جکی کجاست؟ پرزیدنت بایدن در حین سخنرانی یک زن مرده کنگره را صدا زد

واشنگتن – به نظر می رسد جو بایدن، رئیس جمهور سابق آمریکا، جکی والورسکی، نماینده فقید، نماینده سابق هند، که در ماه اوت در یک حادثه تصادف جان خود را از دست داد، به دلیل حضور در سخنرانی روز چهارشنبه در کنفرانس کاخ سفید درباره گرسنگی، تغذیه و سلامتی.

بیشتر: جکی والورسکی نماینده حزب جمهوری خواه ایندیانا در تصادف رانندگی کشته شد

رئیس جمهور جو بایدن در کنفرانس کاخ سفید در مورد گرسنگی، تغذیه و سلامت در ساختمان رونالد ریگان، چهارشنبه، 28 سپتامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی می کند.  (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV446

بیشتر: “غذا به عنوان دارو”: برنامه آزمایشی کاخ سفید وعده های غذایی متناسب با پزشکی را تحت مدیکر قرار می دهد

جکی والورسکی، نماینده منطقه 2 کنگره ایندیانا، در طول یک مهمانی ساعت 3 نوامبر 2020 در مرکز کنفرانس هالیدی این در میشاواکا، برای جمعیت سخنرانی می کند.

جکی والورسکی، نماینده منطقه 2 کنگره ایندیانا، در طول یک مهمانی ساعت 3 نوامبر 2020 در مرکز کنفرانس هالیدی این در میشاواکا، برای جمعیت سخنرانی می کند.

بایدن گفت: “جکی، تو اینجا هستی؟ جکی کجاست؟ فکر نمی کنم – او قرار بود اینجا باشد.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن به اشتباه یک زن کنگره اخیراً درگذشته را صدا زد.



منبع

بایدن از «همه شما که اینجا هستید» و از والورسکی و سایر قانونگذاران برای کارشان در مورد گرسنگی تشکر کرد و در مورد تلاش های دولتش برای پایان دادن به گرسنگی در ایالات متحده تا سال 2030 صحبت کرد.

والورسکی و دو تن از کارکنان کنگره او در ماه اوت در جریان یک تصادف خودرو در شمال ایندیانا جان باختند. او 58 ساله بود.

رئیس جمهور جو بایدن در کنفرانس کاخ سفید در مورد گرسنگی، تغذیه و سلامت در ساختمان رونالد ریگان، چهارشنبه، 28 سپتامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی می کند. (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV446

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

بایدن پس از مرگ والورسکی در ماه اوت بیانیه ای صادر کرد و گفت که او و جیل بایدن “شوک و اندوهگین” هستند و از کمک خانم کنگره در برنامه ریزی برای کنفرانس گرسنگی قدردانی می کند.

سخنگوی کاخ سفید بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر درباره این گاف پاسخ نداد.

والورسکی که برای اولین بار در سال 2012 به کنگره انتخاب شد، به عنوان رئیس مشترک گروه گرسنگی مجلس نمایندگان خدمت کرد. پولیتیکو گزارش داد که یک ادای احترام ویدئویی برای قدردانی از والورسکی در کنفرانس بود.