خانواده گزارش افراد مفقود شده برای تئوفیلوس لندن

افسر آنی موران، سخنگوی LAPD، چهارشنبه تایید کرد که گزارشی برای لندن گرفته شده است. انتشار اخبار وزارتخانه گفت لندن آخرین بار در 15 اکتبر در منطقه Skid Row دیده شده است و خانواده او ارتباط کامل با او را از دست داده اند.

لس آنجلس (AP) – خانواده تئوفیلوس لندن، خواننده رپ، این هفته گزارش افراد ناپدید شده را به پلیس لس آنجلس ارائه کردند و از مردم درخواست کمک کردند و گفتند که او چند ماه است که دیده نشده است.

در این بیانیه آمده است که نزدیکان لندن در چند هفته گذشته در تلاش برای تعیین محل اختفای او بوده اند و اوایل این هفته گزارش پلیس را ارائه کردند.

لندن 35 ساله در ترینیداد و توباگو به دنیا آمد و بعداً در محله بروکلین نیویورک بزرگ شد. او در سال 2016 نامزد جایزه گرمی بهترین اجرای رپ برای یک نقش برجسته در کنار پل مک کارتنی در «تمام روز» کانیه وست شد.

در حالی که “Vibes” منتشر شده توسط Warner Records بود، “Bebey” در لیبل خود لندن، My Bebey Records منتشر شد.

او به Complex of شعبه می‌گوید: «می‌خواستم ببینم حس خانواده چیست، احساس می‌کنم یک قطعه زمین دارم، در زمین خودم خانه می‌سازم، به جای اینکه تا آخر عمر در هتل بخوابم». به تنهایی در سال 2020



منبع

لندن به طور مکرر با هنرمندی که اکنون به نام Ye شناخته می شود، که در سال 2014 “Vibes” تولید و مهمان آن بود، همکاری کرده است. لندن اغلب به‌روزرسانی‌های «دوندا» و «دوندا 2» را در اینستاگرام منتشر می‌کرد و حتی می‌گفت که او برای انجام وظایف رسانه‌ای از طرف یی برای ماه فوریه «ترفیع شده است».

پدرش، لری موزز لندن، در بیانیه خانواده گفت: «تئو، پدرت تو را دوست دارد، پسرم. ما دلتنگ تو هستیم. و همه دوستان و اقوام شما در جستجوی شما هستند. هر جا که هستید برای ما سیگنال ارسال کنید. مهم نیست چه می‌آییم پسرت را بیاوریم.»

خانواده و دوستان لندنی معتقدند آخرین بار شخصی در ماه جولای در لس آنجلس با این نوازنده صحبت کرده است، بر اساس بیانیه خانواده که چهارشنبه از Secretly، یک گروه لیبل موسیقی که با لندن کار کرده است، منتشر شد.

لندن پست های فراوانی در اینستاگرام منتشر کرد، اما آخرین پست های او نیز در ماه جولای منتشر شد.

خود لندن سه آلبوم استودیویی منتشر کرده است: “Timez Are Weird This Days” در سال 2011، “Vibes” و “Bebey” در سال 2020. او اخیراً یک هنرمند برجسته در فیلم «پول خودت» اثر فرانکو جوان بود که در سپتامبر گذشته منتشر شد – ماه قبل از آخرین باری که او دیده شد.