حزب جمهوری خواه آیووا تهدید می کند که گروه های حزبی را به هالووین منتقل می کند تا با دموکرات ها درگیر شود

کمیته قوانین و مقررات کمیته ملی دموکرات قرار است در اوایل دسامبر در واشنگتن برای بحث در مورد برنامه مقدماتی ریاست جمهوری تشکیل جلسه دهد.

اما اگر ایالت دیگری به جایگاه دموکرات‌ها در آیووا وارد شود، کافمن گفت که مطمئن خواهد شد که به پرش ادامه می‌دهد تا حزب جمهوری‌خواه آیووا اول شود.

ویلبرن گفت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که مبارزات ریاست‌جمهوری ما صرفاً توسط کمپین‌هایی تعیین شود که فقط می‌توانند تبلیغات تلویزیونی بپردازند یا گروه‌های ذینفع خاص شرکت‌هایی که بودجه لازم برای پرداخت هزینه برای نامزد خود را دارند تا در بازارهای رسانه‌ای بزرگ‌تر قرار بگیرند.» ما معتقدیم که باید ایالت های کوچک روستایی مانند آیووا را در ترکیب داشته باشیم.»

این موقعیت‌های اولیه ارزشمند هستند، زیرا در ایالت‌هایی که مملو از دلارهای تبلیغاتی و سازمان‌های روی زمین هستند، یک ضربه اقتصادی ایجاد می‌کنند.

«این دموکرات‌ها هستند که این چرندیات را می‌کشند و من همین الان به شما می‌گویم، آنها نمی‌خواهند با من مرغ بازی کنند. کافمن جمعه به NBC News گفت: این یک سیاست ناب، مترقی و قدرت است. موقعیت کافمن می‌تواند برنامه کلی را پیچیده‌تر کند، زیرا نیوهمپشایر قانونی در مورد کتاب‌ها دارد که باید بعد از جلسات حزبی آیووا، مقدماتی خود را برگزار کند.

رئیس حزب جمهوری‌خواه آیووا می‌خواهد تا حد ممکن کار را برای دموکرات‌های ملی برای برکناری ایالت از اوایل دوره مقدماتی ریاست‌جمهوری دشوار کند، حتی اگر این به معنای افزایش چند ماهه گروه‌های مجلس نمایندگان باشد.

دموکرات‌های ملی به دنبال اصلاحات اساسی در برنامه اولیه خود هستند، از جمله کنار گذاشتن آیووا در میان شکایت‌هایی مبنی بر اینکه از نظر نژادی یا قومی متفاوت نیست و آنقدر قرمز شده است که ارزش سرمایه‌گذاری اولیه را ندارد.

کافمن گفت: “اگر بنا به دلایلی، کالیفرنیا و نیویورک سیاستی را برای کل DNC دیکته کنند و انگشت وسط را به آیووا و غرب میانه بدهند – اگر این اتفاق بیفتد، ما اولین خواهیم بود.” “اگر لازم باشد این چیز را به هالووین منتقل خواهم کرد.”

جف کافمن، رئیس حزب جمهوری‌خواه آیووا، که همچنین ریاست کمیته ملی جمهوری‌خواهان را برعهده دارد که بر برنامه ریاست‌جمهوری آن نظارت می‌کند، از هر دو حزب در ایالت او می‌خواهد که جلسات حزبی خود را در یک روز برگزار کنند، حتی اگر هیچ قانونی وجود نداشته باشد که این کار را انجام دهند.

جلسات حزبی معمولاً تا ژانویه یا اوایل فوریه همان سال با رقابت های ریاست جمهوری برنامه ریزی نمی شوند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

اکنون ده ها ایالت برای گرفتن یکی از موقعیت های اولیه دولتی درخواست داده اند. آنها شامل همه ایالت‌هایی می‌شوند که قبلاً زودتر از موعد حضور داشتند، در حالی که نوادا در تلاش است تا به عنوان اولین انتخابات مقدماتی، جایگزین نیوهمپشایر شود. هر دو مینه سوتا و میشیگان در حال ساخت بازی هایی هستند تا در صورت حذف آیووا از چرخش اولیه، به یک جایگاه در غرب میانه بروند.

راس ویلبرن، رئیس حزب دموکرات آیووا، خاطرنشان کرد که حتی اگر دموکرات‌ها این ایالت را دیرتر قرار دهند، جمهوری‌خواهان همچنان در ابتدای کار در آیووا کمپین می‌کنند و پیام‌های خود را برای رای‌دهندگان روستایی آزمایش می‌کنند و دموکرات‌ها را در صورت رها کردن ایالت کوچک‌تر در مقابل آن رای‌دهندگان در مضیقه قرار می‌دهند.

کافمن همچنین به تام ویلساک، وزیر کشاورزی پرزیدنت بایدن، که زمانی مدعی ریاست جمهوری و فرماندار سابق آیووا بود، گفت که او و دیگر رهبران دموکرات برای حفظ جایگاه اول آیووا به اندازه کافی تلاش نمی کنند. Vilsack به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. کافمن استدلال کرد که خروج دموکرات‌ها از آیووا به عنوان اولین کنگره در میان ملت‌ها برای کل سیستم مضر است، زیرا این دو حزب معمولاً توافق می‌کنند که جلسات خود را در یک روز برگزار کنند.

این بحث پس از آن مطرح شد که دموکرات‌ها تقویم قدیمی را کنار گذاشتند و روند را باز کردند تا همه ایالت‌ها بتوانند برای رقبای اولیه درخواست دهند. آن سیستم قدیمی با انتخابات آیووا آغاز شد، سپس به انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر، نوادا و کارولینای جنوبی رفت.