جیمی راسکین، دشمن سرشناس دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، به سرطان مبتلا شد

راسکین در بیانیه‌ای رسمی گفت: «پس از چند روز آزمایش، تشخیص داده شد که من مبتلا به لنفوم سلول بزرگ B منتشر شده‌ام که نوعی سرطان جدی اما قابل درمان است.

توسط Gram Slattery

(گزارش توسط Gram Slattery در واشنگتن؛ ویرایش توسط Caitlin Webber و Matthew Lewis)



منبعدر کنگره بعدی، راسکین قرار است به عنوان برترین دموکرات در هیئت نظارت مجلس نمایندگان خدمت کند. در این مقام، او با جمهوری‌خواهانی که انتظار می‌رود تعدادی تحقیقات بحث‌انگیز از جمله تحقیق در مورد معاملات تجاری هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کنند، رهبری خواهد کرد.

واشنگتن (رویترز) – جیمی راسکین، نماینده دموکرات آمریکا که به عنوان مدیر اصلی دومین محاکمه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به شهرت رسید، روز چهارشنبه گفت که به سرطان مبتلا شده است.

در بیانیه روز چهارشنبه، راسکین گفت که انتظار دارد به کار خود ادامه دهد، اما پزشکان به او توصیه کرده اند که قرار گرفتن غیرضروری در معرض ویروس های مسری از جمله COVID-19 را در طول دوره درمان به حداقل برساند.

راسکین، که نماینده بخشی از مریلند است، بر استیضاح ترامپ به دلیل “تحریک شورش” توسط مجلس نمایندگان آمریکا نظارت کرد و دریافت که او شورشگرانی را که در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، تشویق کرد. مجلس به استیضاح رئیس جمهور رای داد، اما او در سنا تبرئه شد و 57 سناتور به محکومیت او رای دادند که کمتر از 67 رای لازم برای محکومیت بود.

راسکین همچنین در کمیته 6 ژانویه که حمله کنگره و نقش ترامپ در آن را بررسی می کرد، خدمت کرده است.

“من در شرف شروع یک دوره شیمی ایمونوتراپی به صورت سرپایی در بیمارستان دانشگاه مد استار جورج تاون و مرکز جامع سرطان لومباردی هستم. پیش آگهی برای اکثر افراد در شرایط من پس از چهار ماه درمان عالی است.”