حزب جمهوری خواه در انتقاد از طرح بخشش وام دانشجویی بایدن پیام های متفاوتی ارسال می کند

22 فرماندار که افزودند بایدن به عنوان رئیس جمهور، گفت: «به بیان ساده، طرح شما به ثروتمندان پاداش می دهد و فقرا را مجازات می کند.[lacks] اختیار انجام اقدامات یکجانبه برای آغاز یک طرح گسترده لغو وام دانشجویی. برخی از مقامات جمهوری خواه پیشنهاد کرده اند که ممکن است قانون را در دادگاه به چالش بکشند.

این به دنبال اظهاراتی است که توسط نماینده جیم بنکس، رئیس هند، اندکی پس از اعلام بایدن در ماه اوت، ارائه شد. بخشودگی وام دانشجویی یکی از بزرگترین ابزارهای استخدام ارتش ما را در زمان ثبت نام به طور خطرناکی تضعیف می کند.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، جمهوری‌خواه کالیفرنیا، و جیم بنکس، نماینده جمهوری‌خواه ایندیانا، در 9 ژوئن 2022 کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی برگزار می‌کنند. (سائول لوب/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

سناتور ریک اسکات، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا، در جریان یک کنفرانس خبری پس از ضیافت ناهار هفتگی جمهوری‌خواهان در کنگره ایالات متحده در واشنگتن، دی سی، ایالات متحده، در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022، چکی به دست می‌گیرد که روی آن نوشته شده است: «کمک مالی بی‌ملاحظه وام دانشجویی بایدن». (اریک لی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

«انتقال بار بدهی از ثروتمندان به آمریکایی‌های شاغل، تأثیری قهقرایی دارد که به خانواده‌های کم درآمد آسیب می‌رساند»، که بازتاب انتقادات قبلی مبنی بر اینکه این طرح علی‌رغم محدودیت‌های درآمدی و بخشودگی افرادی بود که بدون دریافت مدرک خود، بدهی‌های کالج را جمع‌آوری کردند، وجود دارد.

سناتور ریک اسکات، یک جمهوری خواه از فلوریدا، چک قرائتی دارد

جمهوری خواهان در انتقاد از طرح بخشودگی وام های دانشجویی بایدن، پیام های متفاوتی ارسال می کنند، برخی می گویند که این کمکی برای ثروتمندان است در حالی که برخی دیگر می گویند با از بین بردن ابزار استخدامی که معمولاً آمریکایی های کم درآمد آمریکایی را هدف قرار می دهد، به استخدام نظامی آسیب می رساند.

بر اساس گزارش آوریل بانک فدرال رزرو نیویورک، لغو 10000 دلار به ازای هر وام گیرنده «در مجموع 321 میلیارد دلار از وام های دانشجویی فدرال را می بخشد، کل موجودی 11.8 میلیون وام گیرنده (31.1 درصد) را حذف می کند و 30.5 درصد از وام ها را لغو می کند. معوق یا نکول» از بهار 2020. دریافت که بخشودگی احتمالاً کمترین تأثیر را بر مخارج و تورم خواهد داشت، زیرا پرداخت وام های دانشجویی – که از مارس 2020 متوقف شده است – قرار است در ابتدای سال آینده پس از آخرین تمدید از سر گرفته شود. مهلت قانونی بایدن

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، جمهوری‌خواه کالیفرنیا، و جیم بنکس، نماینده جمهوری‌خواه ایندیانا، در 9 ژوئن 2022 کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی برگزار می‌کنند. (سائول لوب/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

هفته گذشته، 22 فرماندار جمهوری خواه از بایدن خواستند طرح خود را برای لغو 10000 دلار بدهی وام دانشجویی برای وام گیرندگان تا 125000 دلار و تا 20000 دلار برای وام گیرندگانی که Grants Pell را که معمولاً به خانواده های کم درآمد تعلق می گیرد، پس بگیرد. بایدن این طرح را در ماه اوت اعلام کرد و به یکی از وعده های انتخاباتی سال 2020 خود پس از فشار تعدادی از دموکرات های برجسته مانند چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، عمل کرد.

دریافتند که 52 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که پیوستن به ارتش را در نظر دارند تا هزینه تحصیلات آینده خود را بپردازند، دلیلی که پس از پرداخت هزینه در رتبه دوم قرار دارد. خدمت سربازی نیز جزو طرح بخشودگی وام دانشجویی عمومی محسوب می شود. ارتش آمریکا از پایان خدمت سربازی در سال 1973 کاملاً داوطلب بوده است، به این معنی که ارتش به استخدام تکیه می کند، که می تواند بر جوامع به حاشیه رانده شده و فرزندان جانبازان تمرکز کند.

در اوایل ماه جاری مشخص شد که تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان – 48٪ – گفتند که از طرح کاخ سفید حمایت می کنند در حالی که 34٪ مخالف آن بودند. حمایت به ویژه در میان پاسخ دهندگان سیاه پوست، افراد 18 تا 29 ساله و کسانی که بدهی وام دانشجویی دارند، قوی بود. آ 54 درصد از این طرح در مقابل 34 درصد مخالف.





منبع

یک گزارش هفته آموزش در سال 2015 نشان داد که استخدام‌کنندگان 10 برابر بیشتر از دبیرستانی در کانکتیکات بازدید می‌کنند که تقریباً نیمی از دانش‌آموزان در آن ناهار رایگان یا ناهار کمتری می‌خورند، نسبت به بازدید از دبیرستانی با اندازه مشابه در منطقه که تنها 5 درصد دانش آموزان واجد شرایط برای کمک.

نماینده دان بیکن، R-Neb.، در مورد روز دوشنبه با این پیام نوشت: «من و همکاران خانه‌ام بسیار نگران هستیم که سیاست عمیقاً ناقص و ناعادلانه بخشودگی وام‌های دانشجویی نیز قوی‌ترین ابزار استخدام ما را در لحظه‌ای که در حال تجربه بحران در استخدام ارتش هستیم، تضعیف کند.» بیکن، که نماینده منطقه اوماها است، در یک رقابت رقابتی برای انتخاب مجدد در پاییز امسال است.

سه روز بعد، 19 نماینده جمهوری خواه مجلس به بایدن “نگرانی های خود را در مورد پیامدهای ناخواسته” طرح او ابراز کردند و به مبارزات فعلی ارتش در رسیدن به اهداف استخدامی اشاره کردند و نوشتند: “این ایده که ارتش هزینه تحصیل را در طول یا پس از اتمام مدرسه پرداخت خواهد کرد. تعهد خدمت عاملی محرک در تصمیم بسیاری از افراد برای پیوستن به یکی از خدمات است.