جولیانی ناله می کند که ترامپ «بدتر از یک تروریست» رفتار کرده است

جولیانی به جای اعتبار دادن به احتمال اشتباه ترامپ با سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده ای که در مار-آ-لاگو ذخیره کرده بود یا با تلاش برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری 2020 اشتباه کرده است، یک فروم کلاسیک “وای بر ترامپ” در یکی از معدود شبکه هایی برگزار کرد که هنوز او را دارد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جولیانی در پایان این نامه اضافه کرد: «مسئله رئیس جمهور ترامپ، فکر می کنم، وقتی همه چیز آرام شود… ما مطمئناً در تاریخ این کشور رئیس جمهوری نداشته ایم که او را از حقوقی بیشتر از دونالد ترامپ محروم کرده باشیم.» مصاحبه. ما با او طوری رفتار کرده‌ایم که انگار از یک تروریست بدتر است. آنها به سه دفتر وکلای او، از جمله دفتر من، حمله کرده اند. این چیز بی سابقه ای است!»

جوالینی در پاسخ به این سوال که آیا جک اسمیت، مردی که وظیفه بازرس ویژه را برعهده دارد، می‌تواند «بی‌طرف» باشد، گفت که «امیدوار است»، پیش از انتقاد از رابرت مولر، بازرس ویژه‌ای که در سال 2016 در مورد ارتباط کمپین ترامپ با روسیه تحقیق می‌کند. من قصد ندارم در مورد این مرد پیش داوری کنم. من او را نمی شناسم.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جولیانی موافقت کرد. او با استفاده از این فرصت برای بیان اینکه چگونه بازرسان فدرال تحقیقات در مورد رابطه او با یک دادستان اوکراینی را که در زمان ترامپ تحت نظارت قرار گرفته بود، کنار گذاشتند، پاسخ داد: «این نکته بسیار خوبی بود، زیرا با ترامپ متفاوت است، و این با من بود. اولین استیضاح

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

جولیانی با میزبان کارل هیگبی صحبت کرد که اساساً وزارت دادگستری را به شرکت در یک سفر ماهیگیری علیه رئیس جمهور سابق دوبار استیضاح شده متهم کرد. هیگبی اظهار داشت: «آنها یک جنایت را بررسی نمی کنند و سپس به دنبال آن مرد نمی روند. آنها در حال تحقیق از مرد هستند و سپس سعی می کنند بر اساس آن جرمی پیدا کنند.

از طریق نیوزمکس

از طریق نیوزمکس

جولیانی آنجا تمام نشد. شهردار سابق نیویورک تا آنجا پیش رفت که ادعا کرد که اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری «بیش از آن که به اف‌بی‌آی سابق» نزدیک باشند، به استاسی، سرویس امنیت ایالت آلمان شرقی، نزدیک هستند. شکایت مشابهی در ماه ژوئن توسط جفری کلارک در فاکس نیوز پس از هجوم به خانه مقام سابق وزارت دادگستری متحد با ترامپ به دلیل تلاش های وی برای لغو انتخابات 2020 مطرح شد. جولیانی، که بر طرح انتخاباتی جعلی پس از شکست ترامپ نظارت داشت، به دلیل ادعاهای دروغین خود مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 نیز با دعوای افترا مواجه است.

رودی جولیانی، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، جمعه شب در نیوزمکس حاضر شد و از نحوه رفتار بد با رئیس جمهور سابق شکایت کرد – به طور خاص – با توجه به اخباری که مریک دادستان کل آمریکا، “بدتر از یک تروریست” یک استاد ویژه را برای انجام دو تحقیق جنایی درباره ترامپ منصوب کرده است.