حمله یک زن به 6 نماینده در فرودگاه نیواورلئان

روزنامه Times-Picayune/The New Orleans Advocate روز شنبه گزارش داد که مقامات می گویند یک زن در حالی که از خروج از هواپیما در فرودگاهی در لوئیزیانا در اوایل روز شکرگزاری امتناع می کرد، شش معاون کلانتر را گاز گرفت، لگد زد و به آنها آب دهان انداخت.

گزارش‌های مربوط به رفتار بد مسافران از زمانی که سفرهای هوایی پس از تعطیلی زودهنگام بیماری همه‌گیر افزایش یافته است، به شدت افزایش یافته است.



منبع

به گزارش اخبار محلی، مقامات گفتند که این زن 25 ساله به معاونان کلانتر جفرسون پریش در فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان حمله کرد.

نمایندگان در حال پاسخگویی به درخواست‌های کارکنان هواپیمایی اسپیریت برای حذف این زن بودند، که بنا بر گزارش‌ها عصبانی شده بود و از مسافران اطراف می‌پرسید که به نظر او لاتین تبار هستند که آیا کوکائین قاچاق می‌کنند یا خیر. بر اساس گزارش های خبری محلی، امدادگران به مداوای معاونان در محل پرداختند.

بر اساس گزارش‌ها، پلیس این زن را به شش فقره حمله به یک افسر پلیس، سه فقره برهم زدن آرامش، یک مورد مقاومت در برابر دستگیری با زور و یک مورد دیگر باقی‌ماندن پس از ممنوعیت متهم کرد. این زن بعد از پرداخت وثیقه 10750 دلاری از مرکز اصلاح و تربیت جفرسون پریش آزاد شد و قرار است در تاریخ 23 ژانویه دادگاه برگزار شود.