جیم جردن، نماینده جمهوری‌خواه می‌گوید که نمی‌تواند درباره پست ترامپ که تهدید به خشونت است اظهار نظر کند، زیرا نمی‌تواند آن را بدون عینک بخواند.

اینسایدر با سخنگوی جردن تماس گرفته است.

اگر ترامپ متهم شود، این پرونده به پرداخت غیرقانونی 130000 دلاری خنثی می‌پردازد که مایکل کوهن، وکیل وقت ترامپ در انتخابات سال 2016 در ازای سکوت او در مورد رابطه با ترامپ، به بازیگر فیلم بزرگسالان استورمی دنیلز پرداخت کرد.

نماینده جیم جردن از اوهایواسکات جی. اپل وایت/AP

  • این سومین بار در روزهای اخیر بود که ترامپ به احتمال ناآرامی و خشونت سیاسی اشاره کرد. او قبلاً پایگاه خود را به “اعتراض” و “پس گرفتن ملت ما” ترغیب کرده بود و بعداً درخواست‌های حامیان خود را به “صلح ماندن” مسخره کرد.

    کوهن در سال 2018 به چندین جنایت – از جمله فرار مالیاتی، کلاهبرداری بانکی، و تخلفات مالی کمپین – مربوط به پرداخت پس از تحقیقات جنایی جداگانه توسط دفتر دادستانی منهتن ایالات متحده، اعتراف کرد.

    جیم جردن، نماینده جمهوری‌خواه، یکی از سرسخت‌ترین مدافعان دونالد ترامپ در کنگره آمریکا، جمعه گفت که نمی‌تواند درباره پست اخیر ترامپ در شبکه‌های اجتماعی که گفته بود اگر در نیویورک کیفرخواست صادر شود، “مرگ” و “ویرانی” وجود دارد، اظهار نظر کند.

    جردن در ابتدا گفت که پست اجتماعی حقیقت ترامپ را نخوانده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

جیم جردن 1

براگ روز پنجشنبه در نامه ای پاسخ داد که در آن خواسته های قانونگذاران جمهوری خواه را رد کرد و آنها را “یک تحقیق بی سابقه در مورد تعقیب قضایی محلی در انتظار” توصیف کرد.

جردن روز جمعه به کاپور از NBC گفت که در حال بررسی نامه براگ است.

در همین حال، جردن سابقه طولانی در مبارزه برای ترامپ دارد و یکی از سه رئیس کمیته جمهوری خواه است که از آلوین براگ، آلوین براگ، آلوین براگ، اسناد و شهادت طلب کرده است، زیرا به نظر می رسد دفتر براگ در حال نزدیک تر شدن به طرح اتهامات جنایی علیه ترامپ است.

جیم جردن گفت که نمی تواند در مورد اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه در صورت اعلام جرم علیه او “مرگ” و “ویرانی” وجود دارد، اظهار نظر کند.

  • رئیس‌جمهور سابق صبح روز جمعه در وب‌سایت توییتری خود نوشت که اگر توسط دادستانی منطقه منهتن متهم شود، منجر به “مرگ و تخریب بالقوه” و “فاجعه‌بار برای کشور ما” خواهد شد.

    کوهن گفت که پرداخت را به دستور ترامپ انجام داده است. ترامپ اطلاع از این پرداخت را رد کرده و این موضوع را رد کرده است. او و وکلای او همچنین براگ را به تلاش برای پیگرد سیاسی علیه رئیس جمهور سابق متهم کرده اند.

    وقتی یک خبرنگار این پست را به او نشان داد، جردن گفت که بدون عینک نمی تواند خوب بخواند.

  • ساحل کاپور از NBC News گزارش شده است او از اردن درباره افکارش در مورد هشدار ترامپ پرسید، اما جردن گفت که پست اجتماعی حقیقت رئیس جمهور سابق را ندیده است. کاپور افزود که وقتی او پست جردن ترامپ را نشان داد، نماینده کنگره اوهایو پاسخ داد که بدون عینک نمی تواند آن را به خوبی بخواند.

    در اوایل این هفته، جردن و دو جمهوری‌خواه دیگر مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه‌ای به براگ خواستار شهادت او درباره تحقیقات جاری درباره ترامپ شدند و این تحقیقات را «سوءاستفاده بی‌سابقه از اختیارات دادستانی» خواندند.