خانواده ای تایید کردند که خواننده و ترانه سرای افسانه ای مک فلیت وود پس از “بیماری کوتاه” درگذشت

میک فلیتوود گفت، قبل از انتشار آلبوم جدید و شروع یک تور ایالات متحده، مک وی در سال 2014 به گروه بازگشت و “طوفانی را نوشت”.

او گفت: «فکر می‌کنم نقشه‌ام را به خوبی در طول زندگی‌ام دنبال کردم.

مک‌وی در 15 سال دوری‌اش از گروه گفت که علاقه‌ای به نواختن موسیقی ندارد و «فقط از داشتن سگ‌هایم، زندگی در روستا و پیاده‌روی‌های طولانی لذت می‌برد».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در بیانیه خانواده آمده است که مک‌وی یک «انسان باورنکردنی و یک موسیقی‌دان مورد احترام بود که در سطح جهانی مورد علاقه بود».

زمانی که زمان تغییر فرا می رسد، آن را می شناسید، آن را احساس می کنید. همه چیز نمی تواند مثل همیشه پیش برود. او در آن زمان گفت: تو دایره ای می چرخی.

پرسیده شده توسط رولینگ استون اگر می توانست به سال 1976 سفر کند، زمانی که فلیت وود مک در حال افزایش ستاره شناسی بود، چه توصیه ای به خود می کرد، او بسیار محتاط بود.

مایکل کواچ/گتی

مک وی که در سال 1943 در بریتانیا به نام کریستین پرفکت به دنیا آمد، نوازندگی را به عنوان نوازنده جلسه و خواننده پشتیبان برای فلیت وود مک آغاز کرد، اما در سال 1970 پس از ازدواج با نوازنده بیس، جان مک وی، به طور تمام وقت به گروه پیوست. او وظایف خواننده اصلی را به عهده داشت، کیبورد می‌نواخت و برخی از معروف‌ترین آهنگ‌های گروه مانند «دروغ‌های کوچک»، «همه جا»، «بگو دوستم داری» و «متوقف نشو» را نوشت.

مک وی 28 سال پر از درام را با گروه گذراند که شامل طلاق از جان، رابطه نامشروع با مدیر نور گروه، و روابط پر سر و صدا بین هم گروهان استیوی نیکس، میک فلیت وود و لیندسی باکینگهام بود که همه اینها الهام بخش آلبوم موفق بود. شایعات

او واقعاً بی‌نظیر، خاص و با استعداد فوق‌العاده بود.» فلیت وود مک نوشت در بیانیه ای که چهارشنبه در توییتر خود منتشر کردند. او بهترین نوازنده ای بود که هر کسی می توانست در گروه خود داشته باشد و بهترین دوستی بود که هر کسی می توانست در زندگی خود داشته باشد.

مایکل کواچ/گتی

خانواده وی در بیانیه ای اعلام کردند، کریستین مک وی، خواننده و ترانه سرای Fleetwood Mac، که برخی از نمادین ترین آهنگ های گروه را نوشت، صبح روز چهارشنبه در پی یک “بیماری کوتاه” در بیمارستانی درگذشت. او 79 ساله بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

خانواده‌اش فاش نکردند که بیماری او چیست، و او در دور مصاحبه‌هایی که در اوایل سال جاری برای تبلیغ آلبوم انفرادی جدیدش انجام داد، هیچ اشاره‌ای به آن نکرد، به جز اینکه گفته بود به دلیل اسکولیوز با مشکلات کمرش دست و پنجه نرم می‌کند.

در تمام این مدت، مک‌وی مانند مادر ترزای گروه بود و جناح‌های متخاصم مختلف خود را در صلح نگه می‌داشت. اما وقتی او در سال 1990 همراه با نیکس آنجا را ترک کرد، گفت که فقط به تغییر منظره نیاز دارد.

او گفت: «سپس این احساس برگشت رولینگ استون اوایل امسال من و میک همیشه با هم در ارتباط بوده‌ایم و او گفت، آیا هرگز فکر می‌کنی برمی‌گردی؟ گفتم: نمی دانم. کافی است بگویم که تصمیم گرفتم برگردم و هرگز پشیمان نشدم.»