خانواده برای شام شکرگزاری می‌آیند و میزبان را تکه تکه می‌دانند

سایر اعضای خانواده به رسانه های اجتماعی رفتند تا شوکه خود را از چرخش غم انگیز وقایع ابراز کنند.

یکی دیگر از اقوام عکسی قدیمی از کانی دنیو را که روی درختی با دو کودک خردسال نشسته بود به اشتراک گذاشت: “اینگونه است که من همیشه عمه ام کانی را به یاد خواهم داشت… از بالا رفتن از درخت با لباس نمی ترسم.”

یکی از بستگان در فیس بوک نوشت: «بنابراین جشن شکرگزاری ما اصلاً با برنامه ریزی تمام نشد،» و اعلام کرد که خاله کانی دنیو «به طرز غم انگیزی از این زمین گرفته شده است».

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بر اساس سوابق دادگاه شهری شهرستان برنالیلو، کارلان دنیو، 62 ساله، اکنون با اتهام قتل در قتل همسرش مواجه است.

را مجله گزارش ها حاکی از آن است که بستگان به محققین گفته اند که او فقط دو سال پیش به زوال عقل فرونتوتمپورال مبتلا شده است، یک بیماری ویرانگر که می تواند باعث تغییرات شدید شخصیتی شود.

آندری تمبونان

سایر عزیزان نیز به عزاداری کارلان دنیو پرداختند و خاطراتی از وضعیت او قبل از تشخیص بیماری به اشتراک گذاشتند.

ریچ کوردووا، یکی از همسایگان، به خبرگزاری گفت که از قتل “متحیر” شده است و این زوج را “مردم خوب” توصیف می کند که او “کمترین انتظار” را نداشت که به چنین سرنوشتی دچار شوند.

اما هنگامی که اعضای خانواده به خانه دنیوس رسیدند، متوجه شدند که خانه به طرز عجیبی خالی به نظر می‌رسد، که باعث تماس با 911 و درخواست دیوانه‌وار برای چک رفاهی شد. مجله گزارش ها. پس از اینکه پلیس گفت که نمی‌توانند از زور برای ورود به محل استفاده کنند، بستگان راه خود را پیدا کردند: یک در را از لولاهای آن خارج کردند.

آندری تمبونان

به نظر می‌رسید که روز دقیقاً طبق برنامه پیش می‌رفت، در حالی که اقوام بعد از ظهر پنجشنبه راهی خانه این زوج در آلبوکرکی شدند، با توجه به گفته‌ها، کانی دنیو در یک گفتگوی گروهی با اعضای خانواده «در حال بحث درباره برنامه‌های روز شکرگزاری» بود. مجله آلبوکرکی.

از روز شنبه مشخص نبود که آیا او وکیل خود را حفظ کرده است یا خیر. به نقل از یک سخنگوی اداره پلیس آلبوکرکی به این خبر گفت مجله که دنیو در حال حاضر به دلیل پارگی در بیمارستان تحت درمان است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

“به یاد 2 انسان زیبا. RIP» یکی از بستگان زن نوشت.

او گفت که این زوج دو فرزند بزرگ داشتند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا آنها برای شام شکرگزاری حاضر شده اند یا خیر.

یک جشن شکرگزاری که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، پس از ورود اقوام خارج از شهر به یک کابوس غیرقابل تصور برای یکی از خانواده‌های نیومکزیکو تبدیل شد و میزبان را «تکه تکه‌شده و شکافته» دیدند.

پلیس گفت، هنگامی که وارد شد، خواهر کارلان دنیو متوجه شد که او در رختخواب دراز کشیده بود و همسرش کانی در طبقه اتاق خواب “تکه تکه شده” بود.

او نوشت: «لطفا برای خانواده/دوستان نزدیک/بزرگتر در این زمان بسیار سخت دعا کنید، زیرا آنها سعی می کنند در روزهای آینده آرامش و آسایش پیدا کنند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اعضای خانواده کارلان و کانی دنیو اکنون در تلاش هستند تا بفهمند تعطیلات برنامه ریزی شده چگونه به پایان رسید و او به دلیل قتل او دستگیر شد.