جینووین، خواننده R&B، بعد از اینکه شیرین کاری جادویی خطرناک کریس فرشته اشتباه می‌شود، بیهوش می‌شود


جینووین، خواننده R&B، پس از اشتباه یک شیرین کاری خطرناک در حین تمرین در نمایش Criss Angel’s Magic with the Stars، برای جان خود می جنگید.

در اوایل این هفته، گزارش شده است که این هنرمند 51 ساله پس از غوطه ور شدن خود در زیر آب در حالی که نفس خود را در جعبه ای شیشه ای با زنجیرهای سنگین در بیرون حبس کرده بود، بیهوش بود، نماینده Ginuwine با فاکس نیوز دیجیتال تأیید کرد.

نماینده وی در بیانیه ای اعلام کرد: “جینووین خوب است و بهبودی کامل پیدا کرد.”

“او در حال غلبه بر ترس بود. خوشبختانه، همه چیز خوب است زیرا او با کریس آنجل کار می کرد که بهترین در تجارت است.”

در ویدئویی که دیلی میل به دست آورده است، خواننده «پونی» پس از حداقل 10 ثانیه غوطه ور شدن در مکعب، به سرعت از آب بیرون کشیده می شود. سپس در حالی که کارکنان او را حمل کردند و روی زمین گذاشتند، نفس نفس زد.

بزرگ‌ترین پسر کولیو درباره مرگ و روحیات پدرش صحبت می‌کند: “او پدر بزرگی بود”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

“حالت خوبه؟” یکی از کارکنان از Ginuwine بعد از این شیرین کاری تهدید کننده زندگی پرسید.

عملکرد Ginuwine

جینووین، خواننده R&B، پس از اشتباه یک شیرین کاری خطرناک در حین تمرین در نمایش Criss Angel’s Magic with the Stars، برای جان خود می جنگید.

سرش را تکان داد تا تایید کند که هوشیار است.

به گفته این رسانه، با امدادگران برای کمک به خواننده “In That Jeans” تماس گرفته شد و خاطرنشان کردند که او پس از از دست دادن این عمل خطرناک بهبودی کامل یافته است.

نوازنده از طریق کل جراحی 9 ساعته مغز ساکسوفون می نوازد

این منبع گفت: «همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، مثل این بود که او در یک دعوا از او خارج شد.

فرش قرمز جینووین

بنا بر گزارش ها، هنرمند 51 ساله Ginuwine پس از غوطه ور شدن خود در زیر آب در حالی که نفس خود را در جعبه ای شیشه ای با زنجیرهای سنگین در بیرون حبس کرده بود، بیهوش بود.

این منبع ادامه داد: “در این نمایش او سعی داشت بر ترس خود از زیر آب غلبه کند زیرا نمی توانست بیش از 15 ثانیه نفس خود را حبس کند قبل از اینکه شیرین کاری را امتحان کند.”

اگرچه او در تمرینات شکست خورد، اما همچنان با بدلکاری در برنامه ادامه داد و همه اشک می ریختند.

کریس فرشته

کریس فرشته ایلوزیونیست، علامت صلح را از داخل یک ظرف دربسته غوطه ور در یک مخزن 2000 گالنی آب می زند که 33 ساعت فرصت دارد تا از آن فرار کند و “واحه”، چالش برانگیزترین فرار خود را در پارک برایانت اجرا می کند.

Ginuwine که نام اصلی او Elgin Baylor Lumpkin است، روز پنجشنبه پس از شیرین کاری خود در اینستاگرام خود به هوادارانش اطلاع داد که وضعیت خوبی دارد.

این هنرمند پس از به اشتراک گذاشتن یک سلفی در توضیح پست خود نوشت: “پرینس در حال خندیدن از دستم، این را به بهترین وجه گفت lololol.”

نوازنده اهل آفریقای جنوبی در حالی که تحت عمل جراحی مغز قرار می گیرد، گیتار می نوازد

هشتگ ها شامل #عشق #زندگی #خنده #بی_خوب #سوپرمن #مرده_مرده بود.

جی فاروه، ستاره سابق “Saturday Night Live”، همراه با دیگر طرفداران Ginuwine، در مورد پست خود نظر دادند و برای او آرزوی سلامتی کردند.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

فرعون پست کرد: “خوشحالم که خوبی برادر.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

از دیگر ستارگانی که انتظار می رود در شوی Criss Angel در لاس وگاس حضور داشته باشند، می توان به Donny Osmond، Frankie Muniz و Tara Lipinski اشاره کرد.



منبع