خانواده گم شدن راننده 74 ساله فلوریدا لیفت کشته شده است

او یک پسر و یک دختر و چهار نوه داشت.



منبع

میامی (AP) – دخترش روز سه شنبه تایید کرد که یک راننده لیفت فلوریدا جنوبی که بیش از یک هفته پیش ناپدید شده بود، درگذشت.

لوین 74 ساله در 30 ژانویه پس از پیاده کردن مشتری در Okeechobee، شهری کوچک در شمال دریاچه Okeechobee فلوریدا، ناپدید شد. خانواده او زمانی که به خانه برنگشت و تلفن همراهش خاموش شده بود، مفقود شدن او را گزارش کردند.

او گفت: “این چیدمان عالی برای او بود.”

دی‌بتا قبلاً گفته بود که کنسرت Lyft برای لوین که عاشق گفتن جوک‌های پدر بود و اغلب آنها را بارها و بارها می‌گفت عالی بود.

او با وثیقه 2 میلیون دلاری در بازداشت است و قرار است در 22 فوریه جلسه دادگاه برگزار شود.

آرون النبرگ، کلانتر شهرستان رادرفورد، کارولینای شمالی، گفت که راننده، متیو فلورس، پس از تعقیب و گریز پلیس در سه شهرستان دستگیر شد. فلورس 35 ساله فرار کرد اما مدت کوتاهی بعد در النبورو کارولینای شمالی دستگیر شد.

مقامات در حال بررسی نحوه بدست آوردن خودروی گمشده راننده Lyft توسط فلورس هستند. خانواده لوین گفتند که نمی‌دانند فلورس مسافری بود که لوین روز دوشنبه در ساحل دلری برد.

دیبتا نوشت: «پدر من واقعاً انسان مهربانی بود، اگر شما او را می‌شناختید یا حتی زمانی که او را ملاقات می‌کردید، دقیقاً منظور من از گفتن این حرف را می‌دانید.» داستان‌هایی که در هفته گذشته از دوستان، خانواده و افراد کاملاً غریبه درباره او دریافت کرده‌ام، بیش از آنچه که فکرش را بکنید، مرا به هیجان آورده است.»

کیا استینگر 2022 قرمز لوین هفته گذشته در میامی، اوکیچوبی و گینزویل در شمال فلوریدا دیده شد. پنج شنبه شب در کارولینای شمالی متوقف شد، جایی که یک گروه عملیات منطقه ای مارشال های ایالات متحده از مقامات خواست که مراقب باشند.

معلوم نیست فلورس وکیلی دارد که بتواند از طرف او صحبت کند یا خیر.

او در نهایت به فلوریدا بازگردانده خواهد شد تا با اتهامات قتل درجه دوم در مرگ خوزه کارلوس مارتینز در Wauchula در 24 ژانویه و برای مرگ لوین روبرو شود.

لوین در منطقه فیلادلفیا زندگی می کرد و از طرفداران بزرگ ایگلز بود. او تا زمان بازنشستگی در فلوریدا حدود دو سال پیش در فروش بدنه خودرو کار می کرد. دخترش گفت که او عاشق رانندگی برای لیفت بود، جایی که اغلب برای مشتریانش جوک می گفت.

اداره اجرای قانون فلوریدا و کلانتر شهرستان اوکیچوبی قبلاً از کشف بقایای انسانی در نزدیکی آخرین مکان شناخته شده لوین قبل از ناپدید شدن او خبر داده بودند. FDLE روز سه شنبه گزارش داد که هویت فرد پیدا شده در Okeechobee را تایید کرده و به خانواده آن شخص اطلاع داده است، اما با استناد به اصلاحیه قانون اساسی ایالت فلوریدا که به قربانیان جرم یا بستگان آنها اجازه می دهد نام خود را از گزارش های عمومی مخفی کنند، از شناسایی قربانی به طور عمومی خودداری کرد.

لیفت در بیانیه ای ایمیلی روز جمعه گفت: «افکار ما با خانواده و عزیزان آقای لوین در این زمان بسیار نگران کننده است. ما با خانواده او برای ارائه حمایت خود و همچنین با مجریان قانون برای کمک به تحقیقات آنها در تماس بوده ایم.»

لیندزی دی بتا در فیس بوک پست کرد که خانواده در چند روز آینده اطلاعاتی را در مورد خدمات پدرش، گری لوین، اعلام خواهند کرد.