جیمی راسکین شبح رئیس مجلس نمایندگان ترامپ را بالا می برد

مک کارتی پیش از تایید اکثریت جمهوری خواهان در 9 نوامبر پیشنهاد خود را برای ریاست مجلس نمایندگان اعلام کرد (هنوز اینطور نیست). حتی اگر ترامپ در ترکیب نباشد، ممکن است با نبردی داغ برای رئیس‌جمهور شدن مواجه شود.

راسکین به مارگارت برنان گفت: “ما می دانیم که افراد راستگرای حزب آزادی در جستجوی نامزد دیگری برای رئیس مجلس هستند.”

او گفت که این ترکیب مستلزم انتخاب های دردناک جمهوری خواهان است.

CBS News این را پیش بینی کرده است حداقل 155 منکر انتخابات جمهوری خواه برنان خاطرنشان کرد که کرسی های مجلس نمایندگان خود را به دست خواهند آورد و 9 نفر پست های سنا را پر خواهند کرد.

مشاهدات راسکین را در زیر بررسی کنید:

راسکین در برنامه “Face the Nation” در CBS گفت: این اعداد به تنهایی “بیانیه ای در مورد آلودگی سیاسی حزب جمهوریخواه توسط دونالد ترامپ” هستند.

راسکین سناریویی وحشیانه را متصور شد که در آن جمهوری‌خواهان افراطی مجلس نمایندگان وفادار به ترامپ «ممکن است فقط به رئیس‌جمهور سابق رأی دهند تا رئیس مجلس شود (به شرطی که جمهوری‌خواهان اکثریت 218 را به دست آورد وقتی همه نتایج شمارش شوند).

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

او ادامه داد: «یکی از نامزدهای احتمالی که نامش مطرح شده است، خود دونالد ترامپ است، زیرا لازم نیست رئیس مجلس یکی از اعضای مجلس باشد. و آنها در مورد قرار دادن ترامپ در آنجا صحبت می کنند.

راسکین خاطرنشان کرد: کوین مک کارتی، رهبر کنونی اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) و سایر اعضای حزب جمهوری خواه “اکنون باید در مورد اینکه آیا می خواهند خود را از شر دونالد ترامپ و نفوذ سمی او بر حزب خلاص کنند یا خیر، تصمیم گیری کنند.” .

راسکین خاطرنشان کرد: آنها “مکرراً در مورد آن صحبت می کنند”. اگر ترامپ تصمیم می‌گرفت که می‌خواهد این کار را انجام دهد، مشکلی عمیق برای حزب آنها ایجاد می‌کرد، زیرا آنها از انجام کار درست خودداری می‌کردند.»

راسکین این درگیری را «مشکل واقعی» برای مک کارتی خواند، زیرا «برخی از طرفداران ترامپ در مجلس نمایندگان او از پذیرش اینکه او واقعاً با ترامپ است، امتناع می‌ورزند. آنها می خواهند از شر مک کارتی خلاص شوند.

او تاکید کرد: «آنها ممکن است زمانی که نامزدی را به عنوان سخنران قبول کنند، به ترامپ رای بدهند.

هاف پست روز شنبه گزارش داد که در مجموع بیش از 160 منکر انتخابات حزب جمهوری خواه، اعم از منتخب جدید و اعضای سابق کنگره، در مجلس نمایندگان و سنا حضور خواهند داشت.

جیمی راسکین، نماینده مجلس نمایندگان، در بحبوحه برگزاری جشن‌ها برای عملکرد ضعیف میان‌دوره‌ای جمهوری‌خواه، یکشنبه هشدار داد که منکران انتخاباتی که بیش از یک سوم مجلس جدید را تشکیل می‌دهند، می‌توانند دونالد ترامپ را رئیس‌جمهور خود کنند.

راسکین هشدار داد که نفوذ منکران انتخابات “ناهماهنگی عمیق شناختی و سیاسی در حزب جمهوریخواه ایجاد خواهد کرد.” آیا واقعا حزب ترامپ است؟ یا برای چیز دیگری است؟»