خانواده می گویند دانش آموز راهنمایی که در محوطه دانشگاه جان خود را گرفت مورد آزار و اذیت قرار گرفت

خانواده‌اش می‌گویند پسر 13 ساله ای از کارولینای شمالی که مرگش در محوطه دانشگاه این هفته جامعه را تکان داد، پس از قلدری جان خود را از دست داد.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کنید، لطفاً با خط ملی پیشگیری از خودکشی به شماره 1-800-273-TALK (8255) تماس بگیرید، یا با ارسال پیامک TALK به 741741 با خط متن بحران تماس بگیرید. 988 را شماره گیری کنید.

مقامات ویک کانتی گفته اند که در حال بررسی اتهامات قلدری هستند، اما جزئیات بیشتری در مورد آن بلافاصله در دسترس نیست.

از طریق WRAL

او گفت: “و فقط بچه هایت را کمی محکم تر بغل کن.”

عمه او، جسیکا هریس، نیز به قلدری اشاره کرد و به این خبرگزاری گفت: “این بسیار شرم آور است که برادرزاده من مجبور شد با کاری که او در مدرسه می رفت روبرو شود” و “مدرسه او را شکست داد.”

از طریق WRAL

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

آستین پندرگرس، دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه راهنمایی وندل، صبح روز سه‌شنبه در محوطه دانشگاه جسد پیدا شد که باعث شد مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را به دلیل آنچه در ابتدا “بحران پزشکی” نامیده می‌شد به خانه بفرستند.

مرگ او در محوطه دانشگاه در همان روز اتفاق افتاد که مقامات مدرسه برای بحث در مورد آگاهی از خودکشی برای ماه آگاهی از خودکشی ملاقات کردند.

این واقعاً ناراحت کننده است که او ما را ترک کرد و ما برای همیشه تمام خاطرات را گرامی خواهیم داشت، اما متأسفانه هیچ چیز قرار نیست بچه ما را برگرداند. هیچ چیز،” او گفت.

او گفت که امیدوار است مرگ او «مقدار آگاهی را برای والدین دیگر به ارمغان بیاورد، بچه‌هایشان را بررسی کنند، بدجنس باشند، از طریق رسانه‌های اجتماعی آن‌ها سر بزنند، تلفن‌هایشان را مرور کنند، بفهمند چه خبر است. به بچه هایشان بیاموزند که با بچه های دیگر مهربان باشند، حتی اگر متفاوت باشند.»

خانواده این پسر اکنون تایید کرده اند که او بر اثر خودکشی جان باخته است.

“فقط ای کاش آستین می دانست که همه این افراد برای حمایت اینجا هستند [him]مادرش به WRAL گفت: “فقط ای کاش او اینقدر احساس تنهایی نمی کرد.”

“نشانه ها وجود داشت اما قلدری، خیلی بد بود. جسیکا پندرگراس، مادر آستین، در اظهار نظرهای نقل شده توسط شبکه محلی CBS17 گفت: فقط به فرزندان خود بیاموزید که مهربان باشند زیرا بچه ها می توانند بسیار بی رحم باشند.

خانواده و دوستان چهارشنبه شب برای ادای احترام به دانش آموز کلاس هشتمی که رنگ مورد علاقه اش: قرمز را پوشیده بود، برای ادای احترام جمع شدند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.