خبرنگار فلوریدا میکروفون را در کاندوم می پیچد: “گزارش ایمن طوفان”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

طوفان است انتظار می رود به سمت بالا سواحل حرکت کنددر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، یک طوفان تهدید کننده زندگی را در شمال شرق فلوریدا و بخش‌هایی از جورجیا و کارولینای جنوبی به ارمغان آورد.

کیلا گالر از شبکه تلویزیونی WBBH پس از اینکه کاربران شبکه‌های اجتماعی گیج شده بودند که از آنچه می‌بینند تعجب کردند، استوری اینستاگرام خود را پاک کرد.

او با کنایه گفت: “ما گزارش دهی ایمن طوفان را تمرین می کنیم.” “بله، این یک کاندوم است. هیچ چیز بهتر از ضد آب بودن میکروفون نیست.»

یک خبرنگار باهوش روز چهارشنبه به دلیل انجام این کار توجه بینندگان را به خود جلب کرد و او در مورد طوفان ایان در نزدیکی ناپل، فلوریدا، با یک کاندوم روی میکروفون خود گزارش داد.

گزارش در یک طوفان یک تجارت خطرناک است و برای خبرنگاران مهم است که از خود و تجهیزات خود محافظت کنند.

گالر گفت: “این همان چیزی است که شما فکر می کنید.” “این یک کاندوم است. این به محافظت از چرخ دنده کمک می کند. ما نمی توانیم این میکروفون ها را خیس کنیم. باد زیاد است، باران زیاد. بنابراین، ما باید کاری را که باید انجام دهیم، انجام دهیم، و آن این است: یک کاندوم را روی میکروفون بگذاریم.

یکی دیگر از روزنامه نگاران محلی، جف بوترا از WZVN-TV در ناپل، برای کمک به همکارش در طرح سوالاتی در مورد این تکنیک شرکت کرد.

طوفان بزرگ رده 4 بعدازظهر چهارشنبه به فلوریدا نزدیک کایو کاستا، تقریباً 90 مایلی جنوب تامپا رسید. در عرض چند ساعت، قطعی برق گسترده، سیلاب‌های شدید، بادهای وحشی و خسارات قابل توجهی ایجاد کرده بود. حداقل یک مورد فوتی گزارش شده است.