جو مدون، مدیر انجلز را در میان شکست های متوالی 12 بازی اخراج می کند

___

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

مالک آرته مورنو، مالک آنجلز پر پول، با وجود فهرستی که توسط مایک تروت و شوهی اوهتانی، MVP های سابق AL رهبری می شد، با شش شکست متوالی در طولانی ترین لغزش فعال این مسابقات به پایان رسید. خشکسالی هفت ساله پلی آف آنها نیز سومین طولانی ترین خشکسالی در بیسبال است، و به نظر می رسد فرشتگان در پاییز امسال قبل از لغزش گیج کننده فعلی خود در مسیری هستند که میدان را گسترده کنند.

فیل نوین، مربی تیم پایه سوم، به عنوان سرمربی موقت، زمانی که فرشتگان (27-29) سه شنبه شب میزبان بوستون هستند، خدمت خواهد کرد.

مدون، 68 ساله، 130-148 با فرشتگان پیش رفت، که او را قبل از فصل 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا کوتاه شده بود، برای شغل رویایی خود اعلام کرد. مدون سه دهه از دوران حرفه‌ای خود را با بازی و مربیگری فرشتگان گذراند تا اینکه به یک حرفه مدیریتی چشمگیر که شامل سه جایزه بهترین مدیر سال بود، برود.

فرشتگان در آخرین بازی مدون با نتیجه 1-0 توسط بوستون رد ساکس و مایکل واچا شروع کننده کار، که یک ضربه سه ضربه ای را در برابر فهرست پر ستاره هالو پرتاب کرد، از بازی خارج شدند.

نوین سومین مربی فرشتگان در بیش از چهار فصل از زمان قطع رابطه مورنو با مایک سیوسیا است، کسی که به مدت 19 سال هدایت فرشتگان را بر عهده داشت و تنها قهرمانی آنها در سری جهانی را به دست آورد. هالوها، براد آسموس را تنها پس از یک فصل در پایان سال 2019 اخراج کردند و به نظر می رسید این حرکت به این دلیل انجام شده است که مدون پس از جدایی از کابز به تازگی وارد بازار شده بود.

مدون به عنوان سرمربی در تامپا بی و با تیم شیکاگو کابز که به خشکسالی 108 ساله قهرمانی سری جهانی خود در سال 2016 پایان دادند، عالی بود.

ANAHEIM، کالیفرنیا (AP) – لس آنجلس آنجلز، جو مدون، مربی خود را روز سه‌شنبه اخراج کرد و این تیم در 12 بازی متوالی شکست خورده بود.

پس از پایان دادن به رکوردهای از دست دادن در دو فصل اول مدون، فرشتگان قبل از شروع روند شکست های فعلی خود، شروع قدرتمندی با نتیجه 27-17 در فصل داشتند. آنها یک باخت تا طولانی‌ترین لغزش تاریخ امتیاز فاصله دارند و این لغزش باعث شد تا آنها 8 بازی 1/2 پشت سر هیوستون برای برتری AL West قرار بگیرند.

مدون دومین سرمربی ای است که در این فصل اخراج می شود. جو گیراردی از فیلادلفیا هفته گذشته اخراج شد و فیلیز به سرعت فرشتگان را از بین برد.

نوین، 51 ساله، بومی اورنج کانتی است و 12 فصل لیگ اصلی را برای شش تیم بازی کرد، از جمله آنجلز در سال 1998. او هرگز مربیگری نکرد، اما چهار فصل را به عنوان مربی در پایگاه سوم نیویورک یانکیز گذراند. در این فصل به تیم مدون بپیوندید.