتی «صدای شیپور» را شنید، عمل کند.

به نقل از تیتوم لی، نماینده ایالت جمهوری خواه، گفت: «جنگ واقعی است. ما برای روح ملت خود می جنگیم.»

در مورد نیل، او گفت که نگرانی‌هایش در مورد جنگ برای روح‌ها توسط یک مطلب در 13 می در سایت خبری کانزاس رفلکتور درباره یک بحث قانون‌گذاری که در آن یک قانون‌گذار غربی کانزاس از همکارانش خواسته بود تا وتوی لورا کلی، فرماندار دموکرات را نادیده بگیرند. می توانست قدرت مقامات بهداشت عمومی را در اپیدمی های پس از همه گیری COVID-19 محدود کند.