خانواده می گویند سگ های خانواده 2 بچه تنسی را کشتند و مادری را که سعی داشت جلوی خراشیدن را بگیرد زخمی کردند.

ممفیس – پس از حمله دو سگ خانواده به یک نوزاد و کودک نوپا در خارج از خانه آنها در غرب تنسی، دو کودک جان خود را از دست دادند و مادرشان آسیب جدی دید.

کرستی بنارد، 30 ساله، هنگامی که سعی کرد سگ های خانواده آنها را از پسر 5 ماهه و دختر 2 ساله خود بکشد، آسیب جدی دید. هر دو کودک در حمله 6 اکتبر 2022 در غرب تنسی جان باختند.

کلسی کانفیلد، بهترین دوست مادر، به فاکس نیوز گفت که خانواده صاحب حیوانات خانگی چیچ و میا برای بیش از هشت سال بدون حادثه خشونت آمیز بودند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کشته شدن 2 کودک، بستری شدن مادر در بیمارستان پس از قتل سگ در تنسی





منبع

مقامات گفتند که مادر آنها در شرایط وخیم به یک بیمارستان محلی منتقل شده است.

جف گیبسون، عموی بنارد، گفت: “او بدنش را بالای بدن لیلی گذاشت تا بعد از شروع حمله از او محافظت کند.” “هر دو (داب) در حالی که روی لیلی دراز کشیده بود شروع به حمله به او کردند.”

این سگ ها – دو پیتبول که متعلق به این خانواده بودند – روز پنجشنبه در خدمات حیوانات ممفیس کشته شدند.

گیبسون گفت که این حمله حدود 10 دقیقه به طول انجامید.

جان موریس، افسر اطلاعات عمومی دفتر کلانتر، شنبه به USA TODAY گفت که این پرونده همچنان در حال انجام و تحقیقات فعال است. او نگفت که آیا در این پرونده اتهاماتی مطرح است یا خیر.

کرستی بنارد، 30 ساله، هنگامی که سعی کرد سگ های خانواده آنها را از پسر 5 ماهه و دختر 2 ساله خود بکشد، آسیب جدی دید.  هر دو کودک در حمله 6 اکتبر 2022 در غرب تنسی جان باختند.

وکیل ایالت میشیگان که در یک ویدیو گرفتار شده است: وکیل میشیگانی که برای قاضی شرکت می کند، دوربینی را گرفت که ظاهراً دوست دخترش را با کمربند شلاق می زند

به روز رسانی زنده اوکراین: رهبران اوکراین انفجار پل را جشن گرفتند. روسیه انفجار کامیون بمب گذاری شده را مقصر می داند و می گوید 3 کشته دارند

اداره کلانتری شهرستان شلبی گزارش داد که این حمله روز پنجشنبه در خارج از خانه خانواده در منطقه ممفیس رخ داد.

گیبسون روز شنبه گفت که بنارد از بیمارستان مرخص شده است.

ناتالی نیسا آلوند اخبار پرطرفدار USA TODAY را پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید @nataliealund.

گیبسون در فیس‌بوک نوشت: بنارد «مقدار بی‌شماری از بخیه‌ها و آثار گازگرفتگی روی کل بدنش، از جمله صورتش» دیده است. او همچنین پیوندی به جمع آوری کمک مالی که توسط دوستان خانواده در روز جمعه برای کمک به خانواده ایجاد شده بود، منتشر کرد.

خانواده ای به USA TODAY روز شنبه گفتند که کرستی بنارد، 30 ساله، زمانی که سعی کرد در حمله به پسر 5 ماهه خود، هالاس دین، و دختر 2 ساله، لیلی جین، مداخله کند، آسیب جدی دید.

کانفیلد به این روزنامه گفت: «می‌توانم به شما قول بدهم که آن بچه‌ها دنیای او بودند، و اگر خطری وجود داشت، او هرگز آن سگ‌ها را نزدیک بچه‌هایش نمی‌داشت.» آن بچه ها برایشان همه چیز بودند و فقط یک سفر بسیار طولانی در پیش دارند.»

هنوز مشخص نشده است که چه چیزی باعث این حمله شده است.

مشارکت: لوکاس فینتون با The Commercial Appeal.

کلانتری گزارش داد که وقتی مقامات به خانه رسیدند، دو کودک کشته شدند.