حکم جدیدی برای منشی کلرادوی انکار انتخابات صادر شد

روزنامه Grand Junction Daily Sentinel گزارش داد که حکم دستگیری تینا پیترز پس از آن صادر شد که مقامات گفتند وی یک شرط دیگر از وثیقه 25000 دلاری خود را نقض کرده است – ممنوعیت تماس با کارگران در دفتر انتخابات شهرستان مسا.

GRAND JUNCTION، کولو (AP) – کمتر از یک هفته پس از آن که این مقام متخاصم، قاضی را متقاعد کرد که او را به دلیل سفر نادرست به خارج از ایالت در حالی که منتظر محاکمه بود، به زندان بازنگرداند، پنج شنبه حکم بازداشت جدیدی برای منشی منکر انتخابات کلرادو صادر شد. به اتهامات جنایی

پیترز به دلیل نفوذ به سیستم انتخاباتی این شهرستان برای جستجوی شواهدی مبنی بر تئوری‌های توطئه انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، تحت کیفرخواست قرار دارد. یک قاضی پیترز را از نظارت بر انتخابات محلی سال گذشته یا امسال منع کرد.

پیترز ماه گذشته تلاش خود را برای نامزدی حزب جمهوری خواه برای وزارت امور خارجه کلرادو از دست داد. پس از اینکه دفتر وزیر امور خارجه به او گفت که او بر اساس قانون حق بازشماری دستی را ندارد، پیترز با ده‌ها دفتر انتخابات شهرستان تماس گرفت و از آنها خواست تا کارهای خود را انجام دهند. مقامات گفتند که یکی از این موارد مربوط به نقض آزادی او توسط شهرستان مسا بود.

هفته گذشته، وکلای پیترز قاضی را متقاعد کردند که او را به خاطر سفر به نوادا برای سخنرانی در کنفرانسی از کلانترهای محافظه‌کار به زندان بازنگرداند – نقض شرایط آزادی او، که او را از خروج از ایالت بدون تایید منع می‌کرد. اما وکلای او گفتند که مقصر این سفر بودند زیرا به او نگفته بودند که سفر نکند.



منبع