جیمی راسکین آینده حقوقی ترامپ را پیش‌بینی می‌کند: کیفرخواست «تقریباً اجتناب‌ناپذیر» است

راسکین، که سپس در مورد “قصد کامل، آشکار و برهنه” ترامپ از دخالت مردم در شمارش آرا صحبت کرد، گفت: “من ترجیح می دهم روی این ایده تمرکز کنم که اتهامات تقریباً اجتناب ناپذیر است زیرا شواهد بسیار زیاد است.” از آرای الکترال کالج

نماینده جیمی راسکین (D-Md.) که در اینجا نشان داده شده است در حال خروج از کنگره ایالات متحده پس از رای گیری نهایی هفته در روز پنجشنبه است، می گوید که تماشای این امر دشوار است زیرا ترامپ از مسئولیت فرار می کند. راسکین در حین شیمی درمانی از سرپوش ورزشی استفاده کرده است.

و بنابراین او ممکن است ابتدا در برخی از حوزه های قضایی دیگر حضور پیدا کند، من در مورد آن اطلاعی ندارم. اما در نهایت باید باور کنیم که سیستم قضایی کار خواهد کرد.»

و منطقی نیست که بیش از 900 نفر را بتوان به خاطر مواردی مانند حمله به افسران فدرال و تخریب اموال فدرال و توطئه فتنه‌انگیز، که به معنای توطئه برای سرنگونی دولت، متهم و محاکمه و محکوم و محکوم کرد. همان بالای هرم، که همه وقایع را به حرکت درآورد، به نوعی بدون اسکات از آنجا خارج می شود. منظورم این است که فکر می‌کنم این ضربه‌ای به سیستم قضایی ما است.»

نماینده جیمی راسکین (D-Md.)، یکی از هفت دموکرات که در کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا تحقیق کردند، گفت که کیفرخواست رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ “تقریباً اجتناب ناپذیر است”. “

راسکین روز جمعه در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی به جردن روبین نویسنده گفت که ترامپ یک “موج جنایت تک نفره” است و پیشنهاد کرد که ممکن است با اتهامات جنایی فراتر از چهار موردی که هیئت او به وزارت دادگستری توصیه کرده است، روبرو شود.

راسکین خاطرنشان کرد که ترامپ در پرونده های دیگر در سراسر کشور با چندین اتهام جنایی و مدنی مواجه است.

ما فکر می کنیم احتمالاً در مورد برخی از چیزهایی که حتی نداشتیم اتهاماتی وجود خواهد داشت، زیرا ما همه منابع دادستانی را که وزارت دادگستری در اختیار دارد در اختیار نداریم، و بنابراین فکر می کنیم آنها احتمالاً مدارک بسیار بیشتری از آنچه ما به دست آورده ایم جمع آوری کرده اند. “

نماینده جیمی راسکین (D-Md.) که در اینجا نشان داده شده است در حال خروج از کنگره ایالات متحده پس از رای گیری نهایی هفته در روز پنجشنبه است، می گوید که تماشای این امر دشوار است زیرا ترامپ از مسئولیت فرار می کند.  راسکین در حین شیمی درمانی از سرپوش ورزشی استفاده کرده است.

می توانید مصاحبه راسکین با “مهلت: وبلاگ قانونی” MSNBC را در اینجا بخوانید.

مربوط…



منبع

راسکین گفت: «او اساساً یک موج جنایت یک نفره است.

نماینده جیمی راسکین (D-Md.) که در اینجا نشان داده شده است در حال خروج از کنگره ایالات متحده پس از رای گیری نهایی هفته در روز پنجشنبه است، می گوید که تماشای این امر دشوار است زیرا ترامپ از مسئولیت فرار می کند. راسکین در حین شیمی درمانی از سرپوش ورزشی استفاده کرده است.

راسکین، که قبلاً گفته بود نقش ترامپ در شورش مرگبار مسئله “هددونیت” نیست، افزود که برای کشور دردناک است که هرگز شاهد کنترل ترامپ توسط سیستم عدالت جنایی نباشد.