حزب جمهوری خواه تا کنون به شدت با شمارش آراء بدون تاریخ مخالفت کرده است

آنها گفتند که قانون در این مورد واضح است – حتی اگر آن تاریخ دست نویس روی پاکت رای هیچ نقشی در تعیین اینکه آیا یک رای دهنده واجد شرایط است یا اینکه رای به موقع داده شده است، ندارد.

در دادگاه، کمیته ملی جمهوری خواه و حزب جمهوری خواه ایالتی با مک کورمیک مخالفت کردند. حزب اما در این تلاش متحد نیست.

سپس، سه روز پس از انتخابات مقدماتی 17 مه، یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در مورد یک پرونده ناشی از انتخابات دادگاه محلی در سال گذشته رای داد که رد چنین برگه‌هایی ناقض قانون حقوق مدنی فدرال است.

برعکس، او شنید که جمهوری‌خواهان از مک کورمیک شکایت می‌کردند «زیرا آنها فکر می‌کردند این کاری است که دموکرات‌ها انجام خواهند داد».

حزب ملی و ایالت در دادگاه های ایالتی با مک کورمیک مبارزه می کنند و دادگاه عالی ایالات متحده می تواند هر روز این پرونده را حل و فصل کند. در هر صورت، اکثر جمهوری‌خواهان فکر می‌کنند که مک کورمیک بدشانس است و نمی‌تواند در بازشماری آرا، چه آراء بدون تاریخ شمارش شود، چه نشود، آرا را بدست آورد.

مایک بارلی، یک استراتژیست مبارزات انتخاباتی جمهوریخواه در پنسیلوانیا که هیچ نامزدی در رقابت های انتخاباتی ندارد، گفت: «اکنون به نظر می رسد که اگر چیزی بر رقابت آنطور که می خواهید تأثیر بگذارد، می توانیم مشکلی نداشته باشیم.

___

سام دیمارکو، رئیس حزب جمهوری خواه در شهرستان پرجمعیت آلگنی، گفت که از اینکه جمهوری خواهان در واقع نظر خود را نسبت به قانون تغییر داده اند، بی اطلاع است.

“در نوامبر چه اتفاقی می‌افتد اگر مطابق خواسته شما نباشد و نخواهید آنها را حساب کنید؟” او درخواست کرد.

AP را برای پوشش کامل انتخابات میان دوره ای در apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر در twitter.com/ap_politics دنبال کنید.





Source link

برنده انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه در ماه نوامبر با فرماندار دموکرات جان فترمن روبرو خواهد شد.

مارک لوی را در توییتر در twitter.com/timelywriter دنبال کنید.

دیمارکو گفت: «من فقط می‌خواهم یک تصمیم نهایی بگیرم و شخصاً خوشحالم که این اتفاق در حال حاضر رخ می‌دهد، نه در ماه نوامبر، در یک دوره مقدماتی، جایی که صندلی واقعی برای تصاحب خواهد بود.»

در پنسیلوانیا تعداد بیشتری از دموکرات‌های ثبت‌نام شده از طریق پست نسبت به جمهوری‌خواهان ثبت‌نام شده رای می‌دهند، شاید در نتیجه توهین بی‌اساس ترامپ به تقلب در رای‌گیری پستی.

___

ال لیندسی، رئیس جمهوری خواهان شهرستان گفت، برای مثال، حزب جمهوری خواه شهرستان باتلر، که از مک کورمیک حمایت می کرد، در این مبارزه جانبداری نکرد.

رهبران حزب جمهوری خواه تاکنون کاملاً پشت این ایده متحد بوده اند که برگه های رای بدون تاریخ دست نوشته رأی دهنده روی پاکت باید دور ریخته شود.

او گفت که در هر صورت، پایان دادن به مبارزه در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان احتمالا بهتر از ترک آن در انتخابات عمومی است.

با این حال، این بار، جمهوری خواهان قضات را به باد انتقاد نمی گیرند یا کمیسیون های انتخابات شهرستانی را که در حال شمارش آرا هستند، تهدید به استیضاح نمی کنند.

شهرستان‌هایی که قبلاً آرای بدون تاریخ را شمارش کرده‌اند، بدون اجبار، شامل شهرستان‌های جمهوری‌خواه بزرگ و کوچک می‌شوند.

هریسبورگ، پا. (AP) – هنگامی که کمیته انتخابات فیلادلفیا سال گذشته آماده شمارش آراء شد که بدون تاریخ دست‌نویس رای‌دهنده پست شده بود، جمهوری‌خواهان تهدید به استیضاح کردند. اکنون، یکی از نامزدهای مجلس سنا از جمهوری‌خواهان می‌خواهد که شهرستان‌ها همین رویکرد را در پیش بگیرند.

شکایت مک کورمیک نوعی تقویت برای جمهوری خواهان بود که سال گذشته مقامات انتخابات فیلادلفیا را پس از اینکه تصمیم به شمارش آرا گرفتند و قضات ایالتی را به دزدیدن کرسی در سنای ایالت در سال 2020 متهم کردند، تهدید به استیضاح کردند. در انتخابات آن سال

دیوید مک کورمیک، مدیرعامل سابق صندوق تامینی، در آخرین تلاش برای از بین بردن فاصله حدود 900 رای با دکتر مهمت اوز، بر شمارش آراهای پستی بدون تاریخ تاکید دارد. انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان سنا هنوز خیلی نزدیک به برگزاری انتخابات است، اکنون بیش از دو هفته از انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا می گذرد و رای گیری پستی که به نفع مک کورمیک بود، می تواند به آن کمک کند.

ست گرو، نماینده جمهوری خواه ایالتی، که ریاست کمیته تهیه پیش نویس قوانین مربوط به انتخابات را بر عهده دارد، گفت: «در حال حاضر نه، زیرا هنوز در جریان است.

بارلی، استراتژیست مبارزات انتخاباتی، گفت این تصور که حزب موضع خود را تغییر داده است – یا به هر حال برخی از جمهوری خواهان چنین کرده اند – یک سابقه خطرناک ایجاد می کند.

مک کورمیک اصرار دارد که او صرفاً می‌خواهد همه رای‌های جمهوری‌خواهان در رقابتی شمارش شود که نامزد حزب جمهوری‌خواه برای یکی از رقابت‌های سنا امسال را تعیین می‌کند. اما مک کورمیک با فراخوانی برای شمارش آرای پستی بدون تاریخ، حزب جمهوری‌خواه را در موقعیتی ناخوشایند قرار می‌دهد، پس از اینکه حزب بخش اعظم دو سال را صرف «غیرقانونی» خواندن چنین آرایی در کنار پذیرش گسترده‌تر دروغ‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق کرد. در مورد کلاهبرداری گسترده در طول کمپین 2020.

مک کورمیک در حالی که تلاش می کند آرا را برای پیشی گرفتن از اوز مورد تایید ترامپ بیابد، استدلال کرد که “هر آرای جمهوری خواهان باید مهم باشد” و در دادگاه، وکیل او چارلز کوپر به قاضی ایالتی گفت که هدف قانون انتخابات پنسیلوانیا این است که مردم رای دهند. ، “با آنها کلنگ بازی نکنیم”.