جیم لئونهارد می گوید که به کارکنان ویسکانسین بازنخواهد گشت

لئونارد در توییتی نوشت: مربیگری این مردان جوان باعث افتخار بود و از همه هوادارانی که در این راه از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. “در ویسکانسین!”

مدیسون، ویز (AP) – جیم لئونهارد، که به عنوان مربی موقت ویسکانسین برای هفت بازی آخر فصل عادی خدمت کرد، می‌گوید که فصل بعد به تیم Badgers برنمی‌گردد.

ویسکانسین در مجموع دفاع (284.8 یارد) همه تیم‌های Football Bowl Subdivision را رهبری کرد و در رده دوم دفاع پاس (181.4) و سوم در دفاع دویدن (103.4) و دفاع امتیاز (17.3 امتیاز) در طول پنج فصل از 2017-21 قرار گرفت.

لئونارد در توییتر خود نوشت: «این برای من برای من مهم بوده است که بتوانم قلب و روحم را در برنامه فوتبال UW در 7 سال گذشته بگذارم.

لئونارد، یک بازیکن سابق ایمنی سراسر آمریکا در ویسکانسین که 10 فصل در NFL بازی کرد، در سال 2016 به عنوان مربی دفاعی به کادر کریست پیوست و سال بعد به عنوان هماهنگ کننده دفاعی ارتقا یافت.

___

لئونهارد قبل از اینکه بعد از اخراج پل کریست در 2 اکتبر به عنوان مربی موقت ارتقا یابد، به عنوان هماهنگ کننده دفاعی ویسکانسین خدمت کرده بود.

لئونهارد توییت کرد سه شنبه شب که او به عنوان هماهنگ کننده تدافعی ویسکانسین برای مسابقه 27 دسامبر 27 دسامبر با ایالت اوکلاهاما کار خواهد کرد اما در فصل آینده بخشی از کادر مربی جدید لوک فیکل نخواهد بود.

بیشتر فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/AP_Top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://bit.ly/3pqZVaF





منبع

ویسکانسین در عوض فیکل را به خدمت گرفت که در شش فصل در سینسیناتی 57 بر 18 رفته بود و سال گذشته Bearcats را به حضور در پلی آف فوتبال کالج هدایت کرد. فیکل هفته گذشته در کنفرانس خبری مقدماتی خود گفت که حاضر است لئونهارد را در کادر فنی بگنجاند، اما افزود که لئونهارد احتمالاً گزینه‌های زیادی خواهد داشت.