جیم جردن خواستار توضیح IRS از بازدید اعلام نشده از خانه مت طیبی است

پلاسکت طیبی را به عنوان یک «به اصطلاح روزنامه‌نگار» مورد تمسخر قرار داد و بارها تأکید کرد که هیچ «شواهد واقعی» در فایل‌های توییتر منتشر نشده است که هماهنگی بین دولت فدرال و پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را نشان دهد.

جیم جردن خواستار توضیح IRS از بازدید اعلام نشده از خانه مت طیبی است

در حالی که بازگشت اولیه طیبی در سال 2021 دو بار با وجود استفاده حسابدار او از “شماره پین ​​ارائه شده توسط IRS” رد شد. طیبی افزود که موضوع مورد بحث «پولی» نیست و آژانس فدرال در واقع مقدار قابل توجهی پول به او بدهکار است.

نماینده جیم جردن (R.، اوهایو) نامه ای به جانت یلن وزیر خزانه داری و کمیسر سرویس درآمد داخلی (IRS) دانیل ورفل ارسال کرد و خواستار توضیح درباره اینکه چرا آژانس فدرال ماموران فدرال را برای ملاقات با مت طیبی، روزنامه نگار “فایل های توییتر” مستقر کرد، توضیح داد.

در طول بازدید طیبی از کاپیتول هیل، استیسی پلاسکت نماینده (د.، جزایر ویرجین) سابق را محکوم کرد. رولینگ استونز روزنامه نگار به عنوان یک تهدید

نماینده دبی واسرمن شولتز (D., Fl.) درگیر خط مشابهی از سؤالات خصمانه بود.

امروز شاهد جمهوری خواه بودن قطعاً بر عینیت شما سایه افکنده است.»

با توجه به ارتباطات به دست آمده توسط طیبی، که بیشتر آنها را در فایل‌های توییتر منتشر کرده است، توییتر سیاست سانسور حتی اطلاعاتی را داشت که اگر آن اطلاعات شانس ایجاد «تردید واکسن» در بین خوانندگان را داشته باشد، آن‌ها را درست می‌پذیرفت.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

مأموران فدرال دقیقاً در همان روزی که روزنامه‌نگار تحقیقی در مقابل کمیته فرعی منتخب سلاح‌سازی دولت فدرال به ریاست نماینده اردن ظاهر شد، به محل اقامت طیبی اعزام شدند.

درست قبل از شهادت، طیبی الف قسط جدید فایل‌های توییتر نشان می‌دهد که این شرکت رسانه‌های اجتماعی یک «مجتمع صنعتی سانسور» ایجاد کرده است که به موجب آن آژانس‌هایی مانند FBI و وزارت امنیت داخلی (DHS) و سازمان‌های غیردولتی از جمله شورای آتلانتیک و بنیاد ملی دموکراسی به طور منظم با سازمان‌های اجتماعی مشورت می‌کنند. – پلتفرم رسانه‌ای در تلاش برای سانسور یا کم‌اهمیت جلوه دادن پست‌هایی که آنها را اعتراض‌آمیز می‌دانستند.

طیبی در پاسخ گفت: «با رتبه بندی عضو پلاسکت، من به اصطلاح روزنامه نگار نیستم. من برنده جایزه مجله ملی، جایزه IF Stone برای روزنامه نگاری مستقل شده ام، و ده کتاب نوشته ام، از جمله چهار کتاب. نیویورک تایمز بهترین فروشندگان.”

طیبی ارائه مالیاتی سال 2018 خود را با کمیته منتخب به اشتراک گذاشت که نشان می داد پرونده وی “به صورت الکترونیکی پذیرفته شده است” و هیچ مشکلی با اظهارنامه برای “بیش از چهار سال و نیم” ثبت نشده است. مجله یادداشت های سرمقاله

“آقای. رئیس، من اغراق نمی‌کنم وقتی می‌گویم شما دو شاهد را که تهدید مستقیم برای افرادی هستند که با آنها مخالف هستند، دعوت کرده‌اید.» وقتی جردن به این اظهار نظر خندید، پلاسکت پاسخ داد: «وقتی مردم باید از آن عبور کنند خنده‌دار است؟ این غیر قابل قبول است.”

جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، روز دوشنبه اعلامیه ای را ارسال کرد و خواستار اطلاعات بیشتر درباره زمان و شرایط یورش به خانه طیبی در نیوجرسی در 9 مارس شد.

«الون ماسک با قاشق اطلاعات گیلاسی خود را به شما داد، که حتماً مشکوک بودید که دیدگاهی کج را ترویج می کند یا حداقل یک نظریه توطئه جناح راست را ایجاد می کند. نماینده فلوریدا به طیبی گفت: شما استانداردهای خود را نقض کردید و به نظر می رسد از آن سود برده اید.

با توجه به نامه، برای اولین بار توسط مجله ی وال استریتطیبی به اردن اطلاع داد که IRS به او دستور داده چهار روز بعد با آژانس فدرال تماس بگیرد و بعداً به او گفته شد که پرونده مالیاتی سال 2018 و 2021 او به دلیل “نگرانی در مورد سرقت هویت” درخواست شده است.