جیلیان مایکلز با دشانا ماری مینوتو در نامیبیا ازدواج کرد


کنفتی را بشکنید و زنگ هایتان را به صدا درآورید! جیلیان مایکلز رسما یک زن متاهل است.

این مربی شخصی و شخصیت تلویزیونی اعلام کرد که او و دشانا ماری مینوتو، طراح برند لباس Letterino، این هفته در نامیبیا فرار کردند. فارغ التحصیل “بزرگترین بازنده” خبر بزرگ خود را با پستی در اینستاگرام جمعه به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این پست نوشت: “تازه ازدواج کردم” @deshannamarie Michaels – این یک افتخار و یک ماجراجویی است که می گویم با شما انجام می دهم. از جادویی ترین و متحول کننده ترین فصل های زندگی من. یک تشکر ویژه از سوزان نوا در @alluringafrica، تیم در @wearewilderness، و مردم هیمبا که به ما کمک کردند تا اتحادیه خود را به سبک بزرگداشت کنیم. ما این تجربیات را برای بقیه قدردانی خواهیم کرد. زندگی ما. به ونیز 2023 برای جشنی با خانواده و دوستان.”

در پست مایکلز چرخ فلکی از عکس‌های عروسی آن‌ها وجود داشت که به نظر می‌رسید در وسط یک بیابان شنی برگزار می‌شد. تصاویر دیگری از این زوج آنها را نشان می دهد که با هم سوار بر یک کالسکه صحرا می شوند و در مراسم جشنی پر از رقص، تشویق و لبخند شرکت می کنند.

نوامبر گذشته، مربی سلبریتی ها نامزدی خود را با Minuto اعلام کرد. TODAY در آن زمان گزارش داد که مایکلز با یک الماس تراش خورده زمرد 7 قیراطی از جواهر H&H میامی خواستگاری کرد.

مایکلز اعلام کرد: «1153 روز… اینجا هزاران روز دیگر است». “او گفت: بله.'”





منبع