حامیان حقوق سقط جنین برنده کانزاس شدند. نامزدهای ترامپ به موفقیت دست یافتند

در جورجیا، جودی هایس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در ماه مه تلاش خود را برای اخراج برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه فعلی، که از خواسته های ترامپ برای کسب آرای بیشتر در انتخابات 2020 سرپیچی کرد، باخت. در نوادا، یکی دیگر از ایالت‌های نوسانی، جیم مارچانت، که می‌گفت انتخابات از ترامپ «دزدیده شده‌است»، در ماه ژوئن به راحتی در انتخابات هفت جانبه حزب جمهوری‌خواه به عنوان وزیر امور خارجه پیروز شد.

بلندگوی آریزونا پایین می آید

اریک اشمیت، دادستان کل میسوری در رقابت ایالتی برای جایگزینی سناتور بازنشسته روی بلانت برنده شد.، که احتمالا بسیاری از جمهوری خواهان را نفس راحتی کشیدند.

از همان ابتدا، این میدان شلوغ بود، اما یک نامزد برق گیر در فرماندار سابق اریک گریتنز داشت، که در سال 2018 در بحبوحه اتهامات تجاوز جنسی و نقض جمع آوری کمک های مالی از سمت خود استعفا داد. گریتنس تخلف را انکار کرد.

کانزاس سرفصل اخبار را ربود و توجه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را به خود جلب کرد، زیرا رای دهندگان به پای صندوق های رای هجوم آوردند تا در اصلاحیه سقط جنین در قانون اساسی ایالت طرفی را انتخاب کنند.

باورز تابستان امسال در یکی از جلسات استماع کمیته مجلس در مورد حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 به طور علنی شهادت داد و به قانونگذاران گفت که از تقلب در انتخابات خودداری کرده است.

دیکسون بر تاجر کوین رینکه و کایروپراکتیک گرت سولدانو برتری یافت. ویتمر با هیچ حریف اصلی روبرو نشد و مزیت تصدی را در اختیار دارد در ماه نوامبر.

یاد آوردن را ضد ترامپ 10؟

وزیر امور خارجه کیتی هابز به راحتی نامزد دموکرات ها برای فرمانداری شد. او به دلیل مقاومت در برابر ادعاهای نادرست در مورد انتخابات 2020 بدنامی به دست آورد.

حریف مارک کلی …

این آخرین رقابت مجلس نمایندگان در این فصل مقدماتی بود که در آن دموکرات‌های میانه‌رو بر نمایندگان جناح لیبرال‌تر حزب برتری یافتند. نماینده هنری کوئلار از تگزاس، یک دموکرات ضد سقط جنین، در انتخابات مقدماتی خود در ژوئن پیروز شد و نماینده شونتل براون از اوهایو در ماه می بر نینا ترنر متمایل به چپ پیروز شد.

بر اساس نتایج اولیه، رئیس جمهوری خواهان در برابر دیوید فارنسورث، قانونگذار سابق ایالتی مورد حمایت ترامپ شکست خورد.

اشمیت در مسابقه “اریک” برنده شد

پس از 6 ژانویه، 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان از برکناری ترامپ از سمت خود به اتهام تحریک شورش حمایت کردند.

بیشتر: مبارزه بر سر سقط جنین در نوامبر امسال حداقل در 5 ایالت در رای گیری خواهد بود

نفوذ ترامپ در آریزونا

بیشتر: ترامپ از «اریک» در انتخابات مجلس سنای میسوری حمایت می کند – اما نمی گوید کدام یک

نامزدی جمهوری خواهان میشیگان برای فرماندار می رود به سیاسی تازه وارد

رئیس جمهور سابق به دنبال انتقام بود و سه تن از آن قانونگذاران حزب جمهوری خواه – نمایندگان جیمی هررا بوتلر و دن نیوهاوس از واشنگتن و پیتر مایجر از میشیگان – روز سه شنبه با مخالفت رقبای طرفدار ترامپ روبرو شدند.

لوین از سوابق حقوق بشر اسرائیل انتقاد کرد و سناتور برنی سندرز را به کارزار برای او دعوت کرد. استیونز توسط رهبران حزب حمایت شد و بیش از 4 میلیون دلار از طرف او توسط گروه جدیدی که توسط کمیته روابط عمومی آمریکا اسرائیل راه اندازی شده بود، افزایش یافت.

پنگیت در آریزونا؟

دیکسون بعد از بردش گفت او مشکوک شد رقابت او در پاییز امسال در برابر فرماندار دموکرات، گرچن ویتمر، یک “نبرد حماسی” خواهد بود و قول داد “برای اطمینان از اینکه چهار سال آینده پر از فرصت‌ها و نه کلاس‌های دربسته و صورت‌حساب‌های هنگفت مواد غذایی باشد، تلاش خواهد کرد.”

سیاست: بلانت برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد و این امر تلاش حزب جمهوریخواه برای تصرف مجدد سنا را پیچیده می کند.

گولک در توییتر شلیک شد، نوشت که قصد او “حفاظت از رای ما بود، نه تشویق شما به سرقت قلم.”

رئیس جمهور سابق گفت که از “ERIC” حمایت می کند، اما از اشمیت یا گریتنز صرف نظر کرد.

رقیب سناتور دموکرات مارک کلی در انتخابات ریاست جمهوری در پاییز، بلیک مسترز مورد حمایت ترامپ خواهد بود که از تاجر جیم لامون و مارک برنوویچ، دادستان کل آریزونا پیشی گرفت.

میشیگان دو نفر از اعضای فعلی مجلس را دید که در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

نماینده هیلی استیونز، اندی لوین، نماینده دیگر خود را در منطقه یازدهم کنگره در خارج از دیترویت شکست داد.

رای دهندگان کانزاس اولین کسانی بودند که بیان کردند که قانون اساسی ایالتی آنها چگونه باید به حقوق سقط جنین در پی رای بی‌نظیر دادگاه عالی در ژوئن، که Roe v. Wade را لغو کرد، بیان کرد.

سیاست: حق سقط جنین در رای گیری کانزاس، اولین مورد از این نوع از زمان سقوط Roe، با آزمایش روبرو می شود

در اینجا نکات اصلی از دور مقدماتی سه شنبه آورده شده است.

کانزاس اقدام ضد سقط جنین را سرزنش می کند

این یک حمله علیه نیروهای ضد سقط جنین بود.

در نامه ای به گیل گولک، نامزد شورای نظارت شهرستان، به او گفته شد که از رای دهندگان برای جایگزینی خودکارهای دولتی در مراکز رای گیری دست بردارد.

با حدود 20 درصد، ایالت آفتابگردان آن را رد کرد باصطلاح برای هر دوی آنها ارزش قائل شوید، که به مجلس قانونگذاری ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان اجازه می داد تا محدودیت های جدیدی بر روی این روند اعمال کند یا به طور کامل آن را ممنوع کند.

جوزف لا رو، معاون دادستان شهرستان در این نامه گفت: “همانطور که می دانید، سرقت از هر نوع غیرقانونی است.” “علاوه بر این، تشویق به سرقت قلم های جوهر خشک شونده سریع که به طور خاص برای رای گیری در روز انتخابات توصیه می شود، تلاشی عمدی برای مداخله در اداره انتخابات است.”

مارک فینچم، قانونگذار آریزونا، مدتهاست که ادعاهای نادرست ترامپ در مورد انتخابات را تبلیغ کرده است. او در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه پیروز شد تا در برابر رقبای متعدد، افسر ارشد انتخابات شود.

کارشناسی ارشد تلاش کردند مشروعیت انتخابات میان دوره ای را زیر سوال ببرند. او همچنین از حمایت میلیاردر فناوری پیتر تیل برخوردار است.

میجر رقابت اولیه خود را به نامزد جان گیبز باخت. هررا بوتلر و نیوهاوس رقبای مورد تایید ترامپ را در انتخابات مقدماتی علنی واشنگتن رهبری کردند و این احتمال می‌دهد که در پاییز امسال جایگاهی را در انتخابات عمومی کسب کنند.

دموکرات های لیبرال شکست می خورند

در این فصل میان‌دوره‌ای، بسیاری از نامزدهایی که ادعا می‌کردند رقابت ریاست‌جمهوری 2020 به سرقت رفته است، به دنبال نظارت بر دور بعدی انتخابات در مناقصه برای وزرای امور خارجه در سراسر کشور هستند.

انتخابات مقدماتی اوت از روز سه شنبه در برخی از مهم ترین ایالت های میدان جنگ آغاز شد در کشور و شامل اولین رفراندوم در مورد سقط جنین از زمانی که دادگاه عالی تابستان امسال Roe v. Wade را برچید.

راستی باورز، رئیس مجلس آریزونا از جمله جمهوری خواهانی است که تلاش های ترامپ برای براندازی انتخابات 2020 را رد کرد.

دموکرات‌ها و فعالان لیبرال شکست این اصلاحیه را در روز سه‌شنبه به عنوان نشانه‌ای از عدم محبوبیت واژگونی رو در سطح ملی اعلام کردند.

یک تئوری توطئه مبنی بر اینکه قلم‌ها توسط کارکنان نظرسنجی در آریزونا ناپدید می‌شوند، امکان تغییر گزینه‌های رأی‌دهندگان را ممکن می‌سازد، روز سه‌شنبه زمانی که دفتر دادستانی شهرستان ماریکوپا به یک نامزد جمهوری‌خواه دستور داد از پخش این داستان دست بردارد، به اوج خود رسید.

گریتنز پس از اینکه همسر سابقش ادعاهای آزار خانگی را توضیح داد، در نظرسنجی ها غوطه ور شد که او آن را رد کرد. جمهوریخواهان تشکیلات منقبض شدند و نگران بودند که در صورت پیروزی فرماندار سابق، کرسی ممکن است آسیب پذیرتر باشد.

اداره انتخابات شهرستان ماریکوپا در وب‌سایت خود می‌گوید که قلم‌های توپ دارای جوهر آهسته خشک‌شونده هستند که می‌تواند به راحتی داخل دستگاه شمارش آرا آغشته شود و باعث خاموش شدن جدول‌ساز و کندی نتایج انتخابات شود.

رای دهندگان در میشیگان از میان اعضای فعلی مجلس نمایندگان دموکرات که نمایندگان جناح های میانه رو و چپ افراطی حزب بودند، یکی را انتخاب کردند، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به صورت نیابتی در سراسر آریزونا در رای گیری حضور داشت.

در سطح فرمانداری، روزنامه‌نگار سابق تلویزیونی، کاری لیک، که توسط ترامپ حمایت می‌شود، و کارین تیلور رابسون، یکی از اعضای سابق هیئت ریجنت آریزونا، که توسط پنس و فرماندار فعلی داگ دوسی تایید شده بود، در رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به این سمت هستند. نامزد جمهوری خواه این ایالت از اوایل چهارشنبه، دریاچه به جلو کشیده شده بود.

کلی، یک سرمایه‌گذار پرکار، ۵۲ میلیون دلار به دست آورده است، اما جمهوری‌خواهان مصمم هستند که انتخاب مجدد او را به یکی از رقابت‌های رقابتی‌تر در ماه نوامبر تبدیل کنند. رقابت سنای آریزونا یکی از معدود انتخاباتی است که تعیین می کند چه کسی مجلس بالایی را در سال 2023 کنترل می کند.

منکر انتخابات غالب است در آریزونا

انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آریزونا به جنگ های نیابتی ترامپ با مقامات جمهوری خواه از جمله مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق ادامه داد.

فینچم بخشی از ائتلاف مورد حمایت ترامپ از نامزدهای وزیر امور خارجه است که در ایالت های نوسان شرکت می کنند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نکات اولیه: حقوق سقط جنین کانزاس، نامزدهای ترامپ در آریزونا





منبع

تودور دیکسون، تاجر زن و مفسر محافظه‌کار سابق تلویزیونی، مورد حمایت ترامپ، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای فرمانداری میشیگان پیروز شد. سهشنبه.

در آخرین پیچ قبل از روز انتخابات، ترامپ شامگاه دوشنبه بیانیه‌ای صادر کرد تا از رقابت‌های انتخاباتی حمایت کند.