جیمز وودز بازیگر از شهر رود آیلند به خاطر ساخت خانه همسایه اش در همسایگی شکایت کرد

هیئت مدیره استدلال وودز مبنی بر اینکه هاوکر باید شواهدی ارائه کند مبنی بر اینکه این پیشنهاد تغییری در منطقه اطراف ایجاد نمی کند را رد کرد. Sypole نوشت، همچنین هیئت مدیره ملزم به بررسی تأثیر احتمالی بر ارزش‌های دارایی همسایه نبود.

وودز برنده جایزه امی و گلدن گلوب است که دو بار در دهه 1990 نامزد جایزه اسکار شد، ابتدا برای فیلم «سالوادور» ساخته الیور استون و بار دیگر برای «اشباح می سی سی پی» ساخته راب راینر.

در پاسخ خود، شهرک ایالت هاوکر در ابتدا تأییدیه واریانس ابعادی یک خانه دو خوابه را در سال 2011 دریافت کرد، اما اجازه داد که تأییدیه لغو شود. این ملک یک زمین از قبل موجود و غیر منطبق است که قبل از تصویب حداقل مساحت زمین 2 هکتاری توسط شهر در آن منطقه مسکونی ایجاد شده است.

EXETER – جیمز وودز بازیگر نامزد اسکار که به خاطر فیلم‌های کوتاه خانواده‌اش و دیدگاه‌های سیاسی فوق‌العاده محافظه‌کار شناخته می‌شود، هدف جدیدی را در پیش گرفته است: او تلاش همسایه‌اش را برای ساختن خانه‌ای در لبه دریاچه بون به چالش می‌کشد.

هاوکر از طریق Sypole از اظهار نظر در مورد این کت و شلوار خودداری کرد.

«هیئت مدیره بدیهی است که نمی تواند درخواست آقای هاوکر را بر اساس الزامات غیر موجودی که توسط اختراع شده بود رد کند. [Mr. Woods]هیئت مدیره گفت.

وودز یک بومی رود آیلند است که از دبیرستان Pilgrim در وارویک فارغ التحصیل شده است. خانواده او برای چندین دهه در دریاچه بون، نه چندان دور از منطقه مدیریت آرکادیا، دارایی هستند.

این بازیگر 75 ساله از هیئت منطقه‌بندی اکستر در دادگاه عالی ایالت به دلیل تایید اختلافی که راه را برای همسایه‌اش، هری هاکر III، باز می‌کند، برای ساختن خانه‌ای دو خوابه در زمین‌های ساحلی توسعه نیافته شکایت کرده است.

این مقاله در ابتدا در The Providence Journal منتشر شد: بازیگر جیمز وودز از شهر RI به دلیل ساختن خانه در دریاچه بون شکایت کرد.



منبع

وودز در پرونده خود استدلال می کند که هیئت مدیره با اعطای واریانس قوانین منطقه بندی محلی را نقض کرده است و هاوکر نتوانست نشان دهد که پروژه پیشنهادی شخصیت جامعه کنار دریاچه را تغییر نمی دهد. وودز همچنین بیان می‌کند که هاوکر ثابت نکرده است که «جایگزین منطقی» دیگری برای لذت بردن از ملک 14 هکتاری در 0 West Shore Drive، که در همسایگی املاک خانواده وودز است، ندارد.

هاوکر امسال مجدداً درخواستی را برای همان طرح‌ها ارسال کرد، با جلسات استماع عمومی قبل از هیئت در 14 آوریل، 12 می، 6 ژوئن و 15 ژوئن. طبق اسناد دادگاه

وکیل او، تیموتی جی. روبنهایمر، به تماس تلفنی پاسخ نداد و خواستار اظهار نظر شد.

چرا Exeter RI می گوید هری هاوکر III می تواند خانه خود را در دریاچه بون بسازد

«این واقعیت که محله اطراف دریاچه بون از تعداد زیادی زمین‌های مشابه و کوچک تشکیل شده است – علاوه بر این واقعیت که خانه‌های تک‌خانواری استفاده‌ای مجاز هستند – برای ارضای این معیارها کافی بود که «واریانس درخواستی تغییر نمی‌کند». خصلت کلی منطقه اطراف،» هیئت گفت.

در مقابله با وودز، هیئت مدیره درخواست می‌کند که تأیید آن تأیید شود و شکایت وودز رد شود، زیرا تصمیم هیئت مدیره با شواهد قابل‌توجه و بر اساس استانداردهای قانونی صحیح تأیید شده است.

استیون جی سیپول به نمایندگی از هیئت مدیره به درستی تشخیص داد که سختی هاوکر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد لات، یعنی اندازه کوچک آن است.

چه مسکنی در دریاچه بون مجاز است

این زمین به خانواده هاوکر به عنوان نقطه دسترسی به دریاچه زیبا خدمت کرده است و دارای یک اسکله و آتشدان است.

منظره دریاچه بون در اکستر از خانه ای در شرق شور درایو، خانه هایی را در وست شور درایو نشان می دهد.

هیئت مدیره این پروژه را در 15 ژوئن تصویب کرد و خاطرنشان کرد که این پروژه با املاک همسایه سازگار است و هاوکر به دنبال آن بوده است تا با متمرکز کردن خانه بر روی ملک، میزان امداد مورد نیاز را به حداقل برساند. در اعطای کمک به هاوکر، هیئت مدیره مشاهده کرد که این طرح ها مطابق با املاک اطراف و اندازه «متوسط»، با 950 فوت مربع وسعت است.

وودز در درخواست از دادگاه برای لغو تصویب منطقه‌بندی، هیئت منطقه‌بندی را به دلیل در نظر نگرفتن تأثیر پروژه بر ارزش‌های دارایی اطراف مقصر می‌داند.

منظره دریاچه بون در اکستر از خانه ای در شرق شور درایو، خانه هایی را در وست شور درایو نشان می دهد.