جینین پیرو در مورد اسناد ترامپ در «The Five» آزمایش می‌کند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پیررو با ذکر عکسی از اسناد طبقه بندی شده ای که بازرسان مار-آ-لاگو در یک پرونده قضایی در اوت گذشته منتشر کردند، شروع کرد – همان عکسی که محافظه کاران مانند خود دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به طرز عجیبی از آن شکایت کردند، گویی که صحنه سازی شواهدی از چیز بدی است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شما تارلوف پاسخ داد. پیررو که عصبانی شده بود به او گفت: “انگشتت را نشان نده!”

«مار-آ-لاگو مکانی است که در آن مردم سرگرم هستند. هر شب مهمانی‌هایی در آنجا برگزار می‌شود، و این باعث نگرانی در مورد نحوه نگهداری چیزها شد. من درک می کنم که هانتر بایدن یک حیوان بزرگ مهمانی است، اما این یک چیز نیست. پرزیدنت ترامپ همیشه در لباس پوشیدن لباس است و از هزاران اتباع خارجی پذیرایی می کند.

سپس برایان کیلمید، مجری برنامه، وارد میدان شد تا طرف پیررو را بگیرد. “[Pirro’s] نکته این است که یک منطقه مسکونی و یک منطقه عمومی وجود دارد، و مکان قفل شده بود. شما نمی‌دانید که اگر عضو باشگاه باشید، دفتر او چگونه به نظر می‌رسد.

اخبار فاکس

اخبار فاکس

پیررو که از تارلوف پرسید آیا تا به حال به مارآلاگو رفته یا نه، به اندازه کافی بین اسناد و کسانی که نباید به آنها نگاهی بیندازند، جدایی وجود داشت.

بعداً در این بخش، تارلوف ادعا کرد که اسناد طبقه بندی شده در مار-آ-لاگو با توجه به موقعیت آن به عنوان یک باشگاه اجتماعی در خطر بیشتری قرار دارند که به اشتباه افشا شوند.

ما … طرح اسناد طبقه بندی شده را داشتیم – این اسناد فوق محرمانه – مانند یک روایت، مانند یک کودک مدرسه ای. اما وقتی صحبت از جو بایدن می شود، هیچ روایتی وجود ندارد. بدون طرح. هیچ‌کدام از این چیزها نیست،» پیررو گفت، ظاهراً به معنای تعصب در میان کسانی است که وظیفه بازرسی خانه بایدن را دارند.

“آره. فورت ناکس، تارلوف به طعنه اضافه کرد و تاریخچه باشگاه در اقدامات امنیتی مشکوک را منعکس کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

پس از نه گفتن تارلوف، پیررو او را سرزنش کرد. “پس پس فرض نکن! چیزی را که نمی‌دانی تصور نکن.»

بحث در مورد اسناد طبقه بندی شده که در مار-آ-لاگو و در خانه رئیس جمهور جو بایدن در دلاور پیدا شده بود، روز پنج شنبه به یکباره تبدیل شد. پنچمی مجریان مشترک جینین پیررو و جسیکا تارلوف با هم رفت و آمد کردند که به اوج خود رسید که پیررو از رفتار همکارش توهین کرد.