جی دی ونس و تیم رایان نامزدهای سنای اوهایو در مناظره با هم روبرو می شوند

این مناظره برای ساعت 7 بعدازظهر ET/6 بعد از ظهر CT/4 بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است.

نظرسنجی جدید: اختصاصی: نظرسنجی نشان می دهد که رقابت نزدیک سنا در اوهایو در حالی که انتخابات میان دوره ای به هفته های پایانی می رسد

چه چیزی در خطر است: کنترل سنا اکنون یک سکه است: اینها رقابت های انتخاباتی میان دوره ای است که باید تماشا کرد

این مناظره در سالن Stambaugh در یانگستون، اوهایو برگزار خواهد شد. 21 WFMJ میزبان مناظره امشب است و انتظار می رود این رویداد یک ساعت طول بکشد. منطقه رایان شامل منطقه یانگستون است.

واشنگتن – جی.

بحث قبلی: 4 نکته از اولین مناظره سنای اوهایو بین تیم رایان و جی دی ونس

این مناظره تنها سه ساعت پس از نظرسنجی جدید دانشگاه سافولک/شبکه ​​USA TODAY آغاز شد که نشان داد رقابت همچنان با افزایش 47.4 درصدی به 45.4 درصدی – در محدوده خطا – از نظر آماری مساوی است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: رویارویی یانگستاون: در مناظره سنای اوهایو JD Vance و Tim Ryan حضور داشتند.



منبع

نظرسنجی دانشگاه سافولک/شبکه ​​USA TODAY که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که جی دی ونس جمهوری خواه و تیم رایان نماینده دموکرات ایالات متحده تنها سه هفته تا روز انتخابات از نظر آماری با هم برابر هستند.

جای تعجب نیست که رایان در میان رای دهندگانی که نگران سقط جنین هستند محبوبیت زیادی دارد. نماینده کنگره از قانونی حمایت کرده است که Roe v. Wade را مدون می کند و از حقوق بیماران برای سفر به خارج از ایالت برای سقط جنین محافظت می کند.

– کن تران

نظرسنجی جدید نشان می دهد که رایان، ونس یقه و گردن

برای پوشش زنده با ما همراه باشید

نحوه تماشا

مسابقه پولی: تیم رایان بیشتر از جی دی ونس درآمد دارد. آیا او می تواند با هزینه های ملی جمهوری خواه مقابله کند؟

کاندیدای دموکرات سنای اوهایو، نماینده تیم رایان، دی اوهایو، (چپ) و نامزد جمهوری خواه JD Vance دوشنبه شب در دومین و آخرین مناظره خود با هم روبرو می شوند. (عکس AP) ORG XMIT: WX417

بر اساس این نظرسنجی، ونس همچنان بر مردم اوهایوایی که نگران اقتصاد و تورم هستند، تسلط داشت، که همچنان مهم ترین موضوع برای رای دهندگان در این چرخه انتخابات است. تقریباً دو سوم از کسانی که می‌گفتند اقتصاد در بالای ذهن است، قصد دارند به ونس رای دهند. مانند سایر جمهوری خواهان، ونس مشکلات تورمی را بر سر رهبری جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و دیگر دموکرات ها قرار داده است.

شما می توانید در اینجا در WFMJ.com به مناظره بپردازید

نتایج در حاشیه خطای نظرسنجی مثبت یا منفی 4.4 درصد بود. تقریباً 6 درصد از رای دهندگان مطمئن نبودند که از چه کسی حمایت خواهند کرد. نظرسنجی روز دوشنبه مطابق با سایر نظرسنجی های مستقل است که به طور متوسط ​​نشان می دهد ونس در رقابت رقابتی برای جایگزینی سناتور بازنشسته جمهوری خواه، راب پورتمن، برتری جزئی دارد.

کاندیدای دموکرات سنای اوهایو، نماینده تیم رایان، دی اوهایو، (چپ) و نامزد جمهوری خواه JD Vance دوشنبه شب در دومین و آخرین مناظره خود با هم روبرو می شوند.  (عکس AP) ORG XMIT: WX417

این دو تنها یک هفته پس از اولین مناظره که در آن بر سر سقط جنین، تورم، حمایت رایان از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و حمایت ونس از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، درگیر شدند، در یانگستاون ملاقات کردند.

این نویسنده و سرمایه‌گذار خطرپذیر پس از عقب افتادن در نظرسنجی قبلی سافولک، با اختلاف 47.4 درصدی تا 45.4 درصدی از رایان جلوتر است.

رقابت فرماندار اوهایو: نظرسنجی: فرماندار مایک دی واین با دو رقمی از نان ویلی از دموکرات ها پیشی دارد