جورج کلونی چگونه میلیون‌ها را به دست می‌آورد و خرج می‌کند، از فروش برند تکیلا به قیمت یک میلیارد دلار تا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در سراسر جهان

در سال 2021، کلونی ها یک ملک شراب پرووانس در بریگنولز فرانسه به نام Domaine du Canadel را به قیمت 8.3 میلیون دلار خریداری کردند. فقط مایل ها از ملک براد پیت Château Miraval فاصله دارد.

E! اخبار گزارش داد که این عروسی 4.6 میلیون دلار هزینه داشته است و لیستی از مهمانان شامل امیلی بلانت و جان کرازینسکی، مت دیمون، بونو و آنا وینتور داشت.

فوربس علاوه بر درآمد اضافی از تاییدیه‌ها و فیلم‌های باقی‌مانده در آن سال، درآمد سالانه کلونی را ۲۳۹ میلیون دلار اعلام کرد.

برجسته ترین او انجام تبلیغات برای Nespresso است. انجام کمپین هایش 40 میلیون دلار به جیب او زد.

جورج کلونی یک مرد وفادار است.استوارت ویلسون/گتی ایماژ

کلونی چندین دهه است که میلیون ها دلار در املاک در سراسر جهان سرمایه گذاری کرده است.

او ده ها میلیون از طریق معاملات تاییدیه به دست می آورد.

جورج کلونی با ژاکت خاکستری و قهوه در دست
او در سال 2020 به GQ گفت که چگونه آنها را بازپرداخت کرده است.

جورج کلونی در تبلیغ نسپرسو.نسپرسو

او در سال 2002 یک ویلای 25 اتاقه متعلق به قرن هجدهم در دریاچه کومو ایتالیا را به قیمت 7 میلیون دلار خرید.

جورج کلونی

کلونی افرادی را که در شروع کار به او کمک کردند را فراموش نکرد.

در سال 2016، این زوج یک آپارتمان مجلل در شهر نیویورک به قیمت 14.7 میلیون دلار خریداری کردند.

زمانی که فیلم هیجان انگیز فضایی «جاذبه» در سال 2013 منتشر شد، او 20 میلیون دلار حقوق دریافت می کرد. او احتمالاً به لطف قرارداد باطن خود درآمد بیشتری کسب کرده است.

کلونی گفت پس از آن روز بزرگ برای «جاذبه»، 14 چمدان تومی خرید و هر کدام را با یک میلیون دلار پول نقد پر کرد. او دوستانش را به یک مهمانی شام در محل خود دعوت کرد و در آنجا یکی از این چمدان ها را به هر یک از آنها داد.

جورج کلونی در فیلم “جاذبه” محصول 2013.تریلر جاذبه / Warner Bros.

کلونی ها در سال 2014 در ونیز ایتالیا ازدواج کردند.AP Photo / لوئیجی کوستانتینی

او برای بازی در فیلم «جاذبه» حدود 20 میلیون دلار به دست آورد.

گرانش جورج کلونی

کلونی با شروع کار خود، به عنوان یک بازیگر با مشکل مواجه شد و قبل از اینکه در اواسط دهه 1990 در سریال تلویزیونی “ER” به موفقیت بزرگی دست پیدا کند، در فیلم‌های B بازی کرد.

در سال 1995، او یک ویلای 2.2 میلیون دلاری به مساحت 7354 فوت مربع و شش اتاق خواب از استیوی نیکس در استودیو سیتی لس آنجلس خرید. این پد که زمانی مجرد بود، از آن زمان تا به حال یک میلیون دلار بازسازی شده است تا متناسب با زندگی خانوادگی او باشد.

سرانجام در سال 2014، زمانی که او با امل علم الدین، وکیل حقوق بشر نامزد کرد، پایان یافت. قبل از پایان سال، این دو در ونیز ازدواج کردند.

در طول سال ها، کلونی با امگا، مارتینی ورموث و فیات قرارداد امضا کرده است.

در مصاحبه ای با هاوارد استرن در سال 2020، این بازیگر گفت اگرچه آرنولد شوارتزنگر برای بازی در نقش آقای فریز 25 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد، اما او فقط یک میلیون دلار برای بازی در Crusader Caped دریافت کرد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

جورج کلونی.الساندرو بیانکی/ رویترز

در سال 2014، جورج و آمل ملکی را در جزیره سونینگ آی در تیمز در انگلیس به قیمت 13 میلیون دلار خریداری کردند که دارای یک بار در استخر و یک اتاق نمایش 16 نفره است.

بر اساس گزارش فوربس، کلونی به لطف قراردادی به مبلغ یک میلیارد دلار با شرکت مشروب بریتانیایی دیاژو برای برند تکیلا که او یکی از بنیانگذاران آن بود، کاسامیگوس، تعیین شده بود، با ۲۳۳ میلیون دلار از این قرارداد کنار رفت.

جورج کلونی در «بتمن و رابین»برادران وارنر

در سال 2018، کلونی 239 میلیون دلار نه از فیلم، بلکه از تکیلا به دست آورد.

کاسامیگو

جورج کلونی و رانده گربر دو تن از سه بنیانگذار برند تکیلا Casamigos هستند.با احترام به Casamigos

کلونی می گوید که برای بازی در نقش بتمن فقط یک میلیون دلار دستمزد گرفته است.

جرج کلونی بتمن &  رابین

او دارای املاک و مستغلات در سراسر جهان است.

ویلای جورج کلونی دریاچه کومو

عروسی جورج و امل کلونی 4.6 میلیون دلار هزینه داشت.

عروسی جورج کلونی

در سال 2018، کلونی با وجود اینکه دو سال است فیلمی نساخت، خود را در صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران سالانه فوربس قرار داد.

کلونی یک بار به 14 نفر از دوستانش هر کدام یک میلیون دلار داد.

جورج کلونی

بد نیست فقط حدود 20 دقیقه در فیلم حضور داشته باشید.

ویلای جورج کلونی در دریاچه کومو ایتالیا.ماکس روسی/ رویترز

او به مجله گفت: «وقتی شکست خوردم، روی کاناپه‌های آنها خوابیده‌ام. آنها به من پول قرض دادند که در طول سال‌ها به کمک نیاز داشتم.»

شهرت او با بازی در نقش بتمن در سال 1997 “بتمن و رابین” افزایش یافت. با این حال، این فیلم مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت. کلونی اعتراف می کند که برای حضور در آن دستمزد زیادی دریافت نکرده است.

علیرغم اینکه کلونی برای مدت کوتاهی در اواخر دهه 1980 ازدواج کرد، در تمام دوران شهرتش به عنوان یک مجرد خوشبخت شناخته می شد.

دهه 2000 زمانی بود که کلونی به لطف فیلم‌هایی مانند «ای برادر، کجایی؟»، «طوفان کامل» و «یازده اوشن» به یک ستاره بزرگ تبدیل شد. او همچنین برای بازی در فیلم «سوریانا» در سال 2005 برنده جایزه اسکار شد.