جیمز کوردن گروولز، پس از محرومیت از رستوران نیویورک بخشیده شد

نمایندگان Corden و McNally به درخواست‌های The Daily Beast برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

کارتر بعداً در مصاحبه‌ای با پست مک‌نالی، پست مک‌نالی را «محرمانه» خواند مردم.

اما… هر کسی که به اندازه کافی بزرگوار باشد که از یک فرد غیرقانونی مانند من (و کارکنانم) عذرخواهی کند، شایسته محرومیت از هر جایی نیست. به خصوص بالتازار. پس به 5 و دایم برگرد، جیمی کوردن.”

سال گذشته، مک‌نالی گریدون کارتر را پس از اولی از رستوران‌هایش محروم کرد نمایشگاه Vanity Fair سردبیر برای 12 نفر در Morandi رزرو کرد اما حتی پس از فراخوانی کارکنان اضافی برای کمک به خدمات، حاضر نشد.

مک نالی مالک چندین رستوران معروف در منهتن است، از جمله Pastis، Morandi، و Minetta Tavern. این رستوران‌دار به‌خاطر حساب کاربری بی‌رحمانه و بی‌رحمانه‌اش در اینستاگرام معروف است، جایی که گهگاه حکایت‌هایی از رستوران‌هایش و همچنین نظرات گهگاه بحث‌برانگیز خود در مورد رویدادهای جاری، از جمله حمایت مداوم از دوست و مهمان مکرر رستوران، وودی آلن را به اشتراک می‌گذارد.

کوردن برای جی بسیار بد بود و گفت: در این ثانیه یک نوشابه دیگر برای ما بیاور. و همچنین مراقب تمام نوشیدنی های ما تا کنون باشید. به این ترتیب، من هر نظر بدی را در yelp یا هر چیز دیگری می نویسم.

کیت مک‌نالی، رستوران‌دار معروف و غول اینستاگرامی، ممنوعیت حضور جیمز کوردن در یکی از رستوران‌هایش را پس از عذرخواهی مجری شب گذشته به دلیل اتهامات رفتارهای گستاخانه با کارکنان، لغو کرد.

مک نالی در آن زمان در اینستاگرام نوشت: «یک چیز را به شما می گویم. «آن لعنتی شیک دیگر هرگز اجازه نخواهد داشت در یکی از رستوران های من رزرو کند. هرگز.”

در ماه آوریل، کوردن اعلام کرد که از سمت میزبانی کناره‌گیری می‌کند نمایش دیرهنگام در CBS سال آینده، و اضافه کرد که او “مدت زیادی است” به رفتن فکر می کند. این بازیگر و کمدین که در سال 2019 ظاهر شد گربه ها و بازسازی سال گذشته سیندرلا با بازی کامیلا کابلو، از سال 2015 مجری این برنامه در اواخر شب بوده است.

در یکی از گزارش‌ها، یکی از مدیران ناشناس زمانی را در ماه ژوئن بازگو کرد که کوردن ظاهراً یک مو را در ظرف خود پیدا کرد و آن را به مدیر دیگری که فقط با نام “G” معرفی شده بود نشان داد.

مک نالی تأیید کرد: «جیمز کوردن همین الان با من تماس گرفت و خیلی عذرخواهی کرد.

در مورد دیگری به تاریخ 9 اکتبر، کوردن ظاهراً با یک سرور تماس گرفت تا از املت زرده تخم مرغ همسرش شکایت کند که ظاهراً با کمی سفیده تخم مرغ آلوده شده بود. در همان روز، کوردن برای جشنواره نیویورکر در شهر بود، جایی که با نویسنده ریچل سایم یک ساعت گفتگو داشت.

وی در پایان گفت: همه بخشیده شده است. xx.”

ترنس پاتریک/CBS از طریق گتی

او به شوخی گفت: “بنابراین اگر جیمز کوردن به من اجازه دهد تا 9 ماه برنامه Late Late Show خود را میزبانی کنم، بلافاصله محرومیت او از بالتازار را لغو خواهم کرد. گفت نه، البته که نه.»

مک نالی در پست بعدی دوشنبه شب در اینستاگرام گفت کوردن “فقط با من تماس گرفت و بسیار عذرخواهی کرد.” مک نالی گفت که او “بیشتر از بسیاری از مردم خودم را خراب کرده است” و به شدت به شانس های دوم اعتقاد دارد.

رستوران فرانسوی که در محله شیک سوهو منهتن واقع شده است، محل دیدن افراد مشهور است. ووگ سردبیر آنا وینتور و هنرپیشه سینا میلر از مشتریان همیشگی آن هستند.

“من اغلب 86 مشتری نیستم، [but] امروز من 86 کوردن. این باعث خنده من نشد.

کیت مک نالی در فیلم Nearly Diing، گریدون کارتر، دفاع از وودی آلن و نجات امپراتوری رستورانش

مک‌نالی در پستی در اینستاگرام روز دوشنبه از کوردن به‌عنوان یک «کمدین بسیار با استعداد» تعریف کرد و سپس انگلیسی‌ها را به‌عنوان «یک مرد کوچک کرتین» و «بدرفتارترین مشتری برای سرورهای بالتازار من از زمان افتتاح رستوران در 25 سال پیش» معرفی کرد.

به گفته مک نالی، مدیر به اشتراک گذاشت: «آشپزخانه ظرف را دوباره درست کرد، اما متأسفانه آن را به جای سالاد با سیب زمینی سرخ کرده فرستاد. در آن زمان بود که جیمز کوردن دیوانه‌وار به سرور فریاد زد: «تو نمی‌توانی کار خود را انجام دهی! شما نمی توانید کار خود را انجام دهید! شاید باید به آشپزخانه بروم و املت را خودم بپزم!»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ترنس پاتریک/CBS از طریق گتی