حمله لورا لومر به حریف برای سنش – در منطقه معروف سالمندان

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

لومر در پاسخ به سوالی درباره شانس طولانی که به نظر می رسد کمپین او با آن مواجه است، اصرار داشت که می تواند برنده شود.

لومر اصرار داشت که ترامپ هنوز زمان دارد تا قبل از انتخابات مقدماتی 23 آگوست فلوریدا از او حمایت کند.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

با این حال، در عصری که جمهوری‌خواهان سخنرانی‌های جو بایدن را برای اثبات پیر بودن او جستجو می‌کنند، ممکن است حملات لومر به وبستر ۷۳ ساله مورد توجه قرار گیرد. اما لومر، 29 ساله، در منطقه 11 فلوریدا، محل استقرار جامعه بازنشستگان عظیم معروف به دهکده‌ها – شاید بدترین مکان برای حمله به سن و مشکلات سلامتی حریف است.

در غیاب ترامپ، لومر از راجر استون و مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، مایکل فلین حمایت می کند. اما متحدان او همیشه ثابت نیستند.

اکنون در دومین پیشنهاد خود برای کنگره، این بار در مبارزه اولیه با نماینده دن وبستر (R-FL)، لومر خط حمله جدیدی پیدا کرده است. او ادعا می کند که حریف او آنقدر ضعیف است که یک گردنبند Life Alert با دکمه ای می پوشد تا در صورت افتادن به اورژانس هشدار دهد.

روز یکشنبه، لومر قرار است با استیو پیترز، یک شکارچی فضل سابق که به راست افراطی مجری برنامه گفتگوی اینترنتی تبدیل شده بود، به تبلیغ این ایده که سم مار به منبع آب تزریق شده است تا به انسان DNA شیطانی بدهد، کمپین کند.

لومر با استناد به تصویری که به ادعای او نشان می‌دهد وبستر گردنبند را به گردن دارد، به Daily Beast گفت: «ما به اعضای کنگره که با گردنبندهای Life Alert راه می‌روند، نیازی نداریم.

لومر گفت: “من از جنبش ملی گرای مسیحی حمایت می کنم.”

در بدتر شدن اوضاع، لومر مجموعه ای از تصمیمات را اتخاذ کرده است که به نظر می رسد رای دهندگان را از خود دور کند. در سال 2018، او برای عکس های تمسخرآمیز در مقابل فروریختن یک پل مرگبار ژست گرفت. نوامبر امسال، پس از انتخابات، او در یک کنفرانس ملی گرایان سفیدپوست سخنرانی خواهد کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

لورا لومر، فعال راست افراطی، نام خود و بدنامی خود را بر اساس تمایل خود برای انجام حملات سیاسی بنا کرد که تقریباً هیچ کس دیگری این کار را نمی کند. او در اجرای پارک شکسپیر تصادف کرد سزار ژولیوس که نشان می دهد یک ایستاده دونالد ترامپ در حال چاقو زدن است. او مهاجران غیرقانونی را فریب داد تا به چمن نانسی پلوسی وارد شوند.

لورا لومر به دلیل مجبور شدن به پرداخت حقوق مسلمانان از بین می رود

مشخص نیست چرا لومر، که سپتامبر گذشته به منطقه نقل مکان کرد، برای رقابت با وبستر انتخاب کرد. در همسایگی، ناحیه هفتم فلوریدا یک میدان باز جمهوری خواهانه دارد و استفانی مورفی (D-FL) نماینده فعلی مجلس نمایندگان از سمت خود کناره گیری کرد تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند. اما لومر پیش از اینکه مورفی بازنشستگی خود را اعلام کند، پیشنهاد خود را علیه وبستر اعلام کرده بود.

“اینجا جایش نیست!” زنی که خود را عضو کمیته جمهوری خواه ایالتی معرفی می کرد در لومر رعد و برق زد.

تلاش های لومر برای جلب نظر رای دهندگان مسن با حمله به سن وبستر نشان دهنده تلاش او برای حمله به او از سمت راست است. لومر پس از شکست در اولین مبارزات انتخاباتی خود در کنگره و باخت 20 امتیازی به نماینده دموکرات در یکی دیگر از مناطق فلوریدا، اکنون در تلاش است تا یک نماینده تثبیت شده کنگره با سابقه محافظه کار تقریباً عالی را به عنوان یک “جمهوری خواه به نام” معرفی کند.

با این حال، لومر به جای جلب نظر رای دهندگان جدید، با آنها مخالفت می کرد. وقتی لومر صحبت می‌کرد، جمعیت مو سفید بی‌قرار شدند و یک زن فریاد زد که صحبتش او را ناراحت می‌کند. مرد سالخورده ای به آرامی به لومر اشاره کرد که بنشیند.

لومر گفت: “من نمی توانم به جای رئیس جمهور صحبت کنم، اما من یک حامی هستم، او می داند که من یک حامی هستم.”

دکتر جیمز سی کلارک، کارشناس سیاست فلوریدا و مدرس ارشد در دانشگاه فلوریدا مرکزی، گفت: «اگر منطقه‌ای در آمریکا وجود دارد که با آن موافق باشد، آن منطقه است. فلوریدا 11 بیش از هر منطقه ای در کشور ساکنان 65 سال یا بیشتر دارد. از هر سه نفر در منطقه یک نفر بالای 65 سال دارد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

با وجود اصرار لومر، شواهد قابل توجهی مبنی بر عدم استفاده از گردنبند لایف لاک توسط وبستر وجود دارد. در عوض، به نظر می رسد که او یک یونیزر هوای شخصی پوشیده است، دستگاهی که برای تصفیه هوای اطرافش در نظر گرفته شده است. وبستر آنقدر علاقه مند به این دستگاه است که حتی در جلسه استماع مجلس در سال 2021 از آن تمجید کرد.

مجری رادیو روز چهارشنبه در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اعلام کرد: لورا لومر در خون عیسی مسیح پوشیده شده است.

هیچ نظرسنجی عمومی در مورد این رقابت منتشر نشده است، و لومر گفت که کمپین او ترجیح می دهد پول خود را به جای شرکت در نظرسنجی صرف تبلیغات کند. شواهد حکایتی از اشتیاق به لومر وجود دارد. ماه گذشته، ناوگانی از سالمندان راندن چرخ دستی های گلف مبارزات انتخاباتی خود را در دهکده ها جشن گرفت. لومر تقریباً 100000 دلار بیشتر از وبستر جمع آوری کرده است، اما او همچنین به طور قابل توجهی بیشتر هزینه کرده است و باعث می شود وبستر در پایان ژوئن تقریباً 200000 دلار مزیت نقدی داشته باشد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شاید بدنام‌تر از همه، او با بستن دستبند به دری بیرون از دفتر غول فناوری در نیویورک در حالی که ستاره دیوید به تن داشت، به ممنوعیت توسط توییتر پاسخ داد. (از آنجایی که لومر فقط خود را به یک در زنجیر کرده بود، کارمندان توییتر هنوز هم می توانستند وارد ساختمان شوند و از آن خارج شوند).

لومر تسلیم شد و نشست و با خودش غرولند کرد.

لومر به دیلی بیست گفت که او یک “زن یهودی مغرور” است و گفت که مطمئن نیست چرا پیترز گفت که او مسلمان شده است. با این حال، او خود را حامی «ناسیونالیسم مسیحی»، جنبش تئوکراتیک راست افراطی که توسط نماینده مارجوری تیلورگرین (R-GA) پذیرفته شد، توصیف کرد.

کلارک، ناظر قدیمی سیاسی فلوریدا، گفت: «من تا آخر عمر نمی‌فهمم که چرا او به همسایگی نرفت.

منطقه وبستر چالش های دیگری را برای یک تازه وارد ایجاد می کند. این منطقه وسیعی است که هیچ بازار رسانه ای واحدی ندارد، و برای لومر گران است تا کمپین خود را از طریق تبلیغات ایجاد کند.

اما لومر نتوانسته است تنها چیزی را که می تواند به او در رقابت با وبستر کمک کند، تضمین کند: تأیید دونالد ترامپ. لومر تصمیم وبستر را مبنی بر نادیده گرفتن رای استیضاح پس از شورش علیه ترامپ در مرکز مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است، به این معنی که وبستر ترامپ را در لحظه نیاز خود رها کرده است. (وبستر گفته است که او یک اورژانس پزشکی خانوادگی داشته است). اگرچه او سعی می کند خود را به عنوان حامی فداکارتر ترامپ معرفی کند، رئیس جمهور سابق سکوت کرده است.

این هفته، پیترز از یک «مستند» با هدف احیای هراس شیطانی پرده برداری کرد، که شامل این ادعاست که 0.5 درصد از خانه های آمریکایی دارای مراسم وحشتناکی هستند که برای پرستش شیطان است. او همچنین اخیراً ادعا کرد که لومر که یهودی است مسیحی شده است.

ضد مسلمان متعصب لورا لومر در کمین عقب نشینی جمهوری خواهان است

حتی فوران‌های عمومی امضای لومر – تاکتیکی که حامیان او آن را “لومرینگ” نامیده‌اند – موفق نشدند. در ماه آوریل، لومر و وبستر، رئیس سابق مجلس نمایندگان فلوریدا، هر دو در یک جلسه باشگاه محلی جمهوری خواه شرکت کردند. پس از اینکه وبستر پس از سخنرانی کوتاهی رفت، لومر برخاست و سعی کرد با شکایت از اینکه وبستر سوالاتی را مطرح نکرده است، جمعیت را جذب کند.

لومر در یک پست تلگرامی نوشت: «او باید یکی از احمق‌ترین اعضای جدید کنگره باشد. “او سریعتر از یک گالن شیر فاسد شد.”

لومر همچنین به نظر می رسد بر روی پل آتش زدن با رهبران جمهوری خواه است. او به کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران، که پس از آزار و اذیت خبرنگاران ممنوع شد، لقب «CringePAC» را داده است. لومر همچنین به مایرا فلورس (R-TX) نماینده سال اول، که توسط بزرگان جمهوری خواه به عنوان نمادی از حزب جمهوری خواه متنوع تر پذیرفته شده است، حمله کرده است. لومر در پست‌های تلگرامی خود گفته است که رهبران جمهوری‌خواه مانند یک “نئون پینیاتا” از فلورس رژه می‌رفتند و فلورس را که مکزیکی-آمریکایی است متهم کرد که به مکزیک وفاداری پنهانی دارد.

لومر گفت: “من برنده خواهم شد.” من می دانم که افراد متنفر زیادی در آنجا وجود دارند.