حمایت بایدن به پایین ترین حد خود رسیده است زیرا آمریکایی های بیشتری می گویند به ترامپ رای خواهند داد

از میان همه آمریکایی‌ها، ترامپ (43 درصد) اکنون نسبت به بایدن (40 درصد) از امتیاز شخصی بالاتری برخوردار است. در همین حال، نزدیک به دو سوم مستقل ها (64 درصد) دیدگاه نامطلوبی نسبت به بایدن دارند و تنها 28 درصد می گویند که به او نسبت به ترامپ رأی می دهند.

رئیس جمهور بایدن روز سه شنبه در بیرون کاخ سفید. (استفانی رینولدز/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ماه گذشته در کاسپر، وایومینگ. (چت استرنج/گتی ایماژ)

از زمان روی کار آمدن بایدن، هیچ نظرسنجی قبلی یاهو نیوز/YouGov نشان نداده است که او از ترامپ عقب تر است (اگرچه پیشتازی های اخیر بایدن در حاشیه خطا قرار دارند، مانند این مورد برای ترامپ). یک سال پیش، بایدن 9 درصد از ترامپ جلوتر بود. در سال 2020، بایدن با بیش از 7 میلیون رای برنده کاخ سفید شد.

با ادامه افزایش تورم و ترس از رکود اقتصادی، نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می دهد که جو بایدن در حال حاضر در بدترین وضعیت ریاست جمهوری خود قرار دارد.

______________

از نظر سیاسی، برای بایدن فلج کننده است. 61 درصد از رای دهندگان عملکرد رئیس جمهور در اقتصاد را تایید نمی کنند (در مقایسه با 58 درصد در ماه گذشته)، و جمهوری خواهان اکنون 15 امتیاز در میان رای دهندگان برتری دارند که کدام حزب در مدیریت اقتصاد بهتر عمل می کند (در مقایسه با 11 امتیاز). ماه گذشته).

در مقابل، اکثریت قاطع رای دهندگان ترامپ (57 درصد) می گویند ترامپ باید پیشنهاد دیگری را ارائه دهد. فقط 21 درصد می گویند که نباید. و در حالی که 57 درصد از مستقل‌ها می‌گویند ترامپ نباید در سال 2024 برای بازگشت تلاش کند، بسیار بیشتر – 76 درصد – در مورد بایدن همین را می‌گویند.

با این حال، میزان محبوبیت شغلی بایدن در بیشتر سال گذشته کاهش یافته است و نظرسنجی جدید نشان می دهد که هرگز پایین تر از این نبوده است. اکنون 56 درصد از آمریکایی ها عملکرد رئیس جمهور را تایید نمی کنند – بالاترین سهم تاکنون – در حالی که فقط 39٪ آن را تایید می کنند. سه هفته پیش، این اعداد به ترتیب 53 و 42 درصد بود.

به طور متوسط، نمرات تایید شغل بایدن اکنون چند امتیاز کمتر از ترامپ در مرحله موازی ریاست جمهوری او است.

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1541 بزرگسال آمریکایی که از 10 تا 13 ژوئن 2022 به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفتند، انجام شد. این نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد و تحصیلات بر اساس نظرسنجی جامعه آمریکایی، انجام شده توسط اداره سرشماری ایالات متحده، و همچنین وضعیت رای (یا عدم رای) ریاست جمهوری 2020 و وضعیت ثبت نام رای دهندگان. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان آمریکایی باشند. حاشیه خطا حدود 2.9 درصد است.



Source link

نظرسنجی از 1541 بزرگسال آمریکایی که از 10 تا 13 ژوئن انجام شد، نشان داد که اگر انتخابات ریاست جمهوری دیگری امروز برگزار شود، تعداد رای دهندگان ثبت نام شده بیشتری می گویند که به دونالد ترامپ (44٪) رای می دهند تا بایدن (42٪). کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته را صرف پیوند دادن ترامپ با آنچه «توطئه فتنه‌انگیز» برای باطل کردن انتخابات 2020 و ایجاد زمینه‌هایی برای تعقیب کیفری احتمالی کرد، کرد.

جو بایدن

خبر بد برای بایدن در حالی منتشر می‌شود که قیمت‌ها با سریع‌ترین نرخ در ۴۰ سال اخیر افزایش می‌یابند که انتظارات را از بین می‌برد و دیگر نگرانی‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. بر اساس این نظرسنجی، 40 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده (در مقایسه با 33 درصد در ماه گذشته) اکنون می گویند که تورم “مهم ترین مسئله برای شما وقتی به انتخابات امسال فکر می کنید” است – بیش از چهار برابر تعداد برای همه مشکلات دیگر.

در روزهای اخیر، مجموعه‌ای از مقالات در مورد اینکه آیا بایدن برای انتخابات مجدد در سال 2024 نامزد خواهد شد یا خیر – و با استناد به منابع مرتبط دموکرات – در مطبوعات منتشر شد. نگرانی تنها به مقامات حزبی محدود نمی شود. فقط 21 درصد از آمریکایی ها – نسبت به 25 درصد سه هفته قبل و کمترین تعداد تاکنون – می گویند بایدن باید دوباره نامزد شود. اما شاید جالب‌تر از همه، سهم بیشتری از رای‌دهندگان بایدن در سال 2020 اکنون می‌گویند که او نباید دوباره نامزد شود (40%) نسبت به آنچه که باید (37%). ماه گذشته، این اعداد معکوس شدند.

دونالد ترامپ