خانواده رابرت کریمو سوم متوجه هیچ چیز اشتباهی نشدند، اما پست‌های رسانه‌های اجتماعی تصویر تاریک‌تری را ترسیم کردند


یک بچه “واقعی ساکت” که خودش را نگه داشت. یک رپر مشتاق یوتیوب. صورت حک شده با خالکوبی.

به گفته عمویش که پس از بازداشت این جوان 22 ساله به عنوان یک فرد مورد علاقه در تیراندازی در رژه هایلند پارک در ایلینوی، رابرت کریمو سوم برای خانواده‌اش یک معما بود.

هنگامی که پلیس تحقیقات خود را در مورد حمله تیراندازی انجام داد که روحیه جشن را در رژه چهارم ژوئیه در هم شکست و شش نفر را کشت و بیش از دو ده نفر دیگر را مجروح کرد، جزئیات نگران کننده ای در مورد کریمو آشکار شد.

عموی کریمو، پل کریمو، به WFLD-TV گفت: “هیچ علامت هشدار دهنده ای وجود نداشت.” پل کریمو با پدر رابرت کریمو و برادر پل زندگی می کرد. دیروز عصر دیدمش و رفتم خونه بهش سلام کردم و وقتی برگشتم پایین گفتم خداحافظ گفت خداحافظ و تمام شد.

هیچ نشانه ای از مشکل وجود نداشت. هیچ نشانه ای از دردسر ندیدم. اگر نشانه هایی را می دیدم، چیزی می گفتم.»

پدر این مرد جوان، باب کریمو، مالک Bob’s Pantry & Deli، یک مکان محبوب در هایلند پارک است و در سال 2019 برای شهرداری نامزد شده بود.

مشخصات کریمو می افزاید که او “فرزند وسط سه و ایتالیایی تبار است.”

در حالی که نزدیکان رابرت کریمو متوجه هیچ چیز اشتباهی نشدند، پست‌های رسانه‌های اجتماعی این جوان تصویری تاریک را ترسیم کرد.

در میان آنها انیمیشنی بود که نشان می داد یک مرد مسلح توسط پلیس کشته می شود و دیگران با تصاویری مشابه خشونت آمیز.

نمایه کریمو در IMDB او را به عنوان Awake The Rapper، «یک رپر، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارگردان آمریکایی» از شیکاگو توصیف کرد که یک «پدیده هیپ هاپ شش فوتی» است که برای آهنگ موفق «On My Mind» از اکتبر 2018 شناخته شده است.

اف‌بی‌آی خالکوبی‌های او را اینگونه توصیف کرد: «چهار علامت با خطی روی گونه راستش، گل‌های رز قرمز و برگ‌های سبز روی گردنش و خط شکسته بالای ابروی چپش».

بیوگرافی او بیان می‌کند که از 11 سالگی موسیقی آپلود می‌کند و می‌گوید که «ارزش خالص» دارد که «100 هزار دلار تخمین زده می‌شود».

عموی او روز دوشنبه گفت که از شنیدن این تیراندازی “دلش شکسته”.

“این مثل یک رویاست، نمی توانم باور کنم، نمی توانم تصور کنم. من دل شکسته ام. تا آخر عمرم دلم میشکنه قلبم را می شکند.» او گفت.



منبع