حدس بزنید کدام قاضی به پرونده اسناد ترامپ منصوب شده است

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کانن در حال حاضر از نزدیک با این تحقیقات آشنا است، با توجه به اینکه او احکام عجیبی صادر کرد که بیهوده یک “استاد ویژه” را برای بررسی پرونده های ضبط شده توسط FBI از مار-آ-لاگو در سال گذشته تعیین کرد. تصمیم او به طور قابل توجهی تحقیقات را کند کرد زیرا مأموران ویژه را کاملاً از بررسی شواهدی که قبلاً در اختیار داشتند منع کرد.

کارلوس باریا/ رویترز

و به نظر می رسد ترامپ به خوبی از وفاداری قاضی خود آگاه است، که گواه آن روشی است که وکلای او قبلاً تلاش کردند تا یک شکایت حیرت انگیز علیه هیلاری کلینتون در دادگاه ماهواره ای کانن در منتهی الیه شمالی منطقه قضایی – جایی که او تنها قاضی اطراف است – تنظیم کنند. این ماجرا زمانی ناموفق بود که برنامه تعیین تکلیف منطقه، پرونده را به قاضی دیگری فرستاد، که بعداً تیم ترامپ را در تلاش وقیحانه آنها برای بازی با سیستم قضایی فراخواند.

این شخص به روزنامه دیلی بیست گفت: احضاریه ارسال شده به وکلای ترامپ در پنجشنبه شب حاکی از آن است که آیلین کانن قاضی منطقه ای آمریکا به این پرونده اختصاص یافته است. این او را در موقعیتی منحصربه‌فرد برای رسیدگی به کیفرخواستی قرار می‌دهد که ترامپ را به هفت اتهام مرتبط با نحوه احتکار اطلاعات دفاع ملی در ملک ساحلی فلوریدا در مار-آ-لاگو متهم می‌کند و سپس مکرراً از بازگرداندن آنها به آرشیو ملی خودداری کرد. درخواست کرد.

اظهارات او در دادگاه و احکام بعدی در مراحل اولیه تحقیقات، محققان حقوقی را بر آن داشت تا سوالاتی را در مورد مشارکت او در این پرونده مطرح کنند.

کارلوس باریا/ رویترز



منبع

این تحول برای جک اسمیت، بازرس ویژه وزارت دادگستری و تیم دادستانش، چرخشی شدید و نگران کننده است، زیرا کانن یک قاضی دوستدار MAGA است که قبلاً تمایل آشکاری به صدور دستوراتی دارد که هنجارهای قضایی را نقض می کند – همه برای جلب رضایت رئیس جمهور. که او را در ماه های آخر ریاست جمهوری خود منصوب کرد.

معمای باورنکردنی چگونه ترامپ در پرونده مارآ لاگو قاضی کانن را به دست آورد

کانن تنها پس از طرح دعوی ترامپ در مورد توقیف اسناد در Mar-a-Lago، خود را وارد تحقیقات FBI کرد. بررسی گزارش‌های دادگاه توسط The Daily Beast نشان داد که وکلای ترامپ توانسته‌اند بر «چرخ» تکلیف قضائی تصادفی ناحیه دادگاه محلی غلبه کنند و با زمان‌بندی شکایت به چیزی که به عنوان خرید در انجمن شناخته می‌شود، شرکت کرده‌اند تا او را وارد پرونده کنند. بعداً توسط یک فرد آشنا با وضعیت تأیید شد. طرح مشکوک او برای کند کردن تحقیقات با یک بازنگری اصلی ویژه در ماه دسامبر توسط دادگاه تجدیدنظر لغو شد.

همان قاضی فدرال منصوب شده توسط دونالد ترامپ که تلاش خود را برای کاهش سرعت تحقیقات فدرال در مورد سوء استفاده رئیس جمهور سابق با سوابق طبقه بندی شده انجام داد، برای نظارت اولیه بر پرونده جنایی تشکیل شده علیه وی در هفته جاری انتخاب شده است. وضعیت.