جکی والورسکی نماینده کنگره حزب جمهوری خواه ایندیانا در سانحه رانندگی کشته شد

به گفته کلانتری شهرستان الخارت، اما تامسون، یکی از کارکنان والورسکی و زک پاتس، رئیس حزب جمهوری خواه شهرستان سنت جوزف نیز در این تصادف کشته شدند. در شهرستان الخارت هنگامی که خودرویی که در جهت مخالف حرکت می کرد از خط وسط عبور کرد و از رو به رو با خودرو برخورد کرد.

او در بیانیه‌ای آماده گفت: “نماینده جکی والورسکی یک رهبر/قانون‌گذار واقعی و متفکرترین فردی بود که می‌توان انتظار ملاقاتش را داشت. او فداکار و مصمم بود و مهربان‌ترین همکاران – با قلب همسان بود.”

اگرچه از نظر سیاسی از مکان‌های بسیار متفاوتی می‌آمدیم، اما او همیشه آماده بود تا در جایی که زمینه‌های مشترک وجود داشت، همیشه مناسب و صریح با هم کار کند، و عمیقاً به کار خود و رای دهندگانش اهمیت می‌داد. او چهارشنبه توییت کرد.

جکی والورسکی، نماینده آمریکا، در یک تصادف رانندگی در روز چهارشنبه در شهرستان الخارت، هند کشته شد.

“او نزدیک به دو دهه با صداقت و اصول در ایندیانا در مجلس ایالتی و کنگره خدمت کرد و به شدت دلتنگ خواهد شد.” پنس توییت کرد

استیو اسکالیز، جمهوری خواه مجلس نمایندگان، در بیانیه ای آماده شده گفت که از اطلاع از مرگ والورسکی “ویران” شده است.

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، دموکرات و همکار بومی ایندیانا، والورسکی را به خاطر رویکردش تحسین کرد، حتی در صورت مخالفت آنها.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جکی والورسکی نماینده کنگره ایندیانا در تصادف اتومبیل کشته شد.





منبع

به گفته کلانتری، راننده خودروی دیگر، ادیت اشموکر نیز در این تصادف جان باخت.

کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان بیانیه ای را در توییتر به اشتراک گذاشت بعد از ظهر چهارشنبه از دفتر والورسکی که مرگ او را در شهرستان الخارت در شمال ایندیانا تایید کرد.

جکی والورسکی، نماینده آمریکا، روز چهارشنبه در یک تصادف رانندگی در ایالت خود در ایندیانا کشته شد.

والورسکی، 58 ساله، در ساوث بند، هند به دنیا آمد و برای اولین بار در سال 2012 به عضویت کنگره انتخاب شد. قبل از انتخاب شدن به کنگره، والورسکی سه دوره در مجلس ایالتی ایندیانا خدمت کرد، به عنوان مبلغ در رومانی کار کرد و مدتی را به عنوان تلویزیون گذراند. خبرنگار و مدیر توسعه آموزش عالی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان در حال توسعه، با USA TODAY تماس بگیرید.

در این بیانیه آمده است که شوهر والورسکی، دین سویهارت، از دفتر کلانتری شهرستان الخارت از مرگ او مطلع شده است.

نماینده دارل عیسی، کالیفرنیا، گفت که کنگره “یکی از بهترین های ما را از دست داده است.”

جکی والورسکی، نماینده آمریکا، در یک تصادف رانندگی در روز چهارشنبه در شهرستان الخارت، هند کشته شد.

خبر مرگ والورسکی باعث هجوم همکاران کنگره و دیگران در واشنگتن در دو طرف راهرو شد. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، دستور داد پرچم‌ها در ساختمان کنگره آمریکا به احترام والورسکی نیمه افراشته شود.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، اهل ایندیانا، گفت که به خاطر از دست دادن یک «رهبر واقعاً الهام بخش ایندیانا» «دلش شکسته است».

او گفت: “او قهرمانی برای مردم ایندیانا بود و به خاطر مهربانی، سرسختی و تعهدش به کمک به دیگران در یادها خواهد ماند.” جکی و کارکنانش برای خدمت به رای دهندگانش جان باختند. دلتنگ خواهند شد و ملت ما برای خدمتشان تنگ خواهد شد. دعای من با دین همسر مهربان جکی، تمام خانواده او و خانواده های هر دو کارمندش است.»

پلوسی در بیانیه ای گفت: “نماینده کنگره والورسکی که مادام العمر هوسیر بود، یک عمر خدمت کرد: چه مراقبت از کودکان فقیر در رومانی، چه نماینده جامعه خود در مجلس ایالتی ایندیانا یا خدمت تقریباً یک دهه در مجلس.” از رای دهندگانش در شمال ایندیانا به کنگره، و همکارانش در هر دو طرف راهرو به خاطر مهربانی شخصی اش مورد تحسین قرار گرفتند.”