جیمی کیمل خواسته های اتاق رختکن اسنوپ داگ را فاش می کند – و 1 “مهم” است

اسنوپ در ابتدا با کیمل به عنوان یک مجری در اولین اپیزود این کمدین از برنامه آخر شب خود در ABC در سال 2003، آن را شروع کرد.

اسنوپ به شوخی گفت: “باید اینطور به قضیه نگاه کنی، جیمی، هر فرصتی برای اجرای یک برنامه تلویزیونی مانند یک خرید ولگردی و قانونی است، من فرصتی برای دریافت مواد غذایی رایگان دارم.”

مربوط…



منبع “میدونی که یک ساعت اینجایی، درسته؟” کیمل از اسنوپ پرسید.

کیمل که روز پنجشنبه با اسنوپ صحبت کرد، درخواست‌های 20 سال پیش را از سوار مهمان‌نواز رپر – یا لیستی از مواردی که یک استعداد در اتاق رختکن‌شان می‌خواهد – فاش کرد.

این کمدین فاش کرد که درخواست‌های اسنوپ در سال 2003 شامل بال‌های مرغ از کافه هات وینگز یا مرغ و وافل Roscoe، “هر برندی” میوه پانچ، لیموناد Country Time، شامپاین Moët & Chandon و آب پرتقال با نام تجاری Donald Duck بود.

جیمی کیمل در حین حضور این خواننده رپ در برنامه خود در روز پنج شنبه به اسنوپ داگ و لیست رو به رشد خواسته هایش اشاره کرد. (در ویدیوی زیر می توانید به درخواست های خواننده رپ گوش دهید).

کیمل خاطرنشان کرد که فهرست درخواست های اسنوپ در طول سال ها افزایش یافته است و اکنون شامل مواردی مانند یک کیسه کوچک Doritos “معمولی”، یک کیسه کوچک Doritos “طعم دار”، یک بسته شش عددی آب زغال اخته، یک گالن دقیقه است. پانچ میوه خدمتکار و یک میان وعده با برچسب “مهم”: یک کیسه چیپس BBQ Fritos عسل.