خانواده ای که برای بازدید از دیزنی و جشن تولد 21 سالگی پسرشان به توکیو رفته بودند، پس از لغو پرواز Southwest، “ویران” شده و 7000 دلار دریافت کردند.

جید رودریگز و خانواده اش سفر خود به ژاپن را پس از لغو یکی از پروازهای جنوب غربی از دست دادند.جید رودریگز

  • رودریگز گفت: «اگر زودتر به ما اطلاع داده می شد، رانندگی می کردیم و موفق می شدیم.

    آنها هنوز امیدوارند که برای سال آینده برنامه ریزی مجدد کنند، بسته به میزان بازپرداخت یا برنامه ریزی مجدد، اما مطمئن نیستند که چه زمانی می توانند سفر را برای کل خانواده مفید کنند.

    رودریگز یک معلم است، بنابراین او این زمان را مرخصی داشت، اما احتمالاً باید سعی کند در بهار کار را ترک کند، زیرا استراحت او با پسرش همخوانی ندارد. شوهر او که یک عضو بازنشسته ارتش است اما هنوز در پایگاه کلاس درس می دهد، برای این سفر کار را ترک کرد و در صورت تغییر برنامه تعطیلات باید دوباره تلاش کند.

    خانواده ای از آریزونا پس از لغو پرواز ساوث وست در آخرین لحظه که باعث شد سفر خود به ژاپن را از دست بدهند و هزاران دلار را از دست دادند، “در شوک” و “ویران” بودند.

    این سخنگوی همچنین گفت مسافران آسیب دیده می توانند از طریق پورتال اختلالات سفر در سایت خود کمک دریافت کنند.

    رودریگز گفت که آنها اطلاعات متناقضی از Southwest دریافت کرده‌اند، با یک ایمیل که می‌گوید آنها بازپرداخت کامل دریافت می‌کنند و دیگری می‌گوید که آنها فقط اعتبار پرواز را برای استفاده در آینده دریافت می‌کنند.

    این خانواده در میان هزاران آمریکایی بودند که در این هفته پس از یک فروپاشی عملیاتی در جنوب غربی، لغو پرواز را تجربه کردند. این ایرلاین بیش از 2900 پرواز را در روز دوشنبه لغو کرد که حدود نیمی از تمام پروازهای لغو شده در آن روز در سراسر جهان را شامل می شود. این اختلالات در صنعت سفر موج می زند و منجر به کمبود خودروهای کرایه ای و افزایش قیمت پروازها می شود.

    توکیو دیزنی که متعلق به شرکت The Oriental Land است، بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نیست. شرکت والت دیزنی که مجوز مالکیت معنوی را به توکیو دیزنی می دهد، بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    آنها قصد داشتند در روز کریسمس از توسان به مقصد لس آنجلس بروند، جایی که پرواز خود را از طریق اقیانوس آرام بگیرند. آنها می گویند که به آنها اطلاع داده شده بود که پروازشان کمی تأخیر داشته است، اما هیچ نشانه ای نداشتند که اصلاً در خطر جدی قرار دارد و از اختلالات مداوم جنوب غربی که قبلاً تجربه می کرد بی اطلاع بودند.

    کارمندان Southwest گفتند که هنوز روی جمع آوری خدمه کار می کنند، اما به مسافران گفتند که در هر صورت باید چمدان خود را چک کنند. رودریگز گفت: “این فقط یک سوء ارتباط زیاد بود. یکی از مهمانداران می گفت، “ما به LAX نمی رسیم”، دیگری می گفت چمدان هایمان را چک کنیم.” “این کاملا سردرگمی بود.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در مجموع، رودریگز گفت که آنها حدود 7000 دلار خارج شده اند.

رودریگز گفت که در آینده ممکن است به جای پروازهای بزرگ بین المللی، بیمه مسافرتی را برای کل سفر دریافت کند، حتی اگر آنها از قبل بیمه پزشکی مسافرتی از طریق ارتش داشته باشند. او همچنین گفت که می‌دانست برخی دیگر ممکن است تجارب چالش‌برانگیزتری با لغو پروازهای آشفته داشته باشند.

جید رودریگز به Insider گفت که او، همسرش و دو فرزندشان یک سفر “سوررئال” به توکیو، ژاپن را برنامه ریزی کردند، زیرا دختر 20 ساله او گفت که او می خواهد برای جشن تولد 21 سالگی خود در 2 ژانویه به آنجا برود. برای بازدید از دیزنی توکیو و کافه پوکمون در توکیو، با قطار به کیوتو بروید و به گشت و گذار در معابد تاریخی بروید.

نکته خبری یا داستان سفر برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ تماس با این خبرنگار در [email protected].

رودریگز گفت: “ما فقط ویران شده بودیم. ما فقط در شوک هستیم.”، وی افزود که از روز جمعه هنوز تمام چمدان های خود را باز نکرده اند زیرا هنوز برای رسیدگی به وضعیت تلاش می کنند.

اکنون آنها تلاش می کنند تا جایی که می توانند هزینه سفر را بازپرداخت کنند، از جمله از جنوب غربی، خطوط هوایی آمریکا، هتل در ژاپن، و توکیو دیزنی، جایی که قبلاً بلیت خریداری کرده بودند، از جمله هزینه های دیگر.

اما زمانی که آنها به فرودگاه توسان رسیدند، با سردرگمی و ارتباط نادرست شرکت هواپیمایی مواجه شدند.

رودریگز به اینسایدر گفت: «اگر زودتر به ما اطلاع داده می شد، رانندگی می کردیم و می رسیدیم.

او گفت: «ممنونم که نزدیک و با خانواده بودیم. “اما واقعا ویرانگر بود.”

پرواز آنها فقط در اولین فرصت چهارشنبه قابل رزرو است، اما 20 ساعت سفر خواهد بود و شامل پوشش مابه التفاوت هزینه پرواز می شود. همچنین تنها پنج روز آنها را در ژاپن باقی می گذارد و برنامه سفر 8 روزه آنها را تغییر می دهد.

جید رودریگز گفت که خانواده او برای تولد 21 سالگی پسرش یک سفر “سوررئال” به ژاپن برنامه ریزی کرده بودند.

  • رودریگز گفت پسر بزرگ‌ترش دانشجوی کالج است که به ROTC، برنامه‌ای که دانشجویان دانشگاه را برای خدمت سربازی آموزش می‌دهد، “وقف” است، بنابراین او زمان محدودی برای سفر دارد. او همچنین یکی از طرفداران پر و پا قرص دیزنی و پوکمون است، که می‌توانست مهم‌ترین ویژگی این سفر برای او باشد، بنابراین وقتی در آخرین لحظه به او پیشنهاد دادند که او را به جای دیگری ببرند، فقط گفت «نه».

    پس از تمام اطلاعات متناقض، پرواز سرانجام حدود هفت ساعت قبل از برنامه ریزی پرواز American Airlines از لس آنجلس به توکیو، به طور کلی لغو شد. رانندگی از توسان به لس آنجلس حدود هفت ساعت و نیم بود.

    اما پس از اینکه Southwest پرواز خود را از توسکون به LAX لغو کرد، آنها پرواز خود را به توکیو از دست دادند.

  • جید رودریگز، شوهرش و دو پسرشان.

    آنها بیمه مسافرتی را برای پرواز امریکن ایرلاینز به ژاپن خریداری کردند و امیدوارند که این به معنای پوشش کامل قیمت باشد. اما توکیو دیزنی، که متعلق به شرکت والت دیزنی نیست، معمولا بازپرداختی را صادر نمی کند.

    سخنگوی Southwest گفت: “ما از همه مشتریان خود که تحت تأثیر این اختلال قرار گرفتند عذرخواهی می کنیم. مشتریانی که پروازهای آنها لغو شده است واجد شرایط بازپرداخت هستند و تشویق می شوند درخواست هایی را برای بازپرداخت معقول هزینه های جانبی ارائه دهند. به صورت موردی رسیدگی خواهد شد.”