حامی ترامپ که با جت شخصی به شورش 6 ژانویه رفت و تجهیزات رسانه ای را به بیرون ساختمان کنگره پرتاب کرد، به گناه خود اعتراف کرد.

پنس در ساختمان نظارت بر شمارش آرای انتخاباتی در جلسه مشترک کنگره بود.

کاترین شواب در داخل کاپیتول در 6 ژانویه 2021. (FBI)

شواب در یک فیلم ضبط شده در روز شورش اعتراف کرد: «من به کاپیتول رفتم.

واشنگتن – زنی که قبل از شورش 6 ژانویه با یک هواپیمای شخصی به پایتخت کشور پرواز کرد، روز پنجشنبه به دلیل دخالت در رفتارهای مخرب یا بی نظم در یک ساختمان محدود به جرم خود اعتراف کرد.

هایلند در این ماه به یک هفته پشت میله های زندان محکوم شد. رایان – که اعلام کرده بود “به زندان نمی رود” – در نوامبر به 60 روز زندان محکوم شد.

کاترین شواب در داخل کاپیتول در 6 ژانویه 2021. (FBI)

شواب که به همراه متهمان جنا رایان و جیسون لی هایلند به واشنگتن سفر کرد، اعتراف کرد که او اولین نفر از این سه نفر بود که در 6 ژانویه 2021 وارد کاپیتول شد.

کریستوفر آر. کوپر، قاضی ناحیه ایالات متحده، جلسه محاکمه شواب را روز پنجشنبه برای 9 دسامبر تعیین کرد.

شواب گفت که او به داخل ساختمان کاپیتول رفت زیرا مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت، “ما را دعوت کرده بود.”

شواب به لگد زدن و پرتاب تجهیزات رسانه ای با دیگر اعضای اوباش در خارج از ساختمان کنگره اعتراف کرد.

کاترین شواب از تگزاس، که گفت پیشنهاد پرواز با هواپیمای شخصی یکی از دوستان فیس‌بوک را پذیرفته است، اعتراف کرد که قبل از حمله به کنگره در پیام‌هایی نوشته بود که “s–t از بین خواهد رفت” و او باید “دزدی را متوقف کند”. “

بیش از 850 نفر در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره دستگیر شده اند و اف بی آی اسامی صدها شرکت کننده دیگر را دارد که هنوز دستگیر نشده اند. منابع وزارت دادگستری از آنجایی که تعداد زیادی از پرونده ها از طریق FBI، دادستان ها و سیستم قضایی راه می یابند، افزایش یافته است.



منبع

شواب همچنین اعتراف کرد: “شما انقلاب می خواهید، انقلاب خواهد آمد… شما یک انقلاب می خواهید، این اتفاق خواهد افتاد.”