خانواده 4 نفره ربوده شده و مقتول به دنبال “رویای آمریکایی” به ایالات متحده سفر کردند.

تصویر ویژه از طریق KTVU FOX 2 سانفرانسیسکو



منبع

پدر و مادر مسن دو برادر نیز تنها ماندند. با توجه به جمع آوری کمک های مالی که توسط همسر آماندیپ، جاسپریت کائور، در GoFundMe، پدربزرگ و مادربزرگ اروهی از طرف پدرش، راندیر و کرپال، اخیراً به هند سفر کردند تا یک مهمانی لوهری – جشنواره برداشت – را برای جشن و خوش آمدگویی به نوه خود در خانواده برنامه ریزی کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زوجی در پارکینگ جورجیا با اسپری ضدآسیایی رنگ آمیزی شده روی خودرو پیدا کردند

آنها اخیراً به هند سفر کرده اند تا برای جشن ورود لهری به خانواده برنامه ریزی کنند و اکنون به شدت دلتنگ او شده اند. آنها در خانواده خود با خلایی روبرو شده اند که نمی توان آن را پر کرد.

فقط احساس می کردم کسی زمین را از زیر پاهایم بیرون کشیده است. اماریندر سینگ، پسر عموی جاسدیپ، گفت: احساس بی حسی می کردم، احساس خالی می کردم، نمی توانستم فکر کنم. NBC News.

اعضای بازمانده خانواده و اعضای جامعه بیداری عاطفی برگزار کرد روز دوشنبه به یاد خانواده.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جان بویگا از سمت سفیر جو مالون پس از جایگزینی در تبلیغ برای چین استعفا داد.

ما می‌خواستیم در جایی باشیم که در آن احساس امنیت کنیم، جایی که فکر کنیم بچه‌هایمان امن هستند.» و از کجا می دانستیم که اگر سخت کار کنیم، اگر بچه هایمان سخت کار کنند، می توانند برای خودشان زندگی بسازند.»

GoFundMe می‌خواند: “راندیر و کرپال در سال‌های اخیر از دیدن رشد خانواده‌شان بسیار خوشحال بودند. آنها به پسرانشان امان و جاسدیپ افتخار می‌کردند و بازی با نوه‌شان آروهی را گرامی داشتند.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجوی ژاپنی پس از شکایت از دولت به دلیل اجبار به رنگ کردن موهای قهوه ای مشکی بیش از 3000 دلار برنده شد

اعضای خانواده خانواده چهار نفره سیک ربوده شده و کشته شده می گویند که برادران در نوجوانی به دنبال امنیت و رویای آمریکایی به ایالات متحده سفر کرده بودند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کمپین “زندگی کارگران مهم است” فرهنگ شرکتی طاقت فرسای “996” در چین را به چالش می کشد

آماندیپ سینگ، 39 ساله، برادر 36 ساله اش جاسدیپ سینگ، همسر 27 ساله جاسدیپ، جاسلین کائور و دختر 8 ماهه آنها آروهی دهری با تهدید اسلحه از تجارت حمل و نقل خود در شهرستان مرسدس، کالیفرنیا، ربوده شدند. صبح روز 3 اکتبر اجساد در یک مزرعه روستایی پیدا شد روز چهارشنبه توسط یک کشاورز

کمپین سرمایه‌گذاری جمعی تاکنون بیش از 387000 دلار جمع‌آوری کرده است، و این بودجه به صندوق یادبود خانواده دهری اختصاص داده شده است که به حمایت از اعضای بازمانده کمک می‌کند: جاسپریت، دو فرزندشان اکام و سیرات و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها راندیر و کرپال.

سینگ آن جاسدیپ و آماندیپ را به یاد آورد در هرسی پیند بزرگ شد در هوشیارپور، پنجاب، قبل از اینکه خانواده‌هایشان در نوجوانی به ایالات متحده مهاجرت کنند. او گفت که پسرعموهایش هنگامی که در نوجوانی به دنبال رویای آمریکایی به کشور رفتند، به دنبال امنیت بودند.

خسوس مانوئل سالگادو، 48 ساله، کارمند سابق شرکت حمل و نقل، به دلیل آدم ربایی و قتل خانواده دستگیر شد. گفته می شود که این مرد قبل از دستگیری قبل از اقدام به خودکشی با خانواده خود به جنایت خود اعتراف کرده است. برادرش آلبرتو سالگادو نیز دستگیر شد و متهم به توطئه جنایی و از بین بردن شواهد است.