جکی والورسکی، نماینده ایندیانا و دو کارمند در تصادف تصادفی کشته شدند

دیویس از ایندیاناپولیس گزارش داد. مری کلر جالونیک، نویسنده آسوشیتدپرس از واشنگتن کمک کرد.

کامینگز تایید کرد که پاتس و تامپسون از اعضای ستاد کنگره والورسکی بودند. تامپسون مدیر ارتباطات والورسکی بود، در حالی که پاتس مدیر منطقه او و رئیس جمهوری خواه در شهرستان سنت جوزف در شمال ایندیانا بود.

کوستر گفت: “من مفتخر بودم که با او در مورد مسائل مهم مختلف، از جمله قوانینی برای رسیدگی به بحران اعتیاد، پایان دادن به خشونت جنسی، و کمک به بازماندگان تجاوز جنسی نظامی برای دسترسی به مراقبت هایی که نیاز دارند، کار کنم.”

پلوسی در بیانیه ای گفت: «او با شور و اشتیاق صدای رای دهندگانش در شمال ایندیانا را به کنگره آورد و همکارانش در هر دو طرف راهرو به خاطر مهربانی شخصی اش مورد تحسین قرار گرفت.

والورسکی رای قابل اعتماد جمهوری خواهان در کنگره بود، از جمله مخالف پذیرش آرای الکترال آریزونا و پنسیلوانیا برای بایدن پس از شورش کنگره.

او در زمینه سیاست کشاورزی و غذا در کنگره فعال بود و اغلب در سراسر راهرو در مورد این مسائل کار می کرد. او که یکی از رئیس‌های گروه گرسنگی مجلس نمایندگان بود، قانونی را با دموکرات‌ها برای بازگرداندن رویداد کاخ سفید در دوران نیکسون درباره ناامنی غذایی ارائه کرد.

والورسکی، که در کمیته راه و روش مجلس نمایندگان خدمت می کرد، برای اولین بار در سال 2012 به نمایندگی از ناحیه 2 کنگره ایندیانا انتخاب شد. او قبلاً شش سال در مجلس قانونگذاری ایالت خدمت کرده بود.

پرزیدنت بایدن در بیانیه ای به این کار اشاره کرد و سال ها خدمت عمومی والورسکی را به آن اعتبار داد.

به عنوان عضوی از مجلس ایندیانا، والورسکی قوانین ضد سقط جنین را به اجرا گذاشت و با پیشنهادهای گسترش قمار مخالفت کرد. او مورد علاقه جنبش محافظه کار چای حزب شد.

یانگ در بیانیه ای گفت: “جکی هوزیرز را دوست داشت و زندگی خود را وقف مبارزه برای آنها کرد.” من هرگز روحیه او، نگرش مثبت او و مهمتر از همه دوستی او را فراموش نخواهم کرد. تمام ایندیانا درگذشت او، همراه با مرگ غم انگیز کارکنانش، اما تامسون و زک پاتس، عزادار است.

پلوسی دستور داد که پرچم‌ها در ساختمان کنگره آمریکا به افتخار والورسکی نیمه افراشته شود. کاخ سفید اعلام کرد که پرچم‌های این کشور چهارشنبه و پنجشنبه پایین می‌آیند و اریک هولکامب فرماندار ایندیانا دستورالعمل مشابهی را برای این ایالت صادر کرد.

نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، گفت که والورسکی “یک عمر خدمت کرد.”

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

هولکامب، یک جمهوری خواه، گفت: «در تمام سطوح خدمات عمومی، جکی به عنوان یک نیروی مثبت طبیعت، یک میهن پرست، و یک سیاست گذار بی امان با وفاداری تزلزل ناپذیر به رای دهندگانش شناخته می شد.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، والورسکی را یک تیرانداز بی‌معنا و مستقیم خواند.

آنی کوستر، نماینده دموکرات از نیوهمپشایر، گفت که او و والورسکی به عنوان اعضای تازه منتخب کنگره در اواخر سال 2012 به دلیل عشق مشترک شوهرانشان به موسیقی جاز با هم پیوند خوردند و با هم دوست شدند.

همچنین زکری پاتس، 27 ساله، از میشاواکا، هند، در این تصادف کشته شدند. اما تامسون، 28 ساله، از واشنگتن، دی سی. و Edith Schmucker، 56 ساله، از Nappanee، هند، به گفته کلانتر.

بایدن گفت: «ما ممکن است نماینده احزاب مختلف بوده باشیم و در بسیاری از مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشیم، اما اعضای هر دو حزب او را به خاطر کارش مورد احترام قرار دادند. تیم من و من از مشارکت او در پاییز امسال برای کنفرانس تاریخی در کاخ سفید در مورد گرسنگی، تغذیه و سلامت که با توجه عمیق او به نیازهای مناطق روستایی آمریکا مشخص خواهد شد، قدردانی کردیم.

تاد یانگ، سناتور جمهوری خواه ایالات متحده از ایندیانا گفت که از مرگ والورسکی ویران شده است.

کلانتر شهرستان الخارت گفت: این تصادف حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر زمانی رخ داد که یک خودرو از خط مرکزی در بزرگراه ایالتی عبور کرد و با خودروی SUV Walorski که سوار آن بود برخورد کرد. مقامات گفتند که سه نفر در خودروی شاسی بلند، از جمله والورسکی، 58 ساله، و یک زن که ماشین دیگر را رانندگی می کرد، کشته شدند.

فایل - در این عکس 19 ژوئیه 2018، نماینده جکی والورسکی، نماینده R-Ind.، در کاپیتول هیل در واشنگتن صحبت می کند.  دفتر والورسکی می گوید که او چهارشنبه، 3 اوت 2022، در یک تصادف رانندگی کشته شد.  (AP Photo/J. Scott Applewhite, File)

به گفته پلیس، جکی والورسکی، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده، روز چهارشنبه در یک تصادف رانندگی در منطقه شمال ایندیانا خود به همراه دو تن از کارکنان کنگره و یک فرد دیگر کشته شدند.

نماینده جکی والورسکی (R-Ind.) در 19 ژوئیه 2018 در کاپیتول هیل سخنرانی می کند. دفتر او اعلام کرد که او چهارشنبه در یک تصادف رانندگی کشته شده است. (J. Scott Applewhite / Associated Press)

به گفته کلانتری، Schmucker در حال رانندگی ماشین دیگر بود. این سقوط که در یک منطقه روستایی در نزدیکی شهر واکاروسا رخ داد، هنوز در دست بررسی است.

او به خانه بازگشته است تا با خداوند و نجات دهنده خود عیسی مسیح باشد. تیم کامینگز، رئیس ستاد والورسکی، در بیانیه ای گفت: لطفا خانواده او را در افکار و دعای خود نگه دارید.

والورسکی به دنبال انتخاب مجدد در سال جاری برای ششمین دوره در ناحیه جمهوری خواه بود.

والورسکی و همسرش، دین سویهارت، قبلاً مبلغان مسیحی در رومانی بودند و در آنجا بنیادی را تأسیس کردند که غذا و تجهیزات پزشکی را برای کودکان فقیر فراهم می کرد. او قبل از روی آوردن به سیاست به عنوان گزارشگر اخبار تلویزیونی در ساوت بند کار می کرد.

والورسکی در رقابت تنگاتنگ کنگره در سال 2010 به جو دانلی، دموکرات، شکست خورد و در سال 2012 در حالی که دانلی موفق به کسب نامزدی در سنا شد، کرسی را به دست آورد. او از آن زمان به راحتی در مبارزات انتخاباتی خود پیروز شده بود.