حزب جمهوری خواه برای تضعیف تسلط دموکرات ها در مرز تگزاس تلاش می کند

___

پوشش بیشتر AP در مورد دوره های میان دوره ای را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و https://twitter.com/ap_politics بیابید





منبع

او نمی بیند که جمهوری خواهان در دره ریو گراند که حدود 1.5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند، رقابت کنند. اما او می‌گوید: «فکر می‌کنم این منطقه بسیار بدیهی تلقی شده است. در دره، شما دو چیز به دنیا می آیید: یک کاتولیک و یک دموکرات. اوضاع در حال تغییر است.»

اما پیروزی مایا فلورس، نماینده جمهوری خواه در انتخابات ویژه امسال، تبدیل شدن به اولین تگزاس لاتین تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، نشان دهنده این تغییر است. نماینده ویسنته گونزالس، نماینده دموکرات تگزاس جنوبی، مناطق را به مناطق مطلوب تر تغییر داد و امیدوار است که او را برای یک دوره کامل در ماه نوامبر خلع کند.

دموکرات‌ها اقدامات دراماتیک ابوت و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، دو نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری 2024، برای اعزام مهاجران به مکان‌هایی مانند واشنگتن، نیویورک و مارتا وینیار را رد کرده‌اند. اما جمهوری خواهان مخالف این هستند که رای دهندگان لیبرال در شهرهای بزرگ دور از مرز مشکلاتی را که عمدتاً طبقه کارگر جنوب تگزاس را تحت تأثیر قرار می دهد نادیده می گیرند.

ویسرت از واشنگتن گزارش داد.

د لا کروز اخیراً به خبرنگاران گفت: «بانکداران وال استریت نباید نگران باشند که یک مهاجر فقیر آمریکای مرکزی دستمزد آنها را کاهش دهد.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی، نیکی هیلی، قرار است دوشنبه با فلورس و د لا کروز در مرز کارزار انتخاباتی کند – نمایشی غیرعادی از نیروی سیاسی حزب جمهوری خواه در جنوب تگزاس.

دموکرات ها به نوبه خود در ماه آوریل یک دفتر ملی در مک آلن افتتاح کردند و سه کارمند دارند که در رقابت های کنگره در منطقه کار می کنند که اولین سرمایه گذاری این حزب در خاطرات اخیر است.

دموکرات‌های مرزی می‌گویند که حرکت‌های دراماتیک برای اتوبوس‌سازی و پرواز مهاجران در سراسر کشور با رای‌دهندگان نتیجه معکوس خواهد داشت، اما همچنین اذعان می‌کنند که دیگر نمی‌توانند به سمت ریاست جمهوری بروند.

حزب جمهوری‌خواه می‌گوید میلیون‌ها دلار برای تبلیغ اسپانیایی‌ها در سراسر کشور، از جمله خرید بیش از 30 آگهی در رسانه‌های اسپانیایی زبان شامل دیجیتال، تلویزیون، رادیو و چاپ، هزینه کرده است. این کشور همچنین دارای رکورد 32 نامزد جمهوری خواه اسپانیایی در آرای مجلس نمایندگان در سراسر کشور است، اگرچه بسیاری از آنها ضعیف هستند.

هارلینگن، تگزاس (AP) – تنها چند هفته قبل از روز انتخابات در تگزاس، یک بار دیگر پول هنگفت، نشانه‌های جدیدی از تغییر رای دهندگان و پیش‌بینی‌های جسورانه از ناراحتی که سران ایالات متحده را برمی‌گرداند وجود دارد.

فرماندار جمهوریخواه، گرگ ابوت، در آغاز راهپیمایی در شهر مرزی هارلینگن تگزاس گفت: “ما دره ریو گراند را قرمز می کنیم.”

اما این بار از جمهوریخواهان می آید.

ریچارد گونزالس، رئیس حزب دموکرات شهرستان هیدالگو، که شامل مک آلن نیز می‌شود، گفت که مقامات حزب تماس‌های هفتگی زوم را با کمپین اورورک برگزار می‌کنند تا تلاش‌هایی را که بر افزایش مشارکت، به‌ویژه در میان رای‌دهندگان غیرفعال متمرکز شده‌اند، هماهنگ کنند. او گفت که دستاوردهای ترامپ و جمهوری خواهان در سال 2020 واقعی بود، اما “بسیار خاص نامزد” بود و بعید است “به رقابت های آینده ترجمه شود.”

با این حال، دو سال پس از دستاوردهای قابل توجه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با رای دهندگان اسپانیایی تبار در انتخابات 2020، شکاف ها را در مرز تگزاس در مرزهای تگزاس ایجاد کرد که باعث شد هر دو حزب به شیوه های غیرمنتظره ای دست و پنجه نرم کنند.

دموکرات‌ها هنوز در تگزاس جنوبی دارای امتیازاتی هستند – دهه‌ها زمامداری، فرهنگ ساکنان رای دادن به دموکرات‌ها و نامزدهای معتدل‌تر که کمتر در برابر حملات حزب جمهوری‌خواه به سمت چپ آسیب‌پذیر هستند و بیشتر از رئیس‌جمهور جو بایدن انتقاد می‌کنند، زمانی که محبوبیت جو بایدن همچنان پایین است و تورم همچنان ادامه دارد. بالا

وظیفه – مانند کمپین دموکرات بتو اورورک برای سرنگونی ابوت – یک صعود سربالایی است. اما این راه دیگری است که جمهوری خواهان در مرز تگزاس خطرات زیادی را به خطر می اندازند، با توجه به این که آنها در حال حاضر تمرکز خود را بر دور نهایی انتخابات میان دوره ای 2022 متمرکز کرده اند تا مرز 1200 مایلی را به عنوان مملو از خطر و بی نظمی فزاینده به تصویر بکشند، زیرا تعداد مهاجران بی سابقه ای وارد می شوند. مکزیک.

در حالی که دموکرات‌ها برای دستیابی به بزرگ‌ترین ایالت قرمز آمریکا، در ماه اکتبر به راه انداخته‌اند، جمهوری‌خواهان در حال حرکت هستند: نمایشی برای مرز جنوبی عمدتاً اسپانیایی تبار در 8 نوامبر پس از سال‌ها رد کردن منطقه‌ای که تحت کنترل اکثریت است. دموکرات ها

برخی خدماتی مانند تدریس خصوصی برای کلاس های شهروندان ایالات متحده و مشاوره مالیاتی ارائه می دهند. آن‌ها همچنین میزبان شب‌های فیلم، شام‌های خوش شانس و میزگردهای تجاری، و همچنین دوره‌هایی با موضوعاتی مانند ارز دیجیتال بوده‌اند. برخی از آنها بیش از یک سال است که باز هستند.

___

«مردم می‌خواهند بگویند که دموکرات‌ها اینجا کارشان تمام شده است، جمهوری‌خواهان در حال تصرف قدرت هستند. گونزالس گفت که این درست نیست. کاری که این کار انجام داد این بود که دموکرات‌ها را در اینجا بیدار کرد و به ما فهماند که «هی، ما دیگر نمی‌توانیم این را بدیهی بدانیم».

این تلاش‌ها برای کنترل روایت سیاسی همزمان است با افتتاح 38 مرکز اجتماعی اقلیت‌ها در سراسر کشور، از جمله در مک آلن و یک شهر مرزی دیگر، لاردو، و همچنین در هیوستون و سن آنتونیو که به شدت اسپانیایی تبار هستند.

اورورک که در گذشته نامزدی ناموفق برای سنا و ریاست جمهوری بود، همچنین ریاست یک سازمان غیرانتفاعی به نام Powered By People را بر عهده دارد. در سال 2020، او بانکداری تلفنی را سازماندهی کرد که شاهد آن بود که داوطلبان با رای دهندگان در شهرستان وب – شامل لاردو، جایی که کمتر از 40 درصد از واجدین شرایط رای دادن در رقابت های سنا در سال 2018 رای دادند، تماس گرفتند – به امید افزایش حضور بایدن.

کارلوس کاسکوس جمهوری خواه، یک دموکرات مرزی که زمانی احزاب را تغییر داد و بعداً به عنوان منشی اول ابوت مشغول به کار شد، گفت: «این اولین بار است که ما تا این حد رقابت رقابتی داشته ایم که در آن دموکرات ها می خواهند چه کار کنیم؟» دولت

این گروه هزاران رای دهنده شهرستان وب را ثبت نام کرد و در نهایت شاهد افزایش مشارکت به 50 درصد از واجدین شرایط در انتخابات 2020 بود. اما ترامپ به شدت حمایت خود را در وب کانتی افزایش داد و نزدیک به 26000 رای گرفت که تقریباً دو برابر مجموع آرای خام خود در سال 2016 بود – و حدود 38 درصد از حمایت کلی را در آنجا به دست آورد، در مقایسه با حدود 23 درصد در سال 2016.

مونیکا د لا کروز جمهوری خواه که برای رقابتی ترین کرسی مجلس تگزاس، که از شرق سن آنتونیو تا جوامع مرزی از جمله مک آلن امتداد دارد، “طبقه نخبه ای را سرزنش کرد که آن را به دست نمی آورد زیرا مهاجرت غیرقانونی عملاً هیچ تأثیری بر زندگی آنها ندارد.”